2010-08-25, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Jag generaliserade inte alla svenskar utan de rassistiska svenskarna och när jag skrev "ni" då menade jag ni (svenska rassister) och inte dom vanliga Svenssons.
Och att vi syrianer är rassister gentemot andra etniciteter är också skitsnack. De vi hatar är dom som skadat oss dvs. Turkar, Araber och kurder. Men vi gillar inte häller andra muslimer eftersom det var Islam som attackerade oss (jihad).
Vi visar mycket respekt och kärlek till andra folkgrupper som Serber, Greker, Latinos och andra kristna folkgrupper. Varför skulle vi ha flytt till USA, Australien, Ryssland och Europa om vi var "rassister" mot er?

Jo, nu är du där igen och bygger argument utan substans..
Att ni inte gillar muslimer generellt är ju lika "rasistiskt" som att svenskar inte skulle gilla muslimer..
Det är ett generaliserande som svenskar inte tillåts göra, så varför skulle ni tillåtas det..?

Det är talande att du säger "och andra kristna folkgrupper"..
Det visar hur långt din "kärlek" sträcker sig.. Du menar att alla som tror på din gud är OK, de som tror på vissa andra är inte det..
Jag menar att de som tror på demokrati och empati är OK, de som inte gör det faller alla in på en skala från grått till svart..

Jag är däremot "rasist".. du är det inte.. Detta trots att du blåljuger ..

Ta en kik på hur stor andel av er arameer i Sverige som gifter er utanför er etnicitet, kika sen på andelen svenskar som gör det. Tänk sedan på att vi talar om giftermål i Sverige.. (Det finns fler potentielle svenska partners än det finns potentiella partners av någon annan etnicitet, eller alla andra sammanräknade..)

Om du påstår att arameer överlag är mindre fördomsfulla en svenskar, då är du helt enkelt ett bevis på hur hårt indoktrinerade ni är..
2010-08-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansLAUGHTER
Jo, nu är du där igen och bygger argument utan substans..
Att ni inte gillar muslimer generellt är ju lika "rasistiskt" som att svenskar inte skulle gilla muslimer..
Det är ett generaliserande som svenskar inte tillåts göra, så varför skulle ni tillåtas det..?

Jag tycker att jag har anledning att hata Islam eftersom det var Islam som attackerade oss och det var Islams anhängare som tvingade oss att välja mellan Islam eller döden...Men vad har du för anledning att hata dom för? Inte för jag bryr mig du får gärna hata dom men jag ställer frågan för du ska inse att vårat "rassiska" dvs hat inte bygger på samma svaga grunder som era svenska rassister gör.
Vad är det för demokrati om man tvingar dom förtryckta att hålla tyst?
Citat:
Det är talande att du säger "och andra kristna folkgrupper"..
Det visar hur långt din "kärlek" sträcker sig.. Du menar att alla som tror på din gud är OK, de som tror på vissa andra är inte det..
Jag menar att de som tror på demokrati och empati är OK, de som inte gör det faller alla in på en skala från grått till svart..

Ja och när jag skriver "kristna folkgrupper" då är det ju i princip hela Europa förutom vissa länder i Balkan. Hela Nordamerika och Sydamerika inkl halva Afrika och en del av Asien och Australien är ju kristna folkgrupper?? Okej jag respekterar även Kineserna och Indiernas religioner eftersom jag anser dom fredliga och inget hot emot mig eller mitt folk...Men jag trodde du hajja att det är Islam jag inte gillar men ne du vill att jag ska skriva ner varje folkgrupp och religion.
De länder och kontinenter jag nämnde precis är ju länder som har demokrati och tror på empati förutom Kina då.
Din kärlekt sträcker ju sig också bara till de länder med demokrati och empati. Nästan alla muslimska länder saknar demokrati och empati och detsamma gäller kineserna och nordkoreanerna mm gör det då dig till en rassist?
Citat:
Jag är däremot "rasist".. du är det inte.. Detta trots att du blåljuger ..

Ta en kik på hur stor andel av er arameer i Sverige som gifter er utanför er etnicitet, kika sen på andelen svenskar som gör det. Tänk sedan på att vi talar om giftermål i Sverige.. (Det finns fler potentielle svenska partners än det finns potentiella partners av någon annan etnicitet, eller alla andra sammanräknade..)

Om du påstår att arameer överlag är mindre fördomsfulla en svenskar, då är du helt enkelt ett bevis på hur hårt indoktrinerade ni är..

Du får kalla mig rassist men jag själv anser mig inte som det. Förstår mig inte på dig, tänk om Ryssland och alla slaviska folkgrupper attackerar Sverige och dödar 3/4 av er med brutala metoder. Kommer du och dom svenskar som överlever inte känna hat gentemot Ryssar och slaverna? Lr kmr ni va rädda att bli kallade rassister?

Det är skillnad på att vara rassist och fiende.

