Citat:
Ursprungligen postat av Lord Humungus
Endast två från ursprungsavdelningen som fortfarande är medlemmar. Man kan ju fråga sig varför? Vill minnas att förste presidenten Sillen i en tv-intervju, på frågan om varför han hade tatuerat in Hells Angels på kroppen, sa att det var något som var definitivt och skulle räcka livet ut.
Det är förmodligen ett ganska "tung" medlemsskap i en 1% klubb.
Drar du ut snabeln 5 sek för sent kan du få barn och då brukar (för alla normalt funtade personer) prioriteten i livet ändras. Barnet kommer ju alltid först!! Då kan det ju hända man hoppar av.
Likaså kan det ju vara så att om man allt som oftast ska behöva kolla över axeln när man går nånstans, eller kolla under bilen innan man åker...Hur kul kan det vara i längden.
Om inte annat är snuten där och spanar inre och yttre spaning, skattmasar och fan o hans moster..Så på så sätt är du inte heller "forever free"..
Om inte annat kanske du hittas i ett grustag eller i en shallow grave utanför heby...Så omsättningen är nog ganska hög på medlemmar..
Så slogan "FTW" och allt med "Forever free" är nog ganska begränsad om man har otur....rivaliserande mc gäng, snuten, skattmasen..alltid påpassad/övervakad på ett eller annat sätt..Hur "free" är man då? Inte undra på om en del tröttnar efter några år..
I vanlig ordning, mina spekulationer..Men jag personligen skulle känna mig allt annat än free!