2012-07-19, 22:46
Medlem
[quote=The-Stick]Hur kommer det sig att HA inte tar tag i dem så kallade brutala Vagos?

Tycker det verkar väldigt konstigt även när VMC går runt och säger att HA ska ha bränt
ner deras klubb lokal och ska åka på möte med dem... ^o)

hmm säger du inte emot dig själv här?
Citera
2012-07-19, 22:56
Medlem
[quote=kranium123321]
Citat:
Ursprungligen postat av The-Stick
Hur kommer det sig att HA inte tar tag i dem så kallade brutala Vagos?

Tycker det verkar väldigt konstigt även när VMC går runt och säger att HA ska ha bränt
ner deras klubb lokal och ska åka på möte med dem... ^o)

hmm säger du inte emot dig själv här?

På Vilket sätt?

Först går VMC runt och säger att dem är "Horungar" och att dem bränt ner deras klubblokal och att dem ska ha möte och sedan krig.....

vilket sätt säger jag emot mig sj ? :S
Citera
2012-07-19, 23:18
Medlem

Om man nu som The-Stick är här för att sprida rykten och försöka starta krig mellan olika fraktioner (för egen tredje parts vinning?), så finns det väl ändå smidigare och mindre uppenbara sätt att göra det än det görs nu...
Lite småskolegård-uppvigling över metoderna.....
Citera
2012-07-19, 23:23
Medlem
vagos eller vad dem heter ha ringen chans imot HA .
Hells angels är och kommer alltid vara störst i sverige . som sagt många här inne inte anar hur stora Ha är ni lära er? säg något gäng eller klaner som bestämmer över dem ??
Citera
2012-07-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe

Om man nu som The-Stick är här för att sprida rykten och försöka starta krig mellan olika fraktioner (för egen tredje parts vinning?), så finns det väl ändå smidigare och mindre uppenbara sätt att göra det än det görs nu...
Lite småskolegård-uppvigling över metoderna.....

Sprida rykten för egen vinning ? :S
WTF IS WRONG WITH YOU? :S

Om du ska prata om att snacka skit så ska du veta faktan bakom allt!
och är ledsen men tror liksom inte att HA tror på allt som skrivs på Flashback!

Hade jag velat få dem stora HA att lyssna på mig så hade jag fan heller skrivit på FB!
Hade väl ändå mejlat eller möjligen sökt upp någon!
Men det handlar nog mer om att du har inte en aning om allt jag säger är sant eller om jag sitter och säger bara är bull shit....
Hur i helvete kan en person vinna på ett krig mellan två MC gäng ? :S
Hade sedan kan det handla om att upplysa dem mindre grupperingarna att inte vara rädda för andra gäng som tror att dem är Fuck vet vad!

HA är det ledande MC gänget i världen... Så tror knappast att dem skulle lyssna på en person!
Så du kan ju säga att jag sprider hur mkt rykten som helst men om man ej är insatt i världen utan lever via FB och nyheterna så kan man säga att ja sprider rykten...

Innan du säger att folk på FB sprider rykten så ska du veta att många inne på FB är Medlemar till HA Bandidos Vagos Mongols m.m för att läsa vad folk tycker om dem och lite andra små saker!!

Håller med nasti!
Hells angels kommer alltid styra Sverige oavsett om folk gillar det eller ej!
Varför tror ni dem har Sverige modellen ?
Jo för att dem kan reglerna och dem vet hur allt ska gå till för att dem är störst!!
Citera
2012-07-20, 00:06
Medlem
Citat:
Sprida rykten för egen vinning ? :S
WTF IS WRONG WITH YOU? :S

jo jo... oväntad reaktion....
Citera
2012-07-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
jo jo... oväntad reaktion....

Gillar att du använder ett nystartat konto och lekar kung ;-)

Innan du pratar ska du veta vad du pratar om xDDD

Och eftersom du har en aning om att ja kan veta vad jag pratar om så gillar du det ej ;-))

Porr Porr Man/woman!

Yeah you think you know bute you don't so i wont be saying any thing els now ;-)
Citera
2012-07-20, 00:22
Medlem
Har du/ni inte tänkt varför dom inte tvingar Bandidos Mc in i Sverige Modelen.
Citera
2012-07-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
vagos eller vad dem heter ha ringen chans imot HA .
Hells angels är och kommer alltid vara störst i sverige . som sagt många här inne inte anar hur stora Ha är ni lära er? säg något gäng eller klaner som bestämmer över dem ??

Men det finns ju flera gäng som Hells Angels inte bossar eller bestämer över med fattar du väll med.

Jag kan dra flera Alban ligan, juggarna ett Mc gäng med på listan bandidos Mc hjälp gärna till gotfolk.
Citera
2012-07-20, 00:32
Medlem
tojos avatar
Citat:

Yeah you think you know bute you don't so i wont be saying any thing els now ;-)

Ett tips till alla kids som läser tråden: Stay in school!
Citera
2012-07-20, 06:40
Medlem
[quote=The-Stick]
Citat:
Ursprungligen postat av kranium123321

På Vilket sätt?

Först går VMC runt och säger att dem är "Horungar" och att dem bränt ner deras klubblokal och att dem ska ha möte och sedan krig.....

vilket sätt säger jag emot mig sj ? :S

nja, tänkte mest att du först säger att HA har brännt ner vagos klubblokal, och sen säger att HA inte gör nått

att bränna ner en klubblokal är väll ändå att göra "något"?
Citera
2012-07-20, 06:40
Medlem
dubbel post
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här