2012-09-22, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Då hade jag hoppats att medlemmarna i det nychartrade Libanon hade varit nerflyttande vita människor och inga inhemska.

Om det du säger stämmer så är jag rädd för att HA alltså numera är mungkulturellt.

Om du eller någon annan undrar så kommer mitt intresse från tråden om han "Kanyl-snubben" uppe i Göteborg som blev fimpad- som var somalier men ändå medlem i någon underklubb till HA. Det var de som gjorde mig jävligt skeptisk till om det verkligen stämde.
Det e fan synd om dig lille grabb. Vill inte göra dig ledsen men tyvärr lill graben finns många invandrare i hells Angels nu. Finns en neger i stockholm flera araber eller blattar i Malmö, Göteborg med mera.
Finns ett Turkiskt chapter i Tyskland och ett i Turkiet.

Nu får du vara rädd.

Ja Kanyl var med i RAW i Göteborg

Hells Angels e lika smutsiga som Bandidos Om du nu undrade om invandringen.

Det e fan synd om dig vad gör dig bättre en dom svara gärna på den frågan.

Vad gör dig bättre en än Juden svara på frågan du fick
Senast redigerad av vanto 2012-09-22 kl. 02:47.
Citera
2012-09-22, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Det e fan synd om dig lille grabb. Vill inte göra dig ledsen men tyvärr lill graben finns många invandrare i hells Angels nu. Finns en neger i stockholm flera araber eller blattar i Malmö, Göteborg med mera.

Nu får du vara rädd.

vanto, min gamle vän, den Turkiska avdelningen i Tyskland har Turkey på br.

Men visst har även HA insett att religion, hudfärg etc saknar betydelse, så länge du kan uppföra dig, har bra värderingar och ett sunt förnuft, ja då är man oftast en bra människa.

I DK har du Iranier, Pakistanier, och i Norden har du andra exempel. Men så länge du gillar kulturen, smälter in i miljön, så vad fan är problemet?
Citera
2012-09-22, 02:58
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
vanto, min gamle vän, den Turkiska avdelningen i Tyskland har Turkey på br.

Men visst har även HA insett att religion, hudfärg etc saknar betydelse, så länge du kan uppföra dig, har bra värderingar och ett sunt förnuft, ja då är man oftast en bra människa.

I DK har du Iranier, Pakistanier, och i Norden har du andra exempel. Men så länge du gillar kulturen, smälter in i miljön, så vad fan är problemet?

Detta blir undergången........Pakistanier som lyssnar på Blues, yeah Right!

Saludos
Citera
2012-09-22, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Detta blir undergången........Pakistanier som lyssnar på Blues, yeah Right!

Saludos
Är Zlatan inte svensk? Måste man vara på ett visst sätt för att ha annan härkomst?

Jag garvar på mig

Ni har tydligen aldrig träffat muslimer som ogillar överdrivna muslimer, araber som hatar blattementalitet. Det finns massor av utlänningar som är minst lika mycket människa som er själva, era inskränkta nötter!
Citera
2012-09-22, 03:10
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Är Zlatan inte svensk? Måste man vara på ett visst sätt för att ha annan härkomst?

Jag garvar på mig

Ni har tydligen aldrig träffat muslimer som ogillar överdrivna muslimer, araber som hatar blattementalitet. Det finns massor av utlänningar som är minst lika mycket människa som er själva, era inskränkta nötter!

Låter mer som rekryteringsproblem i mina öron

Saludos
Citera
2012-09-22, 03:23
Medlem
Citat:
Låter mer som rekryteringsproblem i mina öron

Saludos
Eller att ha vidgat sina vyer, till skillnad från många andra.

Eller , hur hade tänkt att en expansion skulle gå till utan att ha med folk från de länderna?

Du fattar nada och fattar inte vitsen med att ha inhemskt folk då svenskar i Libanon inte smälter in lika bra, får samma kontakt med den inhemska befolkningen på samma sätt, kan omöjligt vara länkad till andra grupper som finns där då det är helt nya bekantskaper, osv osv.
Citera
2012-09-22, 03:36
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Eller att ha vidgat sina vyer, till skillnad från många andra.

Eller , hur hade tänkt att en expansion skulle gå till utan att ha med folk från de länderna?

Du fattar nada och fattar inte vitsen med att ha inhemskt folk då svenskar i Libanon inte smälter in lika bra, får samma kontakt med den inhemska befolkningen på samma sätt, kan omöjligt vara länkad till andra grupper som finns där då det är helt nya bekantskaper, osv osv.

Jobba med de kunder du har, mycket smartare och lönsammare än att leta efter nya. Är du verkligen så jävla dum så du tror du kan lita på en Pakistanier i Väst som aldrig ens har kört cykel.

Saludos
Citera
2012-09-22, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto

Nu får du vara rädd.

Hells Angels e lika smutsiga som Bandidos Om du nu undrade om invandringen.

Det e fan synd om dig vad gör dig bättre en dom svara gärna på den frågan.

Vad gör dig bättre en än Juden svara på frågan du fick

Flera araber med i Hells Angels Malmö och Göteborg? Haha sluta ljug, namn på dessa annars är det lögn. I rödvit kanske men inte i Hells Angels.
Citera
2012-09-22, 03:45
Medlem
Citat:
Jobba med de kunder du har, mycket smartare och lönsammare än att leta efter nya. Är du verkligen så jävla dum så du tror du kan lita på en Pakistanier i Väst som aldrig ens har kört cykel.

Saludos
Ok. Så alla pakisar är opålitliga? Din dumma jävla nolla.
Senast redigerad av xtroverto 2012-09-22 kl. 03:50.
Citera
2012-09-22, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvensktSnus
Flera araber med i Hells Angels Malmö och Göteborg? Haha sluta ljug, namn på dessa annars är det lögn. I rödvit kanske men inte i Hells Angels.
Finns araber i Svenska HA. Namnen kan du köra upp i röven.

I DK har du Pakisar, Iranier. I HA. Inte någon undergrupp.
Citera
2012-09-22, 03:56
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ok. Så alla pakisar är opålitliga? Din dumma jävla nolla.

Faen har du ens tid att köra cykel? Så mycket tid som du har till att vara på Flashback.

Inte mycket kvar av säsongen i Sverige och här sitter du och lallar din tjack pundare.

låssas biker

Saludos
Citera
2012-09-22, 04:01
Medlem
Citat:
Faen har du ens tid att köra cykel? Så mycket tid som du har till att vara på Flashback.

Inte mycket kvar av säsongen i Sverige och här sitter du och lallar din tjack pundare.

låssas biker

Saludos
Säsongen är slut i Sverige din dumma nolla och vad det allt du hade att komma med din mexikowannabe?

Kom igen nu, så alla utlänningar, muslimer är opålitliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in