2010-02-11, 17:10
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Hm okej. Får väl kolla upp priser för Comviq då. Är student, har inte råd att lägga ner pengar på internet uppkoppling på telefonen för att man har tråkigt på bussen som åker i 10minuter.

Jag har tele2 företag, och betalar 79 kronor i månaden för obegränsad surf...
Citera
2010-02-11, 18:04
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Jag har tele2 företag, och betalar 79 kronor i månaden för obegränsad surf...

Antar att jag som student inte kan skaffa företag bara sådär? Varför frågar jag det, ett musklick bort är svaret..
Citera
2010-02-11, 19:26
Medlem
Hur är det med spel till den mobilen ? Eftersom de pratar så mycket om dator och mycket datorkraft på den tänkte jag och man ska lira nå lite mer krävande än vad som funnits på mobiler hittils ?
Citera
2010-02-11, 20:50
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta90
Hur är det med spel till den mobilen ? Eftersom de pratar så mycket om dator och mycket datorkraft på den tänkte jag och man ska lira nå lite mer krävande än vad som funnits på mobiler hittils ?

http://www.youtube.com/watch?v=tHSZfhY25Jc

Citera
2010-02-11, 20:59
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belseb
http://www.youtube.com/watch?v=tHSZfhY25Jc

Haha lol fan vad bra! Hur gör man för att installera ett spel då? Är det bara att dra över mappen från datorn där det redan ligger installerat eller? Sick mobil!
Citera
2010-02-11, 22:57
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Haha lol fan vad bra! Hur gör man för att installera ett spel då? Är det bara att dra över mappen från datorn där det redan ligger installerat eller? Sick mobil!

Nej verkligen inte, först och främst är det en variant av linux och inte windows.

www.maemo.org har ett aktivt forum med hjälpsamma medlemmar.

Rent spontant är detta kanske inte den optimala mobilen för dig eftersom den mest vänder sig till teknik-nördar och inte är lika välpolerat som tex Iphone eller Android ännu. Maemo6 kommer troligtvis vara en mer färdig variant även för "vanliga" kunder. Men jag kanske har fel och du skulle älska telefonen, mest den känslan jag får av dina inlägg bara.

(Jag har inte själv mobilen, funderar dock på att köpa den, kanske väljer en android istället för en mer färdig produkt)
Senast redigerad av Belseb 2010-02-11 kl. 23:01.
Citera
2010-02-11, 23:12
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belseb
Nej verkligen inte, först och främst är det en variant av linux och inte windows.

www.maemo.org har ett aktivt forum med hjälpsamma medlemmar.

Rent spontant är detta kanske inte den optimala mobilen för dig eftersom den mest vänder sig till teknik-nördar och inte är lika välpolerat som tex Iphone eller Android ännu. Maemo6 kommer troligtvis vara en mer färdig variant även för "vanliga" kunder. Men jag kanske har fel och du skulle älska telefonen, mest den känslan jag får av dina inlägg bara.

(Jag har inte själv mobilen, funderar dock på att köpa den, kanske väljer en android istället för en mer färdig produkt)

Jag har inte hängt med på senare dagar när det gäller telefoner ska jag säga, men jag är ganska snabblärd, lär jag mig grunderna av någon lyckas jag alltid lära mig resten automatiskt sen också.
Därför jag undrar så dumma frågor . Är så jävla sugen på att uppdateras från allt annat gammalt skit, och testa något helt nytt varav frågorna...
Citera
2010-02-12, 01:24
Medlem
w8m8s avatar
Om ni inte lagt upp denna sida innan i denna långa tråd så kan det vara värt att kolla in grejerna man kan göra med N900 här...

http://theunlockr.com/

Mer apps till mobilen m.m.
Citera
2010-02-13, 23:24
Medlem
BonZus avatar
Vet någon hur det ser ut med tillgången på n900 i butikerna närmaste veckorna? Vad i h-e håller nokia på med när de inte finns tillräckligt med n900s? För det känns ju inte som om det är gemene man som köper dessa (så som iphone) så jag förstår inte varför det är så svårt att få tag i en. Någon som har en idé om varför det går så sakta att få ut dessa till butiker?
Citera
2010-02-14, 01:01
Medlem
Mig veterligen är den slutsåld i typ hela europa. Fråga även av en försäljare här i Finland då jag var och fixa en trådlös dataanslutning i veckan. Enligt honom har den tagit slut på några dagar varje gång en sändning kommit in. Dom börja sälja den i börjanet på december, tydligen så räcker inte produktionstakten. Skall visst vara samma i hela europa.
Citera
2010-02-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonZu
För det känns ju inte som om det är gemene man som köper dessa (så som iphone)

Tydligen verkar det vara så ändå då...eftersom dom tagit slut så snabbt!
Citera
2010-02-14, 14:52
Bannlyst
Nokia har ju inte varit så smarta precis.. Underskattat en av sina bästa mobilen genom tiderna! Antagligen så pressar dom på med tillverkningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in