Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Om den dagen kommer då någon av oss skulle "lyckas" med något liknande får jag väl ta det.Inte för jag tror att det kommer hända.
Kan tyvärr inte hålla med dig om att det var tragiskt att han dog för ger man sig in i leken får man leken tåla,och det gäller alla.
Det tragiska är kanske inte enbart att en behövde dö. Utan anledningen till varför han behövde dö. Själva grejjen med det hela.
Som jag skrev i en annan tråd (tror jag

) biker kulturen på en viss sida % strecket har helt ballat ur! Finns inget MC eller biker relaterat alls med detta.
Enklast vore om dessa bytte ut märket MC på sina västar och ersatte det med FC (Fight Club)..och lät MC och Biker kulturen få vara det den har varit tidigare..Innan det var massa 1% i Sverige. Då saker och ting fortfarande var kul, alla samlades runt det gemensamma intresset hojen, kamraterna, festerna..Inte beroende på vem som hade flest övervakningskameror på klubben, snyggast märken, flest annhängare etc.
Missförstå mig rätt, men många av dagens annhängare till 1% klubbar har ju absolut noll aning om vad svensk bikerkultur är..Ofta beroende på låg ålder som dom har inte varit med. Men om det nu ska fightas och bombas och ha ihjäl varandra...please go ahead, men gör det inte inom "ramen" för svensk hoj kultur.