Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Klart att det finns oskyldiga för HA, sluta snacka skit. Att oskyldiga drabbas är aldrig bra. Kom med något konstruktivt, testa det?
Du ser det du väljer att se och skapar din världsbild utifrån det. Om HA brydde sig om oskyldiga så skulle dom inte vara 1%are. Då skulle dom vara delaktiga i samhället i stället för tärande. Var och en av dom har ett val. Varför ska mina skattepengar gå till poliser som ska skydda gängen från varandra, jag vill att mina skattepengar ska gå till cancerforskning.
Visa lite stake, gör som fotbollsupportrarna. Bestäm tid och plats och gör upp. Det finns gott om tomma grustag i vårt land. Ingen oskyldig behöver drabbas. Gör slut på dom sårade så inte sjukvården belastas i onödan för dom resurserna kan behövas till nån oskyldig som råkat ut för en olycka. Dom överlevande gräver ner resten, sanden är mjuk.
Jag vill att polisen ska jaga rattfyllon så dom inte kör ihjäl oskyldiga trafikanter........börjar du fatta snart varför det inte finns några oskyldiga för HA? Så du kan gott sluta snacka skit själv och komma med i matchen istället för att leva i nån bikerromantisk dröm.