Citat:
Ursprungligen postat av
EnidBlyton
Hur ser er lista på burgarställen i Stockholm ut nu för tiden?
Testade Prime på Folkungagatan för en stund sen och blev glatt överraskad. Brödet var inte alls torrt och köttet var bra.
Grannen Burger Schack håller jag dock högre.
Barrels och Flippin ännu ett steg högre. Bun meat bun i Söderhallarna var faktiskt en besvikelse. Nåt påminner för mycket om McDonalds över den. Har inte testat den i Farsta. Skiljer den sig något?
The Border var jag inte överförtjust i, men ska ge den en andra chans nån gång, har inte testat deras burritos heller. Lilys på söder tycker jag serverar torra burgare?
Sörjer att foodtrucken Frick & Hagberg lagts ned. Hann bara äta på den en gång, den var i klass med Flippin.
Låt mig höra om era omdömen och listor! Framför allt vad gäller Södermalm.
Intressant angående bun meat bun då jag tycker det är deras största styrka, just att dom påminner väldigt mycket om donken (som dom borde vara). Inga onödiga krusiduller eller stora designerinredda lokaler utan bara jäkligt bra burgare. Deras shakes och dipsåser är magiska, en trippel onion cheese med bunburgersås på som sköljs ner med en vaniljshake... Så nära perfektion det går att komma när det kommer till snabbmatsburgare.
Bun meat bun är tillsammans med franky's och flippin mina favoriter i stockholm.