Citat:
Ursprungligen postat av QueenDevil
APPLÅÅÅÅD!!!!!

Får jag säga att jag tycker om dej?

Du måste vara en mycket trevlig och go människa som skriver det jag tycker och tänker...och säger..men jag hann inte denna gång.

Visst får du tycka om mig..Peace love and understanding
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Sägas ska väl att inga supportergrupper har just ordet MC på sina grejer

Är ju faktiskt sant...Men du förstog ju min poäng iallfall
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Lyssna på gamle JJdecay. En gammal hojåkare av den gamla skolan.
Önskar jag visste vem du var, för vi lirade på samma planhalva. Inget annat än kloka ord har kommit från JJ. Själv har jag inte den diplomatiska genen i min kropp, utan gasar på lite väl ibland.
Swedish Pitbull är ju ingen annan än Pittbull Power som fånade sig i bikertrådarna tidigare. En snorunge som inte kunde stå för sina egna inlägg, utan hävdade att andra använde hans dator...
Han har fortfarande inte lärt sig att ändra sitt sätt att skriva, kommatera etc.
Lägg ner nu din fjant. Jag vet vem du är.
Har sett dina inlägg och är helt övertygad om att vi spelar på samma planhalva. Sen om jag är så jävla gammal vet jag inte

har passerat 35 sen ett tag, men har haft förmånen att umgås med gamla bikers, lära mig bikerkultur som den sett ut sedan 70-80 talet och sett, umgås, vara på de gamla fina klubbarna. Där MC'n och kamratskapen är det viktiga! Inte västen.
Sen om jag är så diplomatisk vet jag inte. Kan bara inte låta bli att peka ibland