Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Förstår inte hur ni fått batterit att hålla i 2-3 dagar. Hade min n900 på 60% när jag gick och la mej i natt klockan 1 ungefär. Tänkte ladda den men tänkte att det borde hålla. Ca klockan 13.00 dog den, och då hade jag lyssnat på musik via headset i cirka en 40 minuter, skrivit 10-15 sms och anslutit till internet i ca 5 minuter för att kolla busstider.
Börjar bli ganska jobbigt att behöva ladda skiten varje kväll faktiskt.
Som sagt allt beror på hur du sköter batteriet och vad du gör med telefonen.
Som en ovanstående talare sa så har jag inga widgets. Samt laddar jag alltid telefonen så ofta jag kan ungefär. Då batteriet håller bättre och längre då, låter du batteriet laddas ur helt så blir det sämre. Samt att det tar ett par dagar(laddningscykler) för batteriet att bli bra.
Sedan blir jag faktiskt förvånad själv att mitt batteri verkar hålla mycket längre än andras.
Som jag sagt tidigare måste jag ha fått ett superbatteri, eller så är det andra som missköter sitt batteri.
http://antezz.com/n900/Screenshot-20100320-095428.png
Mitt batteri nu efter ca 18 timmar och då har jag surfat en halvtimme och fifflat lite.
Men skulle jag tittat på en film så skulle all batteri försvinna på nån timme.
Beror på vad man gör som sagt, men på standby eller minimalanvändning så är mitt batteri stålmannen.
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
I en chatt på mobil.se sa en representant för Nokia Sverige att den ska släppas först i april, men jag hoppas på så snart som möjligt...
Isåfall skulle jag gissa på de första dagarna av april då UK har fått sin förberedelse uppdatering för några dagar sen. Så jag skulle tipa på att 1.2 kommer inom ca 2 veckor. (Ja jag är gud och kan se in i framtiden.

)