Och kom inte med ditt skitsnack att syrianer inte gifter sig med andra etniciteter. Jag har släktingar som är gifta med svenskar och tyskar mm. Och vad är det för fel på att gifta sig inom folkgruppen? Vi gillar varandra och föredrar varandra eftersom vi har mckt gemensamt och tycker att vi är snygga:P Inte mitt fel att era svenska kvinnor är missnöjda med svenska män och istället väljer afrikaner.
Senast redigerad av aramaic 2010-08-25 kl. 23:25.
2010-09-17, 17:19
Medlem
Blir väl en bump för jag ville bara posta det här. Vilka pajaser de här "Södertäljepartiet"... http://lt.se/nyheter/1.954246--for-den-syrianska-saken-
2010-09-26, 02:13
Medlem
Som kristen kan man inget annat än tycka om syrianer.
Forza Suryoyo!
2010-09-26, 02:34
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Som kristen kan man inget annat än tycka om syrianer.
Forza Suryoyo!
Kristen vad?

Icke-vit?! Nogger?
2010-09-26, 02:41
Bannlyst
Död åt dessa araber, de älskar att våldta och förstöra för andra, dessa jävla ghetto negrer borde få en spark mot halsen så att de dör sakta.

Titta på deras Södertälje parti, vilket jävla skämt dessa hedersmord araber är.
2010-09-26, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Död åt dessa araber, de älskar att våldta och förstöra för andra, dessa jävla ghetto negrer borde få en spark mot halsen så att de dör sakta.

Jag hatar Iranier,bara på grund att dem är det!
2010-09-26, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jebem-vam-mater
Jag hatar Iranier,bara på grund att dem är det!
Du är en jugge, vad du tycker och säger är irrelevant, och vad fan har detta med tråden att göra?

OT: Säg en syrian/assyrian/syrier (same shit, different names) som har ett riktigt jobb.
2010-09-26, 02:46
Bannlyst
Citat:
Du är en jugge, vad du tycker och säger är irrelevant, och vad fan har detta med tråden att göra?

OT: Säg en syrian/assyrian/syrier (same shit, different names) som har ett riktigt jobb.
Dem är väl okej,jämfört med oss
2010-09-26, 02:57
Medlem
Citat:

Du är en självhatande kurd. Hur känns det? Ett under var det att du inte blev permanent bannad. Men nåja, jag ska vara glad då du har gett mig en massa fina minnen. Som när du påstod att du var ryss och sedan blev totalkrossad när någon posta några poster där du påstod du var en kurd samt att du hade gjort en tråd om att du var jävligt hårig Sedan också när du påstod att det är bara semiter som mordhotar folk (särskilt på PM) och så börjar du mordhota mig på PM

Citat:

Haha, skitigt försök att smutskasta oss. Assyrier/Syrianer har väldigt låg arbetslöshet, förmodligen lägre än svenskar skulle jag vilja gissa och de som är arbetslösa är de assyrier/syrianer från Irak som nyligen har invandrat hit.
Senast redigerad av ForvirradUnge 2010-09-26 kl. 02:59.
2010-09-26, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForvirradUnge
Du är en självhatande kurd.
Neger, snälla, att diskutera sånt här är för komplicerat med dig men du har tydligen inte förstått men man har ju förståelse för det, du är ju en arab som tycker om att förstöra andras genpool.
Citat:
gjort en tråd om att du var jävligt hårig
Du gick tydligen på detta, håriga arab fitta.

Citat:
Sedan också när du påstod att det är bara semiter som mordhotar folk (särskilt på PM) och så börjar du mordhota mig på PM
Jag "mordhota" dig aldrig, utan det var du som gjorde det mot mig, men ni araber är ju ett roligt folk, ni våldtar kvinnor och känner er stolta.

Citat:

Haha, skitigt försök att smutskasta oss. Assyrier/Syrianer har väldigt låg arbetslöshet, förmodligen lägre än svenskar skulle jag vilja gissa och de som är arbetslösa är de assyrier/syrianer från Irak som nyligen har invandrat hit.
Förlåt men att jobba i restaurang är inte ett riktigt jobb.
Jag vill ha namn på en arab som påstår sig vara assyrian/syrian/syrier som har ett RIKTIGT arbete.

När jag menar ett riktigt arbete så ska det vara ett arbete där apan tjänar över 300 kronor i timmen som är LAGLIGT.
2010-09-26, 03:15
Medlem
[quote=SonOfZeus][quote=ForvirradUnge]Du är en självhatande kurd.
Citat:
Neger, snälla, diskutera sånt här är för komplicerat med dig.

Du gick tydligen på detta, håriga arab fitta.

Haha, ok.

Citat:
Jag "mordhota" dig aldrig, utan det var du som gjorde det mot mig, men ni araber är ju ett roligt folk, ni våldtar kvinnor och känner er stolta.

Ok, ska jag posta dina PM?

Citat:
Förlåt men att jobba i restaurang är inte ett riktigt jobb.
Jag vill ha namn på en arab som påstår sig vara assyrian/syrian/syrier som har ett RIKTIGT arbete.

När jag menar ett riktigt arbete så ska det vara ett arbete där apan tjänar över 300 kronor i timmen som är LAGLIGT.

Du är allt för rolig du. Men nåja, du känner väl till Ibrahim Baylan? Snart kan han regera över dig också.

Men det absolut roligaste är att du som kurd kommer med dessa saker. Sedan att du kallar dig för arier och påstår att du är en renrasig medier ( ) och 80 % av den kurdiska folkgruppen är infekterade av semitblod visar bara verkligen hur pantad du är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in