2010-05-13, 13:23
Medlem
yantras avatar
någon som vet var man kan köpa ny pekpenna? har tappat bort min och så undrar jag om någon har fixat så man kan spela tibia på n900an

mvh yantra
Citera
2010-05-13, 13:36
Medlem
MatMammas avatar
Hur funkar de att uppdatera saker genom mobilen egentligen eller hela OSet om någon testat? Läste även att den rensar ut alla kontakter och liknande saker när man gör de, detta gäller väl bara de som ligger på mobilen eller? Inte på simkortet eller?
Citera
2010-05-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatMamma
Hur funkar de att uppdatera saker genom mobilen egentligen eller hela OSet om någon testat? Läste även att den rensar ut alla kontakter och liknande saker när man gör de, detta gäller väl bara de som ligger på mobilen eller? Inte på simkortet eller?

Att uppdatera enskilda program är busenkelt. Det kommer automatiskt en uppmaning att uppdatera så fort det finns en tillgänglig.

Om OS:et är jag inte säker, men har för mig att jag läste nån stans att en uppdatering av det sopar rent på telefonen så man måste backa upp den först. Men det vet säkert nån annan bättre.
Citera
2010-05-13, 15:45
Medlem
MatMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Att uppdatera enskilda program är busenkelt. Det kommer automatiskt en uppmaning att uppdatera så fort det finns en tillgänglig.

Om OS:et är jag inte säker, men har för mig att jag läste nån stans att en uppdatering av det sopar rent på telefonen så man måste backa upp den först. Men det vet säkert nån annan bättre.

Okej, men de såg jag nånstans att man backade upp den direkt i telefonen, och de lägger sig antagligen på ett separat minneskort Hade ju varit märkligt annars Eller?
Citera
2010-05-13, 15:56
Medlem
Struttens avatar
Citat:

Om man uppdaterar OTA försvinner inte någonting. I normalfallet. Självklart är det bra att man tar en säkerhetskopia om något skulle hända. Om män däremot uppdaterar via NSU så försvinner allt på mobilen. (Självklart inte minneskortet)
Citera
2010-05-13, 16:02
Medlem
MatMammas avatar
Qtify heter spotify eller?? Finns offlinemode ännu eller hur ser de ut å den fronten?
Citera
2010-05-13, 16:46
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Qtify heter spotify eller?? Finns offlinemode ännu eller hur ser de ut å den fronten?

Själv föredrar jag yaspot. Och det är bara officiella klienter som har offlinestöd.
Citera
2010-05-13, 16:56
Medlem
MatMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Själv föredrar jag yaspot. Och det är bara officiella klienter som har offlinestöd.

okej antar med ditt svar att någon sådan ej finns lite tråkigt faktiskt, men jag antar att detta också kommer att komma inom en snar framtid eller?

I mitt val mellan n900 and htc desire återstår väl nu bara att faktiskt känna på hårdvaran och kanske leka lite med dom i affären. Just nu vad jag ser mjukvarumässigt så lutar de åt n900. Verkar trevligt med snes och andra emulatorer. Känns då bra med ett separat skrivbord som man lirar på, så att kontrollerna inte tar upp skärmyta

Vet någon var man man kan testa telefoner som är på? i affär alltså.
Citera
2010-05-13, 18:49
Medlem
yantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yantra
någon som vet var man kan köpa ny pekpenna? har tappat bort min och så undrar jag om någon har fixat så man kan spela tibia på n900an

mvh yantra

Någon?
Citera
2010-05-13, 18:54
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Citat:
Någon?

http://cgi.ebay.com/New-Black-Stylus-Replacement-Touch-Pen-Nokia-N900-/110525561441?cmd=ViewItem&pt=PDA_Accessories&hash= item19bbd63a61

Exempelvis.
Citera
2010-05-13, 18:59
Medlem
yantras avatar
tackar, finns det ingen svensk återförsäljare btw?
Citera
2010-05-13, 20:39
Medlem
Citat:
tackar, finns det ingen svensk återförsäljare btw?

Men herregud, människa, har du ingen fantasi och kreativitet? Det tog mig en ½ minut att hitta detta.
http://www.mytrendyphone.se/shop/nokia-n900-stylus-23478p.html
Hört talas om google?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in