2010-08-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KTD
Det är skillnad på att jävlas med någon och bli påhoppad för att ha tittat på ett konstigt sätt, t.ex. "vad glor du på" som så klart är en retorisk fråga som ska ge er en anledning att slå en. Spelar ingen roll om det är en svensk eller en blatte.
Du är barnslig av dig. Du drar 100 000 syrianer i Sverige över en kam. Det var 3-4 syrianer som mobbade dig i skolan och du tror att alla andra syrianer är lika "elaka" som dom som mobbade dig.

Du klagar på oss syrianer att vi "slår på folk som tittar snett". Men ni muslimer terroriserar halva jordklotet om man ritar en bild av eran profet så snälla rätta bl.a. ditt eget folk innan du kommer och klagar på mitt!
Nu drar jag alla muslimer över en kam och det är ju självklart fel men jag gör det av anledning till att du ska förstå vad jag vill komma fram till...
Senast redigerad av aramaic 2010-08-17 kl. 00:11.
2010-08-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Du klagar på oss syrianer att vi "slår på folk som tittar snett". Men ni muslimer terroriserar halva jordklotet om man ritar en bild av eran profet så snälla rätta bl.a. ditt eget folk innan du kommer och klagar på mitt!
Nu drar jag alla muslimer över en kam och det är ju självklart fel men jag gör det av anledning till att du ska förstå vad jag vill komma fram till...

Det sorgliga är ju att ni på allvar tycker så med.
2010-08-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Du är barnslig av dig. Du drar 100 000 syrianer i Sverige över en kam. Det var 3-4 syrianer som mobbade dig i skolan och du tror att alla andra syrianer är lika "elaka" som dom som mobbade dig.

Vem var det som kallade albaner för Europas smuts? Och du ska prata om att dra alla över en kam. Vill gärna att du svarar för en gångs skull istället för att undvika frågorna.
Senast redigerad av KTD 2010-08-17 kl. 00:21.
2010-08-17, 00:52
Medlem
Citat:
Vem var det som kallade albaner för Europas smuts? Och du ska prata om att dra alla över en kam. Vill gärna att du svarar för en gångs skull istället för att undvika frågorna.
Kolla tillbaks i tråden. Inte var det jag iallfall
2010-08-17, 01:17
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:

Men det var du som började jävlas och skriva en mass skit utan belägg. Som jag skrev tidigare jävlas du med oss så jävlas vi tillbaka.

Vilka frågor har du kommit med?
Du kommer inte med frågor utan bara med enstaka händelser som du vill få representativ för hela vårt folk. Varför vissa individer uppträder som dom gör får du fråga en psykolog.
2010-08-17, 01:56
Bannlyst
Det märks att araberna har en mentalitet som man kan hitta hos en 8 åring.

"Jävlas du med oss så åker du på stryk"
2010-08-17, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus

Jag tror nog att de flesta från MENA-länderna som vi har fått hit är bönder. Det finns skarpa araber med, men du märker ju vad för pack man släpat in här.
2010-08-17, 02:55
Bannlyst
Jag lever i utlandet i nära kontakt med visa invandrargrupper som även är välrepresenterade I Sverige. Det jag hör, bland annat, är att invandrare här, trots ansenliga framgångar, söker sig vidare till Sverige för att kunna leva bättre.
Det gör detta med hjälp av släkt och vänner som redan befinner sig i Sverige men väljer oftast att inte visa dokument vid gränsen samt att söka asyl i Sverige (dokument hade kunnat visa att de redan invandrat till annat land). Väl i Sverige skaffar man sig lån via släkt och vänner, om man inte redan har pengar sedan tidigare. Lånen betalar en högavlönad anställning hos vän/släkting under ett antal år varpå en vänligt inställd vän/släkting, som är praktiserande läkare i Sverige, ser till att man blir sjukpensionär. Man kan sedan plocka in en god sjukpension resten av livet och fortsätta arbeta svart, betala av sitt lån och skratta hela vägen till banken..
Denna information har jag direkt från ”källan” som består av släkt utanför Sverige som skäms för detta beteende och förstår att det i förlängningen bara leder till förakt av den egna etniska gruppen och alltså även drabbar dem. Det är inte illasinnade ”rasister” som säger detta, det är släktingar till dem som tjänar sitt uppehälle på detta vis i Sverige.. Jag kan även nämna att mina källor är utbildade, praktiserande jurister, läkare, tandläkare osv. och att de har släkt/vänner i många städer i Sverige..
Gissa vilka jag främst talar om..

[EDIT]
Jag måste tillägga att jag genuint gillar mina vänner här där jag bor, samt att det inte handlar om en majoritet av denna etnicitet som "opererar" på detta sätt..
Själva faktumet att de berättar det för mig är nog snarare en urbild av vad denna etnicitet anser om parasiter..
Jag kan bara inte hjälpa att tycka att Sverige kunde hjälpa de som verkligen behöver vår hjälp bättre om man kastade ut vissa snyltare.. Vilket händelsevis är en åsikt jag delar med mina vänner här där jag bor..
[/EDIT]
Senast redigerad av mansLAUGHTER 2010-08-17 kl. 03:21.
2010-08-17, 03:24
Bannlyst
Citat:
Jag tror nog att de flesta från MENA-länderna som vi har fått hit är bönder. Det finns skarpa araber med, men du märker ju vad för pack man släpat in här.
Alla araber är bönder. Inget kan motbevisa det.
2010-08-17, 03:50
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus

Ja, varför inte?

Är du 8 år?
2010-08-17, 03:55
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:

Bönder som har lyckats bättre än er. så vad är problemet?
2010-08-17, 04:36
Medlem
SFC1977s avatar
Verkar som vi har fått den första vendettan över internet?
Ett albanmongo tillsammans med en snedtandad ryssfemma som har avlats med en enbent bosnier har startat en vendetta över internet. Grabben har suttit nu fastklistrat framför datorn i en hel vecka. Så antingen är han en parasit som lever på oss andra eller så är han enbent och kan inte röra sig.

Att Sverige har organiserad kriminalitet beror mycket på packet som kommer från öst. Dessa startade det hela och vilket gjorde att alla var tvungna att skaffa uppbackning för att slippa bli besökta av dessa trevliga människor. Assyrier/syrianer fick redan i början av 90-talet kontakt med dessa driftiga människor från öst, då en alban liga försökte pressa Sloppys ägare på pengar. Självklart fick dessa på fingrarna och nu verkar ättlingarna till dessa startat en vendetta mot assyrier/syrianer. Personligen trodde jag inte vendettor förekom i Europa tills jag såg en dokumentär om Albanien som just hette vendetta. En gubbe som körde en modern kärra dragen av två hästar och letade efter en person som hade mördat hans son. Han berättade också mycket stolt att hans far hade skadat två personer svårt i en vendetta för 30 år sedan.

Vissa verkar ha svårt att anpassa sig till ett liv i ett av världens modernaste länder!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in