2009-12-18, 01:20
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Någon mer än jag som fått den störande buggen efter man använt PC-suite / masslagringsläge att original mapparna och filerna blir dubblerade?
d.v.s jag har 2 "bilder" mappar 2 st av samma av alla bilder slutsatsen : filerna / mapparna som finns i mobilen ifrån start visas 2 gånger men det är inte kopior utan det är samma, tar man bort 1 så försvinner båda.
Det är som mapparna mountas 2 gånger, raawr

Vilken version har du av pc-suite? Jag har hört av många att det funkar mycket bättre med den gamla (man lurar till dig den genom att ladda ner till e61).
Citera
2009-12-18, 01:35
Medlem
inevahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Om du provar att låta Maemo ställa in allt åt dig? Gå till http://my-maemo.com/faq/showquestion.php?fldAuto=19&faq=4 med din n900 och klicka på länken längst ner.

Gör ingen skillnad, vad i..
Citera
2009-12-18, 01:42
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Vilken version har du av pc-suite? Jag har hört av många att det funkar mycket bättre med den gamla (man lurar till dig den genom att ladda ner till e61).

Är väl nyaste har jag för mig, ladda ner den ifrån Nokia.
Men jag tror inte det bara är PC-suite eller om det är PC-suite i huvetaget eller masslagringsläge jag har använt båda flera gånger.

Edit: Har nu hittat buggen, varje gång disken mountas så mountas mapparna i den med.
Så om masslagringsläget används sedan när man kopplar ur den så mountar N900 om sin disk villket betyder att du får alla default mappar mountade igen.

Nu ska vi bara se om jag lyckas lösa det smidigt också.
Senast redigerad av antezzz 2009-12-18 kl. 02:05.
Citera
2009-12-18, 04:28
Medlem
w8m8s avatar
Säg gärna till när ni får eran första update på Os:et. Kommer nig beställa den först då...
Citera
2009-12-18, 04:39
Medlem
antezzzs avatar
Sådär ja, nu har jag fixat det! Om någon råkar ut för samma bugg som mig så funkade det att radera några bilder och connecta den till PC-suite.

Edit: kan någon rara ihop sin images map (den som innehåller alla tema bilder) och länka den till mig. Ska testa en sak och jag har tagit bort dom.
Senast redigerad av antezzz 2009-12-18 kl. 05:20.
Citera
2009-12-18, 10:49
Medlem
onlajns avatar
Hm ja trodde bara det var nokias egna shop som sålde telefonen innan jul men tydligen har folk köpt från komplett också och fått den.
Citera
2009-12-18, 11:26
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onlajn
Hm ja trodde bara det var nokias egna shop som sålde telefonen innan jul men tydligen har folk köpt från komplett också och fått den.

De säljer norska n900. Det ska bara vara att byta språk, men jag vet att det med n97 var fler saker som var fel, så då fick folk byta till svenskt när de hade fått in det.
Citera
2009-12-18, 11:42
Medlem
onlajns avatar
Citat:
De säljer norska n900. Det ska bara vara att byta språk, men jag vet att det med n97 var fler saker som var fel, så då fick folk byta till svenskt när de hade fått in det.

Aha okej då förstår jag.
Citera
2009-12-18, 12:33
Medlem
Citat:
Jag har ingen svensk n900 o jämföra med men jag har en norsk n900 o jag tror inte d e någon skillnad....
Citera
2009-12-18, 12:42
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
Jag har ingen svensk n900 o jämföra med men jag har en norsk n900 o jag tror inte d e någon skillnad....
Iaf ingen fysisk skillnad, vad jag förstått.
Citera
2009-12-18, 15:39
Medlem
Är det någon utav er som har provat att testa hur länge mobilens batteri håller utan att använda några funktioner? Det ända ni kan göra är att skicka sms och ringa inget mer.

Någon :P?

Om jag köper mobilen från online får jag den nästa vecka eller ska jag vänta på att det kommer ut i affärerna (när fan kommer den ut?).
Citera
2009-12-18, 18:15
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackguns
Är det någon utav er som har provat att testa hur länge mobilens batteri håller utan att använda några funktioner? Det ända ni kan göra är att skicka sms och ringa inget mer.

Någon :P?

Om jag köper mobilen från online får jag den nästa vecka eller ska jag vänta på att det kommer ut i affärerna (när fan kommer den ut?).

Bläddrar du bakåt så finns alla dina svar repeterade flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in