2007-09-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronB
Måste bara fråga...
Hur råkar man få ett pansarskott i huvudet på en fest?!?!
Tyckte de att det var för mesigt med vanlig dart när de drack pilsner eller

Sån som händer när man står i baren i HA:s högkvarter och nån från "andra laget" har siktad in sig från taket på andra sidan gatan.
Citera
2007-09-25, 17:01
Medlem
Wurztens avatar
Louis var full medlem då han dog. Pansarskottet sköts in i klubbhuset under pågående fest av en propp i BMC.
Citera
2007-09-25, 17:02
Medlem
[quote=Wurzten]Louis var full medlem då han dog. QUOTE]

Åfan, det visste inte jag, jag hadde flyttad då och hörde det bara på radion.
Citera
2007-09-25, 18:02
Medlem
Pr0_s avatar
Hur kommer F.d top sides västar se ut som Hang arounds?

Är det bara Bottom rocker Sweden i rött o vitt och Hangaround på framsidan eller?
Citera
2007-09-25, 20:00
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Hur fan kan HA ens vilja ha något att göra med TOPSIDE?
Det enda dom lyckades med var ju att spränga sin egen kille.
Har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv som den dagen.
Fast det är ju klart det är ju alltid bra att ha ett gäng självmordsbombare
som spring pojkar.
Så det är enbart sprängningen dom "lyckats" med?
Jadu, menar du att bara för att dom inte har redovisat för media om andra "lyckade" saker, så har det inte hänt?

Oavsett om sprängningen skedde förtidigt pga otur eller klantighet, så är det ju iallafall ett mer manligt attentat än "drivebys" som andra grupper håller på med.
Citera
2007-09-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0_
Hur kommer F.d top sides västar se ut som Hang arounds?

Är det bara Bottom rocker Sweden i rött o vitt och Hangaround på framsidan eller?

"Helsingborg" på bröstet än sålänge...
Citera
2007-09-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Det tragiska är kanske inte enbart att en behövde dö. Utan anledningen till varför han behövde dö. Själva grejjen med det hela.

Som jag skrev i en annan tråd (tror jag ) biker kulturen på en viss sida % strecket har helt ballat ur! Finns inget MC eller biker relaterat alls med detta.

Enklast vore om dessa bytte ut märket MC på sina västar och ersatte det med FC (Fight Club)..och lät MC och Biker kulturen få vara det den har varit tidigare..Innan det var massa 1% i Sverige. Då saker och ting fortfarande var kul, alla samlades runt det gemensamma intresset hojen, kamraterna, festerna..Inte beroende på vem som hade flest övervakningskameror på klubben, snyggast märken, flest annhängare etc.

Missförstå mig rätt, men många av dagens annhängare till 1% klubbar har ju absolut noll aning om vad svensk bikerkultur är..Ofta beroende på låg ålder som dom har inte varit med. Men om det nu ska fightas och bombas och ha ihjäl varandra...please go ahead, men gör det inte inom "ramen" för svensk hoj kultur.

Sägas ska väl att inga supportergrupper har just ordet MC på sina grejer
Citera
2007-09-26, 01:41
Medlem
Lyssna på gamle JJdecay. En gammal hojåkare av den gamla skolan.
Önskar jag visste vem du var, för vi lirade på samma planhalva. Inget annat än kloka ord har kommit från JJ. Själv har jag inte den diplomatiska genen i min kropp, utan gasar på lite väl ibland.

Swedish Pitbull är ju ingen annan än Pittbull Power som fånade sig i bikertrådarna tidigare. En snorunge som inte kunde stå för sina egna inlägg, utan hävdade att andra använde hans dator...

Han har fortfarande inte lärt sig att ändra sitt sätt att skriva, kommatera etc.
Lägg ner nu din fjant. Jag vet vem du är.
Citera
2007-09-26, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Preben F.
Tyvärr blir det ofta så, en bekant till mig i Danmark var prospect hos HA ända tills han råkade få ett pansarskott i huvet vid en fest, han begravdes som fullvärdig HA.
Värt att tänka på.

Tragiskt att det var ett pansarskott för annars hade han ju överlevt.
Citera
2007-09-26, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khamenei
Tragiskt att det var ett pansarskott för annars hade han ju överlevt.
Ja eller hur, ett vanligt skott i huvudet är ju inga problem.
Citera
2007-09-26, 08:26
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenDevil
APPLÅÅÅÅD!!!!!
Får jag säga att jag tycker om dej? Du måste vara en mycket trevlig och go människa som skriver det jag tycker och tänker...och säger..men jag hann inte denna gång.

Visst får du tycka om mig..Peace love and understanding

Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]

Är ju faktiskt sant...Men du förstog ju min poäng iallfall

Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Lyssna på gamle JJdecay. En gammal hojåkare av den gamla skolan.
Önskar jag visste vem du var, för vi lirade på samma planhalva. Inget annat än kloka ord har kommit från JJ. Själv har jag inte den diplomatiska genen i min kropp, utan gasar på lite väl ibland.

Swedish Pitbull är ju ingen annan än Pittbull Power som fånade sig i bikertrådarna tidigare. En snorunge som inte kunde stå för sina egna inlägg, utan hävdade att andra använde hans dator...

Han har fortfarande inte lärt sig att ändra sitt sätt att skriva, kommatera etc.
Lägg ner nu din fjant. Jag vet vem du är.

Har sett dina inlägg och är helt övertygad om att vi spelar på samma planhalva. Sen om jag är så jävla gammal vet jag inte har passerat 35 sen ett tag, men har haft förmånen att umgås med gamla bikers, lära mig bikerkultur som den sett ut sedan 70-80 talet och sett, umgås, vara på de gamla fina klubbarna. Där MC'n och kamratskapen är det viktiga! Inte västen.
Sen om jag är så diplomatisk vet jag inte. Kan bara inte låta bli att peka ibland
Citera
2007-09-26, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]

Nja, mig veterligen finns det åtminstone en supportergrupp med ordet MC på västen. Eller hur menar du?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in