Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Om man nu som The-Stick är här för att sprida rykten och försöka starta krig mellan olika fraktioner (för egen tredje parts vinning?), så finns det väl ändå smidigare och mindre uppenbara sätt att göra det än det görs nu...
Lite småskolegård-uppvigling över metoderna.....

Sprida rykten för egen vinning ? :S
WTF IS WRONG WITH YOU? :S
Om du ska prata om att snacka skit så ska du veta faktan bakom allt!
och är ledsen men tror liksom inte att HA tror på allt som skrivs på Flashback!
Hade jag velat få dem stora HA att lyssna på mig så hade jag fan heller skrivit på FB!
Hade väl ändå mejlat eller möjligen sökt upp någon!
Men det handlar nog mer om att du har inte en aning om allt jag säger är sant eller om jag sitter och säger bara är bull shit....
Hur i helvete kan en person vinna på ett krig mellan två MC gäng ? :S
Hade sedan kan det handla om att upplysa dem mindre grupperingarna att inte vara rädda för andra gäng som tror att dem är Fuck vet vad!
HA är det ledande MC gänget i världen... Så tror knappast att dem skulle lyssna på en person!
Så du kan ju säga att jag sprider hur mkt rykten som helst men om man ej är insatt i världen utan lever via FB och nyheterna så kan man säga att ja sprider rykten...
Innan du säger att folk på FB sprider rykten så ska du veta att många inne på FB är Medlemar till HA Bandidos Vagos Mongols m.m för att läsa vad folk tycker om dem och lite andra små saker!!
Håller med nasti!
Hells angels kommer alltid styra Sverige oavsett om folk gillar det eller ej!
Varför tror ni dem har Sverige modellen ?
Jo för att dem kan reglerna och dem vet hur allt ska gå till för att dem är störst!!