Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Yep med programmet "hermes" så letar den igenom din facebook efter dina vänner och uppdaterar dom med uppgifterna.
Tagentbordet är underbart mycket mysigt att skriva på behövde inte ens vänja mig då det är QWERTY så skriver snabbt och sköna knappar.
Har inte tittat så mycket på spel men finns SNES, NES och sega emulatorer och andra grejjor sedan fanns det lite stand alone spel.
Edit: Ska faktiskt dra hem SNES och NES emulatorerna nu och lira lite super mario!
Hehe go for it, jag ska också göra det snart!
För övrigt kanske laddningen via USB inte är så som jag trodde först, när jag laddar står det att det är typ 10% kvar av batteriet, men när jag slet ur kabeln så gick mätaren upp till typ 65-70%. Hoppas 70% stämmer.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Tack än en gång!

Alltid roligt höra lite om denna telefon. Okej med mer frågor?
Hur upplevs skärmen är det riktigt bra touch på den?(En kompis har någon random samsung touch sjukt dålig respons på den)
Nice med mario på mobilen

Ja den är sjukt bra! Är 95% nöjd. 5% missnöjd då den ibland vill trycka på saker (klicka) istället för att scrolla när man håller kvar fingret, men det är ju en vanesak bara. Den har ju en sån respons att detta händer, men det skulle ändå höja användarvänligheten en aning om de fixade detta på något smidigt sätt.