2010-01-30, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av debbed
Beställde min N900 från komplett igår

Känner att en uppgradering från min W880 är befogad; Micen är trasig, måste tejpa fast laddaren för den ploppar ut, om den faller på skrivbordet från ~6cm stängs den av.

Trodde inte man kunde ha det värre än mig! Men jag hade fel
Vi får njuta med n900 när dom kommer till oss!
Citera
2010-01-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuXOD
Trodde inte man kunde ha det värre än mig! Men jag hade fel
Vi får njuta med n900 när dom kommer till oss!
Indeed
Citera
2010-01-30, 21:14
Medlem
fick min n900 för 2 dagar sen, hade beställt från inwarehouse för ca 5700 med frakt...

i början startade den om sig lite då och då, men när jag uppdaterade mjukvaran så funkar den numera felfritt! jävligt skön mobil hittills, och chockerande bra batteri om man jämför med många andras, tjejen har tex en samsung s8000 jet och den är verkligen inte lika bra

har testat låångt ifrån alla funktioner och ser fram emot att leka med den, enda nackdelen än så länge är storleken men det är ju främst pga den stora skärmen.

helt klart en grrym mobil(?)
Citera
2010-01-31, 13:29
Medlem
Sista_Bossens avatar
Har en liten fråga...
Är det någon som vet varför min N900 får för sig att byta språk när man skriver, till engelska titt som tätt?
Citera
2010-01-31, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sista_Bossen
Har en liten fråga...
Är det någon som vet varför min N900 får för sig att byta språk när man skriver, till engelska titt som tätt?

Du kan ha den att ha flera språk i ordlistan. Tar du bort engelska från inställningar, textinmatning, så borde den sluta med det.
Kanske du har engelska som första språk
Citera
2010-01-31, 20:06
Medlem
spudwishs avatar
Intresserad av en N900, vilka affärer får man tillfälle att känna på och leka med telefonen innan man köper?
Citera
2010-01-31, 22:53
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Intresserad av en N900, vilka affärer får man tillfälle att känna på och leka med telefonen innan man köper?
Tror det kan vara knivigt än så länge, men de bör väl ramla in i butikerna ganska snart? Däremot finns den i flera internetbutiker idag.
Citera
2010-02-01, 09:10
Medlem
hxhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish

Enda affären där jag har sett den i är Mediamarkt i Västerås, och då har jag vart in i flertal elektronik/telefon butiken både i Stockholm och Västerås så förstår inte varför just Mediamarkt är den enda butiken där man kan pilla på den.
Citera
2010-02-01, 16:58
Medlem
kolios avatar
Känns som Nokia N900 blir bojkottat, Nokian bygger som med iphonen på tillgång till internet. Men endå är det endast iphone som har obegränsad surf hos telenor. Vill köpa denna mobil istället för iphone men om man inte kommer kunna leka runt och kolla internet och roliga apps m.m. utan att betala 2000kr så vettefan.
Senast redigerad av kolio 2010-02-01 kl. 17:02.
Citera
2010-02-01, 20:03
Medlem
Har tryck på nån knapp på ä blir 'ae'. Funkade för en stund sen nu blir det 'ae' istället för ä i mina sms! Någon som vet hur man fixar?
Citera
2010-02-01, 21:23
Bannlyst
Hur skulle den funka som Jobb mobil?
Tänkte på Exchange stöd?
Office filer?
Citera
2010-02-01, 22:46
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Känns som Nokia N900 blir bojkottat, Nokian bygger som med iphonen på tillgång till internet. Men endå är det endast iphone som har obegränsad surf hos telenor. Vill köpa denna mobil istället för iphone men om man inte kommer kunna leka runt och kolla internet och roliga apps m.m. utan att betala 2000kr så vettefan.

Går väl köpa frisurf som man kan för alla andra operatörer? Spelar ingen roll villken mobil man använder.

kupster
office filer m.m läser den fint, Koffice har en officel portning till maemo.
Exchange och sånt där har jag ingen aning om. men finns apps för exchange. Som jag läst ska fungera bra.
Hur det fungerar låter jag vara osagt så jag aldrig testat och aldrig behövt.

debbed
Låter som du råkat ändrat skriftspråk bara. In på inställningarna och titta villka ordböcker du använder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in