Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-25, 02:37
Medlem
MackDaddy1s avatar
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=695599

Alltså han är ute och cyklar ordentligt....... Fan för poliser och politiker med maktrusigt huvud...
Citera
2007-09-25, 07:04
Medlem
Ptomas avatar
Vi har levt i en polisstat länge nu. Sen 9/11 och terroristlagarna, avlyssningslagen och nu gängförslaget, lagringslagen för internethistorik etc. Vi är på väg mot ett riktigt övervakningssamhälle, där stat har stenkoll på sina medborgare. Sen långt tidigare sparas dessutom dna på alla nyfödda.
Tidsfråga innan alla ska bevisa sin egen oskuld istället för tvärtom. Fan, snart har vi ett chip i kroppen allihop. Storföretagen sparar och spårar allt du gör och läggs i register.
Citera
2007-09-25, 10:12
Medlem
Red&Blacks avatar
De här med att top side skulle bli HA har vart i luften en längre tid.
Citera
2007-09-25, 11:01
Medlem
Hur fan kan HA ens vilja ha något att göra med TOPSIDE?
Det enda dom lyckades med var ju att spränga sin egen kille.
Har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv som den dagen.
Fast det är ju klart det är ju alltid bra att ha ett gäng självmordsbombare
som spring pojkar.
Citera
2007-09-25, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Hur fan kan HA ens vilja ha något att göra med TOPSIDE?
Det enda dom lyckades med var ju att spränga sin egen kille.
Har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv som den dagen.
Fast det är ju klart det är ju alltid bra att ha ett gäng självmordsbombare
som spring pojkar.
Ja det var ju konstigt att du tycker det om du tillhör/känner Loyalty BFL.
Citera
2007-09-25, 11:37
Medlem
Även fast jag tillhör BFL måste du hålla med om att det var årets skämt.
Hur jävla misslyckade får man igentligen bli.Årets kalkon.
Citera
2007-09-25, 11:39
Bannlyst
Citat:
Även fast jag tillhör BFL måste du hålla med om att det var årets skämt.
Hur jävla misslyckade får man igentligen bli.Årets kalkon.
Om man bortser från att det är tragiskt att en människa var tvungen att dö för något sånt här, så är det riktigt roligt.
Men sen hade jag inte basunerat ut att det är årets kalkon osv om jag tillhört BFL, ni kommer säkerligen få äta upp det. Har man tillräckligt många medlemmar så kommer ju någon klanta sig förr eller senare, inte sant?
Citera
2007-09-25, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Om man bortser från att det är tragiskt att en människa var tvungen att dö för något sånt här, så är det riktigt roligt.

Tyvärr blir det ofta så, en bekant till mig i Danmark var prospect hos HA ända tills han råkade få ett pansarskott i huvet vid en fest, han begravdes som fullvärdig HA.
Värt att tänka på.
Citera
2007-09-25, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Men sen hade jag inte basunerat ut att det är årets kalkon osv om jag tillhört BFL, ni kommer säkerligen få äta upp det. Har man tillräckligt många medlemmar så kommer ju någon klanta sig förr eller senare, inte sant?
Om den dagen kommer då någon av oss skulle "lyckas" med något liknande får jag väl ta det.Inte för jag tror att det kommer hända.
Kan tyvärr inte hålla med dig om att det var tragiskt att han dog för ger man sig in i leken får man leken tåla,och det gäller alla.
Citera
2007-09-25, 14:10
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Om den dagen kommer då någon av oss skulle "lyckas" med något liknande får jag väl ta det.Inte för jag tror att det kommer hända.
Kan tyvärr inte hålla med dig om att det var tragiskt att han dog för ger man sig in i leken får man leken tåla,och det gäller alla.

Det tragiska är kanske inte enbart att en behövde dö. Utan anledningen till varför han behövde dö. Själva grejjen med det hela.

Som jag skrev i en annan tråd (tror jag ) biker kulturen på en viss sida % strecket har helt ballat ur! Finns inget MC eller biker relaterat alls med detta.

Enklast vore om dessa bytte ut märket MC på sina västar och ersatte det med FC (Fight Club)..och lät MC och Biker kulturen få vara det den har varit tidigare..Innan det var massa 1% i Sverige. Då saker och ting fortfarande var kul, alla samlades runt det gemensamma intresset hojen, kamraterna, festerna..Inte beroende på vem som hade flest övervakningskameror på klubben, snyggast märken, flest annhängare etc.

Missförstå mig rätt, men många av dagens annhängare till 1% klubbar har ju absolut noll aning om vad svensk bikerkultur är..Ofta beroende på låg ålder som dom har inte varit med. Men om det nu ska fightas och bombas och ha ihjäl varandra...please go ahead, men gör det inte inom "ramen" för svensk hoj kultur.
Citera
2007-09-25, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Det tragiska är kanske inte enbart att en behövde dö. Utan anledningen till varför han behövde dö. Själva grejjen med det hela.

Som jag skrev i en annan tråd (tror jag ) biker kulturen på en viss sida % strecket har helt ballat ur! Finns inget MC eller biker relaterat alls med detta.

Enklast vore om dessa bytte ut märket MC på sina västar och ersatte det med FC (Fight Club)..och lät MC och Biker kulturen få vara det den har varit tidigare..Innan det var massa 1% i Sverige. Då saker och ting fortfarande var kul, alla samlades runt det gemensamma intresset hojen, kamraterna, festerna..Inte beroende på vem som hade flest övervakningskameror på klubben, snyggast märken, flest annhängare etc.

Missförstå mig rätt, men många av dagens annhängare till 1% klubbar har ju absolut noll aning om vad svensk bikerkultur är..Ofta beroende på låg ålder som dom har inte varit med. Men om det nu ska fightas och bombas och ha ihjäl varandra...please go ahead, men gör det inte inom "ramen" för svensk hoj kultur.
APPLÅÅÅÅD!!!!!
Får jag säga att jag tycker om dej? Du måste vara en mycket trevlig och go människa som skriver det jag tycker och tänker...och säger..men jag hann inte denna gång.
Citera
2007-09-25, 15:25
Medlem
BaronBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preben F.
Tyvärr blir det ofta så, en bekant till mig i Danmark var prospect hos HA ända tills han råkade få ett pansarskott i huvet vid en fest, han begravdes som fullvärdig HA.
Värt att tänka på.

Måste bara fråga...
Hur råkar man få ett pansarskott i huvudet på en fest?!?!
Tyckte de att det var för mesigt med vanlig dart när de drack pilsner eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in