2008-07-21, 15:05
Medlem
PR-trick såklart.
Citera
2008-07-21, 15:15
Bannlyst
Ja, den time-outen blir ju inte långvarig....
Ett jävla hån mot tjejer som blir utsatta för sexuella övergrepp PÅ RIKTIGT är vad det är.
Citera
2008-07-21, 15:24
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Ja, den time-outen blir ju inte långvarig....
Ett jävla hån mot tjejer som blir utsatta för sexuella övergrepp PÅ RIKTIGT är vad det är.

Nåja. Nu vet vi ju inte vad som har hänt. Men om hon vore smart så gjorde hon det.
Citera
2008-07-21, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Kanske inte. Den här killens dotter var på semester på sicilien. Läs vad som hände henne där:http://staahlberg.blogspot.com/2008/05/wanker-on-big-red-scooter.html

Man behöver inte åka utomlands för att utsättas för sådant, som ung var det en gubbe som öppna gylften och onanerade helt öppet på tunnelbanan i Stockholm.
Citera
2008-07-21, 16:04
Bannlyst
Åh jag blir så arg!
Isabella äckel jävla fake adel Löwengrip ljuger så det zkriker om det.
Jag har ett så jävla stort hat inom mig nu så jag inte vet vad jag gör....
Vill fan sticka till odenpölan och vänta tills hon kommer ut och skrika på henne...
Jag skakar av ilska, hur fan kan man ljuga om en sån sak? Och visst finns det en chans att hon inte ljuger men guess what? om hon INTE ljuger vågar jag fan sätta ganska mkt pengar på att varelsen typ blivit tafsad på... Och det överlever man faktiskt utan några problem...
Hon vill ha lite uppmärksamhet och sympati...
Vi tjejer som varit med om RIKTIGA saker vet att man inte det första man gör springer och berättar det för någon speciellt inte för en halv miljon pers...
Man gör bara inte det, man kan klara sig själv, och dom som inte kan göra det bör nog börja tänka lite på livet...
Citera
2008-07-21, 16:13
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Bara för hon är överklass så lir de så enormt med skriverirer.

Hon är verkligen inte överklass. Namnet Löwengrip är taget, det finns inget adligt i det överhuvudtaget. Snarare medelklass som genom att härma överklassen tjänat lite pengar.
Citera
2008-07-21, 16:16
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vilka seriösa föräldrar skickar sin 17-åring till italien på semester...själv?

Och har inte nattklubbar i italien åldersgräns?

Antagligen hade hon väl sippat en draja eller två,klädd på svenskt man'er(muskort kjol och tittvänligt tuttlinne)och trodde väl i sin enfald att gossarna i italien var lika mesiga som grabbarna på skolan är?

Och att inte ta reda på något om resmålets kultur och tradition visar på att blondie inte är så världsvan som hon vill utmåla sig!

Hade blondies föräldrar haft koll på sin omyndiga dotters slampiga livsstil,så hade detta aldrig hänt.

Kan blondies livsstil vara en kopia av sina föräldrars livsstil,tro?

Du, i både Antalaya och Ayia Napa har herr Rohyp stött på patrull av 13-14 åriga svenska barn. Det min vän, det är lite allvarligare.
Citera
2008-07-21, 16:19
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIsabellaW
Åh jag blir så arg!
Isabella äckel jävla fake adel Löwengrip ljuger så det zkriker om det.
Jag har ett så jävla stort hat inom mig nu så jag inte vet vad jag gör....
Vill fan sticka till odenpölan och vänta tills hon kommer ut och skrika på henne...
Jag skakar av ilska, hur fan kan man ljuga om en sån sak? Och visst finns det en chans att hon inte ljuger men guess what? om hon INTE ljuger vågar jag fan sätta ganska mkt pengar på att varelsen typ blivit tafsad på... Och det överlever man faktiskt utan några problem...
Hon vill ha lite uppmärksamhet och sympati...
Vi tjejer som varit med om RIKTIGA saker vet att man inte det första man gör springer och berättar det för någon speciellt inte för en halv miljon pers...
Man gör bara inte det, man kan klara sig själv, och dom som inte kan göra det bör nog börja tänka lite på livet...

idiot, sitt du där o skaka som ett mongo, du har ingen jävla aning vad som har hänt och inte vi andra heller. Brukar hon ljuga annars eller vad är problemet med folk i den här tråden?
Citera
2008-07-21, 16:20
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Ungefär det jag oxo ville ha sagt...

ok sorry, läste det som att du skyllde på henne.
Citera
2008-07-21, 16:24
Medlem
Från BB:s blogg...

"Reser unga tjejer utomlands är det bl.a deras ansvar att meddela och berätta om landet, inte bara om vilka fester det finns utan om kulturen."

Jag skulle väl snarare säga att om man åker utomlands till ett främmande land så är det ens eget ansvar att informera sig om landet och säkerhetsläget där. Det finns reseguider, Utrikesdepartementet har sidor med viktig resfakta om varje land, etc.
Citera
2008-07-21, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
idiot, sitt du där o skaka som ett mongo, du har ingen jävla aning vad som har hänt och inte vi andra heller. Brukar hon ljuga annars eller vad är problemet med folk i den här tråden?
Jag vet att även om hon skulle ha blivit våldtagen i röven av fem gamla italienare så överdriver hon. MAn behöver inte skrika ut sånbna saker till folk man inte ens känner eller vet namnet på. Uppmärksamhetkåt är vad hon är.
Man klaarar sig ensam, Jag personligen har aldrigmått dåligt av de som hänt mig, bara det runt omkring typ att folk har fptt veta DET är det jobbiga det andra klarar man utan problem.
"sitt där du och skaka som ett mongo" oj fan, där fick du till det, den kommentaren fick mig att gråta..................
Citera
2008-07-21, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Från BB:s blogg...

"Reser unga tjejer utomlands är det bl.a deras ansvar att meddela och berätta om landet, inte bara om vilka fester det finns utan om kulturen."

Jag skulle väl snarare säga att om man åker utomlands till ett främmande land så är det ens eget ansvar att informera sig om landet och säkerhetsläget där. Det finns reseguider, Utrikesdepartementet har sidor med viktig resfakta om varje land, etc.

Tycker det roliga är att hon säger att resebolagen ska ta sitt ansvar. Hennes föräldrar då? Som släpper iväg sin omyndiga dotter på resa utomlands? Så långt går inte tåget upp tydligen, alla andra utom henne själv samt föräldrar tar inte sitt ansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in