Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-22, 17:34
Medlem
Kjell-Guvaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Jag pröjsar lätt 200 spänn för en bra burgare.
Men 200 för mig är väl som 20 kr för dig.

Flippin kostar runt 110-150 kr beroende på om du vill ha en singel eller dubbelpuck om jag inte minns fel. Dricka tillkommer.

Haha ja jag har inte råd med 200kr. Får nöjja mig med McDonalds.

Hur svårt är det att göra en hamburgare i hemmet? Det är bara att köpa fint kött och steka den själv. Jag föredrar lite mer vällagad mat om jag ska äta ute än en burgare.. Det finns betydligt bättre alternativ för 200kr, gärna något som jag själv inte kan tillaga med enkelhet i hemmet.
Citera
2012-12-22, 17:38
Medlem
robaxs avatar
Zack's har nog godaste hamburgaren i Växjö iaf! Zack's special, med cheddarost, jalapenos, bacon, jordnötsmör, lökringar och chipotleglaze. Sjukt gott, rekommenderas!
Citera
2012-12-22, 17:39
Medlem
xxxandors avatar
Viggos i Lund har dom bästa burgarna, och bra pris på dom dessutom!
Citera
2012-12-22, 18:03
Medlem
RallyRallys avatar
Big Street i Rättvik skulle jag säga är den absolut bästa burgaren jag har smällt i mig.

400g ljuvlig kärlek. Gick på 179 spänn om jag minns rätt. Garanterat värt
Citera
2012-12-22, 18:28
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Gamla Fred's i Hässleholm var bäst. Finns tyvärr inte längre.

Åh helvete! Där stannade jag en gång på genomresa. Jävla fina burgare och givetvis serverat i korg. Har det lagt ner alltså?
Citera
2012-12-22, 18:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Åh helvete! Där stannade jag en gång på genomresa. Jävla fina burgare och givetvis serverat i korg. Har det lagt ner alltså?
Dom la ner, men sist jag var där hade någon ny öppnat i samma namn, men det var inte alls lika bra.
Gamla Fred's hade en väldigt avancerad grill där burgarna åke runt via kedjedrift över öppen låga.
Citera
2012-12-22, 18:33
Medlem
ventures avatar
Vegabaren i haningens egengjorda nötburgare e så ruskigt god
Citera
2012-12-22, 18:39
Medlem
AnonymOchHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Det har öppnat ett ställe i Jönköping, i stadsdelen Liljeholmen, vid namn Munchies

En hamburgersylta mitt i ett bostadsområde.. Ser inte mycket ut för världen utifrån, men när man träder in i den minimala lokalen och får sin New Yorker med pommes.. HERRE.MIN.SKAPARE!!

De har egen ugn de själva tillverkar brödet i, de grillar köttet som de själva maler och trixar o fixar fram de mest överjävliga burgare det tänkas kan.

Alla som ätit där är helt lyriska. Det är fan i mig kaos på luncherna så mycket folk som där är.

Har någon här testat Munchies? Vad säger ni?

Om det här ska bli en långlivad tråd, vågar jag föreslå att folk kastar upp bilder på sina burgare också?

Själv är nog en av de bättre jag har ätit "Devils Burger"Chili som finns på Åland nära Hotel Arken, rekomenderas starkt
Något annat som inte går av för hackor är Grand Hotels Hamburgartallrik
Citera
2012-12-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Zack's har nog godaste hamburgaren i Växjö iaf! Zack's special, med cheddarost, jalapenos, bacon, jordnötsmör, lökringar och chipotleglaze. Sjukt gott, rekommenderas!

Jordnötsmör?
Citera
2012-12-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom la ner, men sist jag var där hade någon ny öppnat i samma namn, men det var inte alls lika bra.
Gamla Fred's hade en väldigt avancerad grill där burgarna åke runt via kedjedrift över öppen låga.
high-tech is the shit

För fan för allt jävla maskinistiskt!!

OnT: Käkade nån jävla älgburgare när jag var väldigt lite. Detta var norröver, tror det var i Vemdalen / Härjedalen. Vete fan. Drömmer tillbaks till den
Citera
2012-12-22, 19:31
Medlem
Joohoudupeckas avatar
Som tidigare nämnts, Vegabarens Sambalburgare sitter aldrig fel
Citera
2012-12-22, 19:41
Medlem
funktioners avatar
Så jävla klyschigt men den godaste burgaren jag käkat i Sverige var på Hardrock cafe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in