Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Du kan testa släga in transitions.ini som jag posta på förra sidan tror jag menyerna kommer gå snabbare också extra krut till raketen. Finns original filen också om du inte gillar det eller vill byta tillbaks men du kan testa och säga vad du tycker.
Tycker den är bra, bra jobbat(här också)
Finns ju massa tips på vad man ska köra men jag har bara haft luren i några dagar, gillar den extremt mycket och kör ju linux i mitt arbete, så känns ju lite som hemmaplan. Vilka applikationer skulle du rek?. Finns ju massa poster fast dom flesta jag hittar är gamla och känns inte direkt informativa. Jag har i princip bara tagit hem openssh client och server, rootsh, x11vnc, 3g2g dual mode selection applet(läste något om att man kunde spara batterie genom att bara köra 2g, har appleten nertankad om jag skulle hamna på något dumt ställe och behöva spara på krämen), fMMS, hermes, openvpn(kör vpn in på jobbets nätverk), pidgin extra protocol(för att leka med msn), qtify(spotify(värdelös

), sflphone(kan ringa via mitt fastnummer på jobbet med denna)
Det var mer än vad jag trodde jag hade installerat.. blev längre när jag listade det.. men frågan kvarstår ändå.. vad har jag missat?