Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Men berätta hur är telefonen säg lite fördelar/nackdelar !

är ju sugen på att få lite info!
Detta är min första "smartphone" så har inte så mycket att jämnföra med men allt fungerar klockrent över mina förväntningar faktiskt touchen svarar blixtsnabbt underbart att surfa på har läst om folk som sagt att det laggar när dom tittar på t.e.x youtube men det flyter på hur bra som helst med min gigabit router och 100 mb connection
Finns månnga apps om man som sagt lägger till extras katalogerna till programhanteraren trodde bara det skulle finnas några st så här dom första dagar men man får scrolla på ett tag.
Läste också någonstans att kameran skulle ta "dåliga bilder" i mörkret men flashen lysser upp en jävla massa så ljust blir det iallafall.
Och saknaden utav MMS för tillfället är inget jag lider utav mycket trevligare att dela med sig av bilder igenom share.
En riktig geek telefon med många "haxx0r" program nästan så man kan slänga datorn.
Edit: En till sak jag kom och tänka på var att det fanns dom som tyckte att det kunde va svårt att trycka på småsaker det tyckte jag inte bara man använder "fingertopssidan" så är man träffsäker som en sniper!
Edit: En nackdel är väl att den är lite tung (kanske jag som är vekling

) men så farligt är det inte. Men stor är den fan inte, när jag plocka upp den ur kartongen så stirra jag på den knapparna såg fan små ut först men dom är inte så småfaktiskt riktigt skönt att skriva på.