Citat:
Ursprungligen postat av
Amazonite
Själv tyckte jag att brödet på Butcher's var jävligt torrt. Verkar vara olika mängd dressing varje servering. Burgersson är den bästa i Göteborg som jag har testat men det börjar närma sig ett besök hos The Barn. Vad tog du för tillbehör hos The Barn? Berätta gärna om dem.
EDIT: Rover's bröd är ett skämt btw. Har nog skrivit det tidigare i tråden tror jag men det måste nog påpekas två gånger.
Kanske fått tillsägelser pga mängden dressing, I don't know.
Första gången tog jag Pommes på Sötpotatis med Tryffeldipp. Jävligt gott, ett måste för första besöket. Spröda pinnar med fina gyllenbrun nyans. Även parmesan och lite krydda på dessa. Farsan som jag käkade med blev helt lyrisk.
Kan uppleva pommesfritt som lite bukfylle känlsa när jag äter det, men blev behagligt mätt av dessa.
Fick smaka på de vanliga Pommesen av min kompis vid mitt andra besök, och upplevde de som standard, inget speciellt.
Mitt andra besök tog jag lökringarna, utan någon dipp. Har inget att jämföra med egentligen, men de var väldigt spröda. Likt sötpotatis pommesen var det fin färg och väldigt gott. Inte för torrt heller och absolut så mycket bättre än de lökringar man får på diverse snabbmatsrestaurang. Också värda att pröva, efter att ha tagit sötpotatis pommesen. En av mina kamrater tog även en majskolv och det var också gott, men ta hellre pommesen om du inte får smaka av någon annan i sällskapet.
Edit: Någon som prövat det här stället?
http://www.holycowburgers.se/