Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-06, 13:30
Medlem
Det här är 100% sant! Jag hörde precis att det är på väg ett krigsfartyg till hamnen i Malmö från Irak, det kommer att rullas ut pansarvagnar i hela stan. Det är liksom typ mördarkrigare och kurdiska maffian typ som ska såhära ta över Malmö.
Citera
2013-02-06, 14:07
Medlem
Ptolemaioss avatar
[quote=Superman81]
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Bidragsfuskare som HA är så kända för menar du? (Läkaren i sthlm som förlorade sitt leg pga att han sjukpensinerade halva HA Sthlm eller Thomas Möllers bidrags fusk. Listan kan göras lång) Försöka värva gamla BC som HA har gjort menar du? (stora delar av BC har redan gått in i HA eller dess undergrupper bla Pippo som är en av ledarna för RAW)

Skillnaden mellan bidragsfusken är mångmiljonbelopp i HA´s fall och några sedlar med Gustav Wasa för LF. Ingen från BC har gått in i HA, några kan ha gått in som prospects till RWC, stor skillnad. Sluta runka till dina fantasier på Organiserad brottslighet nu, LF kommer sluta som dessa individer gjort förut, under ny "super gangstah" organisation, med nya "tuffa" märken. Om man ska prata om kvalitet bland kriminella, så finns den inte där. Oavsett hur mycket skribenter på onlineforum försöker pusha dem.
Citera
2013-02-06, 14:45
Medlem
.
Senast redigerad av farbrorkarelin 2013-02-06 kl. 14:52.
Citera
2013-02-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Samma gnäll som efter Svineri incidenten. "HA slog en stackars barnfamilj" "HA pressade Svineri på pengar från festivalen"

Och så nu när Divers MC blivit nedstängda. Då passas det på "HA är rädda för LF" "HA stängde Divers för att de inte vågar kriga mot LF" Om det nu uppstått en konflikt emellan LF och Divers, vad har det med HA att göra?

Folk som är någorlunda insatta vet även att HA har vänskapsband både hos LF och Divers.

Har läst massa av dina gamla inlägg och inser att du har en bra relation med hamc och att du oftast vet sanningen.

jag tycker att du är bra och vet vad du pratar om!

Det är många nazizster på flashback som inte kan fatta att hamc och LF har vissa vänskapsband och inte låter en meningslös liten mc klubb som divers mc att förstöra freden.

ingen är rädd för nån.. alla gäng och klubbar befinner sej i samma båt och den enda fiende de gemensamt har är polisen.
Citera
2013-02-06, 15:09
Medlem
Herregud, ser ni att en quote blir fel är det väl inte så svårt att fixa till den. När ni quotar varandra nu är det ett helt annat namn som står än den som faktiskt skrivit det. Kom igen...
Citera
2013-02-06, 18:27
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd

Vet du vad som hände mellan LF och Divers?
Och varför ska HA springa deras ärende?
OMC försvann redan en gång.

Alla HA klubbar är självständiga och får i första hand själv ta hand om sina problem, kan dom inte det så förtjänar man inte vara med utan då får man lägga hatten på hyllan. Det är ingen jävla lekskola där "pappa" ska komma och fixa så fort det blir problem.

Visst har en del klubbar "beskydd" från HA i sverige , det går inte att ljuga sig fri från.
Sedan vidare skriver du att det inte är någon lekskola och att pappa skall komma när det är bekymmer ?!?!? Jävligt märkligt då att pappa bestämmer vad folk ska ha för text på sin väst , vilka färger osv , och vem man får umgås med osv osv osv , är inte det lekskole nivå så vad ?????????
Citera
2013-02-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Visst har en del klubbar "beskydd" från HA i sverige , det går inte att ljuga sig fri från.
Sedan vidare skriver du att det inte är någon lekskola och att pappa skall komma när det är bekymmer ?!?!? Jävligt märkligt då att pappa bestämmer vad folk ska ha för text på sin väst , vilka färger osv , och vem man får umgås med osv osv osv , är inte det lekskole nivå så vad ?????????
Ni behöver inte vare oroliga blir inget nytt krig. Men vi har hört andra gäng snacka skit om ha inan. Hur har det slutat då? Jo dem backar eller blir nerstängda.
Citera
2013-02-06, 21:54
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem

Men det betyder inte att HA ska göra allt, vill dom själva inte kriga så ska ju inte HA göra det åt dom.
Citera
2013-02-07, 16:04
Medlem
ganghatarens avatar
Jag vittnade mot två fullvärdiga ha medlemmar i mitten av 90-talet.
Dom var och ringde på min dörr en gång.
Sedan hörde jag inget mer.

Det värsta är oron att dom en dag ska stå bakom en.
Under flera år tittade jag mig över axlarna.
Ingen bra känsla.

Mvh/ ganghataren
Citera
2013-02-07, 17:20
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Jag vittnade mot två fullvärdiga ha medlemmar i mitten av 90-talet.
Dom var och ringde på min dörr en gång.
Sedan hörde jag inget mer.

Det värsta är oron att dom en dag ska stå bakom en.
Under flera år tittade jag mig över axlarna.
Ingen bra känsla.

Mvh/ ganghataren

När väl rättegången är över och ev. straff utdömda så brukar det inte hända något. Då finns det inte längre något att vinna på att hota vittnen, snarare tvärt om.
Citera
2013-02-07, 17:45
Medlem
ganghatarens avatar
Hembesöket var faktiskt efter att domen vunnit laga kraft i tingsrätten men innan hovrättsförhandlingarna.
Citera
2013-02-07, 17:57
Medlem
ganghatarens avatar
Ta bort "vunnit laga kraft" eftersom det togs upp även i hovrätten. Fel av mig. Gör om gör rätt, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in