All kärlek åt Nokia N900..
Men nu senaste veckorna har touchen helt slutat funka properly, det började smått med att den laggade ur helt och touchen var oanvändbar.
Testade då stänga av och lät den ladda en hel natt avstängd(kompis tipsade mig att hans nokia strulade lite och ifall han laddade den så brukade den funka igen). Och dagen efter så funkade den som den skulle.
Sen ställde jag larmet på den och när den ringde dagen efter så var touchen likadan igen och det gick ej att stänga av larmet. Så jag provade stänga av den och gick till jobbet(tog med mig den).
Väl där satte jag på mobilen och den funkade.
Nu förra lördagen(19) så torskade batteriet när vi var ute i backarna och åkte bräda. När jag kom hem och laddade upp den, sedan för att sätta på mobilen så var touchen ur funktion igen. Och den har varit så enda sen dess..
Det är inte så att touchen inte funkar alls, den är extremt konstig(på så hög nivå att mobilen ej går att använda) och den skiftar mellan skrivbordet och "redigera skrivbordet" medans jag inte alls kan använda touchen då.
Någon som har en lösning eller liknande problem? Enormt beroende av min mobil och mitt liv ligger inuti min N900!
Ber på förhand ursäkt för wall of text och ifall jag skriver fumligt.
MVH Ovansjo