2009-12-01, 23:12
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Man kanske ska införskaffa denna ändå och "växa med den" så att säga, och vara med om alla updates och liknande, eftersom det trotts allt är Open source så borde det mesta kunna fixas inom viss tid, eller ?

Nu får du seriöst börja hålla dina tankar i huvudet istället för att skriva allt du tänker här i tråden. Kom med något konstruktivt. Du får väl skapa dig en egen uppfattning av luren när den väl är
ute i butiken då du kan känna närmare på den. Du behöver ju inte vara impulsiv och dra förhastade beslut. Å andra sidan, om man är intresserad av denna enhet borde man ju faktiskt veta vad man vill ha.
Citera
2009-12-02, 00:00
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Nu får du seriöst börja hålla dina tankar i huvudet istället för att skriva allt du tänker här i tråden. Kom med något konstruktivt. Du får väl skapa dig en egen uppfattning av luren när den väl är
ute i butiken då du kan känna närmare på den. Du behöver ju inte vara impulsiv och dra förhastade beslut. Å andra sidan, om man är intresserad av denna enhet borde man ju faktiskt veta vad man vill ha.

Varför vara så otrevlig ? Jag diskuterar väl fortfarande ändå n900:an ? om man inte får ställa frågor här eller använda andra som bollplank, vafan har vi då detta forumet till ?
Citera
2009-12-02, 10:14
Medlem
Vibliriblands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione

Haha, säger han som postar 90% dynga själv. :P

Hur tyckte du att den posten jag just citerade bidrar till ämnet? Ironi.

OT då.
Nu finns det en komplett recension på
www.gsmarena.com
De har utan tvekan de bästa recensionerna. Typ 10 sidor info, allt från ta mig fan skruvar till Os'et.

Happy reading.
Citera
2009-12-02, 10:45
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vibliribland
Haha, säger han som postar 90% dynga själv. :P

Hur tyckte du att den posten jag just citerade bidrar till ämnet? Ironi.

OT då.
Nu finns det en komplett recension på
www.gsmarena.com
De har utan tvekan de bästa recensionerna. Typ 10 sidor info, allt från ta mig fan skruvar till Os'et.

Happy reading.

Tackar så mycket för den recensionen, nu ska det läsas och utvärderas
Citera
2009-12-03, 22:59
Medlem
Worldwides avatar
Jäääävligt sexig telefon asså. Måste vara den bästa. Nokia är 1a igen, hehe. Tur att de kom ut med denna innan n97 ställde till det för de.
Citera
2009-12-03, 23:38
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide
Jäääävligt sexig telefon asså. Måste vara den bästa. Nokia är 1a igen, hehe. Tur att de kom ut med denna innan n97 ställde till det för de.

Haha, jag tänkte köpa en N97 först sedan fick jag syn på N900 och vart förälskad på första ögonkastet (trodde bara kvinnor kunde bli sånt)

Nu sitter jag bara och väntar på nästa vecka och hoppas på att den kommer.
Citera
2009-12-03, 23:54
Medlem
maties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Haha, jag tänkte köpa en N97 först sedan fick jag syn på N900 och vart förälskad på första ögonkastet (trodde bara kvinnor kunde bli sånt)

Nu sitter jag bara och väntar på nästa vecka och hoppas på att den kommer.

Du är inte ensam!!
Citera
2009-12-04, 00:48
Medlem
inevahs avatar
när kommer n900 till sverige? Något satt datum än?
Citera
2009-12-04, 00:52
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
när kommer n900 till sverige? Något satt datum än?

Kommer vecka 50 (nästa vecka) exklusivt till nokia shop-kunder, före jul är det lovat.
Citera
2009-12-04, 11:27
Medlem
Jag ska hämta upp min lur efter jobbet o tänkte ta lite bilder o slänga upp... vilken sida e bäst för d...? O om d e nån som undrar något om den så kanske jag kan testa... kan dock noll om linux så håll d på nivån funkar nedladdade filmer, funkar bluetooth bra, batteri tid osv...
Citera
2009-12-04, 11:42
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
Jag ska hämta upp min lur efter jobbet o tänkte ta lite bilder o slänga upp... vilken sida e bäst för d...? O om d e nån som undrar något om den så kanske jag kan testa... kan dock noll om linux så håll d på nivån funkar nedladdade filmer, funkar bluetooth bra, batteri tid osv...

Bor du i sverige och har redan fått din. (Isåfall är jag riktigt avundsjuk.) ?

Angående sida för bilder så har jag ingen aning då jag har egen webserver, men jag brukade använda www.imageshack.us back in the old times så säga.

Så du får nog testa lite sånt där som du skrev hur fungerar det att ladda hem torrents via WLAN och om det är stabilt titta hur VLC fungerar på luren om det är bra. Surfa och håll på med mobilen och titta hur länge batteriet håller. Knäpp några bilder och se om bildredigeraren i telefonen är bra. Ja lite vardagliga saker sådära så får vi nördar grejja på under skalet satt säga och se hur det är där.
Citera
2009-12-04, 12:33
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
Hur tangentbordet känns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in