2009-12-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe
+1 på den,

dom fuckade min beställning oxå eftersom det var något "fel" på mitt kort......
Men och beställa om var inte problem..... med samma uppgifter exakt...DÅ reserverade dom pengar på kortet... jävla nötter, hatar faktiskt nokia.....
Blev lovad att den skulle skickas i går eller senast idag...... Inget mail eller tracker id än i varje fall.......

Kommer aldrig handla utav nokia igen online, och avråder andra starkt att göra det samma..

+2 wow ser att jag bara är en i ledet!

Blir man omplacerad i kön kan man ju lika gärna beställa den från siba, netonnet eller liknande där telefonen är 400 kr billigare?!
Citera
2009-12-09, 17:22
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Samma här eller en iPhone sitter hela dagarna och tänker vilken jag ska köpa....

Jag har ju en förkärlek till Nokia och dessutom Tele2 så därmed faller Iphone bort. Hade Iphone gått att köpa med ett Tele2abbonemang ja då hade valet varit svårare.
Citera
2009-12-09, 17:25
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Jag har ju en förkärlek till Nokia och dessutom Tele2 så därmed faller Iphone bort. Hade Iphone gått att köpa med ett Tele2abbonemang ja då hade valet varit svårare.

Lite annat här har bara haft Sony Ericsson, och så har jag haft Telenor sen urminnes tider! Så är inget lätt val direkt....inte billigt heller båda är rätt dyra
Citera
2009-12-09, 17:28
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Lite annat här har bara haft Sony Ericsson, och så har jag haft Telenor sen urminnes tider! Så är inget lätt val direkt....inte billigt heller båda är rätt dyra

Ja billigt är det inte, därför måste jag vänta tills den finns i Tele2s webshop. Förlänger abbonemanget då och får förhoppningsvis lite bättre pris på telefon. Abbonemangsmässigt så tycker jag att Tele2 ligger lägre i pris än både Telia och Telenor.
Citera
2009-12-09, 18:43
Medlem
FuckTrances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swaydizzle
Källa?

3Sverige @ Facebook.
Citera
2009-12-09, 20:30
Medlem
antezzzs avatar
Var det någon som fick den idag? Eller dom som fick den avled eller något?

Jag hoppas gubbarna kommer tidigt imorgon iallafall.
Citera
2009-12-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsten85
Skype är integrerat i systemet. Telefonboken funkar ju som kontaktlista. å konvensationer är både för sms skyp msn m.m.

http://www.youtube.com/watch?v=bmE9djWmXhY

Jag var tydligen efterbliven ändå... Den fanns ju redan i telefonen men man var tvungen o gå in o öppna sitt skype konto i inställningar/mina konton.... Funkar bra som fan förövrigt....
Citera
2009-12-09, 21:20
Medlem
ciones avatar
Min order skickades ifrån Nederländerna, trodde att Nokia SE hade dem i lager, dvs. i Sverige? Min lur befinner sig just nu i Köpenhamn. Hoppas i alla fall att den är hemma imorn som UPS staterar.
Citera
2009-12-09, 21:30
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Min order skickades ifrån Nederländerna, trodde att Nokia SE hade dem i lager, dvs. i Sverige? Min lur befinner sig just nu i Köpenhamn. Hoppas i alla fall att den är hemma imorn som UPS staterar.

Jo det går snabbt med deras flygplan, tog bara några timmar att flyga den till Sverige.
Det jag störde mig på var att min telefon ligger i Bromma sedan 8 imorse, dom skulle lätt ha kunnat levererat den till mig idag.
Citera
2009-12-09, 21:37
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Jo det går snabbt med deras flygplan, tog bara några timmar att flyga den till Sverige.
Det jag störde mig på var att min telefon ligger i Bromma sedan 8 imorse, dom skulle lätt ha kunnat levererat den till mig idag.

Hm okej, då bör jag alltså inte bli förvånad om telefonen ej är här imorn?
Citera
2009-12-09, 21:50
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Var det någon som fick den idag? Eller dom som fick den avled eller något?

Jag hoppas gubbarna kommer tidigt imorgon iallafall.

Kolla in minhembio.com. Där finns åtminstone 2 som har fått den. Inte så mycket vettigt skrivet än dock..
Citera
2009-12-09, 22:25
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione

Hm okej, då bör jag alltså inte bli förvånad om telefonen ej är här imorn?

Det beror på vart du bor, bor du i stockholm / göteborg så lär du få den direkt på morgonen ungefär tror jag, för flyget går som sagt ruskigt snabbt, går snabbare att levera telefonen ifrån NL till SE än det tar att levera för SE inom landet...

Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Kolla in minhembio.com. Där finns åtminstone 2 som har fått den. Inte så mycket vettigt skrivet än dock..

Jag får min imorgon som sagt, dom som fått sina bor i större städer, min stad har 1 extra dag för leverans. Känner mig som sagt som ett barn som väntar på jultomten kommer nog inte kunna sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in