2009-12-10, 16:53
Medlem
ciones avatar
Okej tack! Men fasen vad dåligt GPS:en fungerar. Den får man inte ut mycket av :S
Citera
2009-12-10, 16:58
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Okej tack! Men fasen vad dåligt GPS:en fungerar. Den får man inte ut mycket av :S

Haha, har inte testat GPSen då jag inte har använding utav sådant däremot råkade jag klicka på den en gång och såg att den visa min position korrekt sedan stängde jag ner.
Citera
2009-12-10, 17:02
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Haha, har inte testat GPSen då jag inte har använding utav sådant däremot råkade jag klicka på den en gång och såg att den visa min position korrekt sedan stängde jag ner.

Den fanns även en inaktiverad "Maemo Extras", aktiver den så har du massor av apps
Citera
2009-12-10, 17:37
Medlem
raddicals avatar
Någon som ligger på information om vilka opperatörer som kommer att tillhandahålla denna vackra enhet ?

Den otrevliga tjejen på tele2s support chatt visste i princip lika mycket som min lillasyster.

Tre sägs ju ge ut den med abb? någon mer ?

OT: Är det bara för mig som FB blivit äckligt segt de senaste dagarna ?
Citera
2009-12-10, 17:37
Medlem
På egen risk kan du även lägga till dessa i programkatalogen

catalog name:Maemo Extras-Devel
web address: http://repository.maemo.org/extras-devel
distribution: fremantle
components: free non-free

catalog name:Maemo Extras-Devel
web address: http://repository.maemo.org/extras-devel
distribution: fremantle
components: free non-free

Men kom ihåg läger du till program från dessa gör du det på egen risk. Dom är inte testad tillräkligt och telefonen kan få fel.

OBS EGEN RISK

Väldigt användbart program från extras-devel är ett som gör kameraknappen till menyknapp då linsluckan är stängd
Senast redigerad av Iceen 2009-12-10 kl. 17:41.
Citera
2009-12-10, 17:39
Medlem
dubbel post
Citera
2009-12-10, 17:47
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Någon som ligger på information om vilka opperatörer som kommer att tillhandahålla denna vackra enhet ?

Den otrevliga tjejen på tele2s support chatt visste i princip lika mycket som min lillasyster.

Tre sägs ju ge ut den med abb? någon mer ?

OT: Är det bara för mig som FB blivit äckligt segt de senaste dagarna ?

När jag pratade med Tele2 så sa dom att den skulle komma in till deras webshop. Däremot visste hon inte när, du kan även förhandsboka den på CDON med olika abbonemang.

OT: Ja det är fruktansvärt segt här hemma också.
Citera
2009-12-10, 17:53
Medlem
ciones avatar
Fan körde på det fabriken laddat upp batteriet, för att köra slut på det. Nu när mobilen dog upptäckte jag till min förskräckelse att min laddare pajade..... Pluggade i den som vanligt, den börjar ladda sen så blir det mörk.... Som om den kortslöts.
Citera
2009-12-10, 17:54
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
När jag pratade med Tele2 så sa dom att den skulle komma in till deras webshop. Däremot visste hon inte när, du kan även förhandsboka den på CDON med olika abbonemang.

OT: Ja det är fruktansvärt segt här hemma också.

Dom verkar ha bra kontakt där inne på tele2

Hmm, går det att förhandsboka den på CDON och lägga på den på mitt nuvarande tele2 abb som jag fortfarande har bindningstid på ?

Okej, det verkar vara långsamt för fler än mig då

Edit: @ Cione, ajdå. det låter mindre bra. Kontakta Nokia, det där måste du få ut på garantin. Det går väll att ladda den via datorn så länge antar jag ?
Citera
2009-12-10, 17:58
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Dom verkar ha bra kontakt där inne på tele2

Hmm, går det att förhandsboka den på CDON och lägga på den på mitt nuvarande tele2 abb som jag fortfarande har bindningstid på ?

Okej, det verkar vara långsamt för fler än mig då

Edit: @ Cione, ajdå. det låter mindre bra. Kontakta Nokia, det där måste du få ut på garantin. Det går väll att ladda den via datorn så länge antar jag ?

Ja det är en långsam väntan
Angående bindningstiden så beror det helt på när den tecknades och hur långt det är kvar innan den går ut. Tror jag någonstans hör att man kan förlänga om det är 3 månader eller mindre kvar på bindningstiden, ej säker på om detta stämmer.
Citera
2009-12-10, 18:00
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Ja det är en långsam väntan
Angående bindningstiden så beror det helt på när den tecknades och hur långt det är kvar innan den går ut. Tror jag någonstans hör att man kan förlänga om det är 3 månader eller mindre kvar på bindningstiden, ej säker på om detta stämmer.

Jag vill inte förlänga min bindningstid på det sättet, vill bara lägga till avbetalningen telefonen till det abonnemanget jag har nu. så att jag betalar dom samtidigt.
Senast redigerad av raddical 2009-12-10 kl. 18:02.
Citera
2009-12-10, 18:08
Medlem
ciones avatar
Citat:

Den gick till en början att ladda därigenom, men inte längre... Fan va skoj, väntat 3 månader för 3 timmars skoj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in