Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-22, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Snälla du vem tror du att H.A är egentligen? Gudar eller? Dom har blivit totalt förnedrade flera gånger utan att dom har vågat agera. O.G:s Mc har som sagt utmanat dom och varför vågar dom inte göra slut på dom, om dina "gudar" är så häftiga?
Man undrar ju det. Glöm inte du är på HA tråden, ingen kan slå HA är, HA är genom tidernas största maffia och omutbara! HA är kungarna.
HA´s Hejarklacken cheerleders här kommer angripa dig rätt hårt nu! Du har gjort bort dig genom att säga HA blivit förnedrade! Hur vågar du?
Citera
2011-03-22, 17:38
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Jag skrev ju det, läs istället. Man tar till hot och våld att mörklägga sak. Även i detta fall har man görat det, troligt scenario, varför ens gnälla om detta? Avslutat kapitel, ingen nyhet, ingen wow factor direkt.

Man hotar vem...? Och vilka mörkar sen..? Jag gnäller inte utan ber dig utveckla. Jag måste vara för dum för din nivå för jag fattar inte vad du svarar på och vad du menar.

Kan ngn vänlig själ reda ut för mig vad mongot menar? Jag fick först intrycket av att han menade att klubbarna hotar ordningsmakten till tystnad. Nu är han mer inne på att de mörkar själva men vem är de då man hotar? El menar han att de hotar ordningsmakten till att mörka dem för de inte vill bli förknippade med vissa brott???
Citera
2011-03-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefan.holmskog
Jag kan säga att det är många ute i Göteborgs förorter som skrattar åt Kebaben. Idioten organiserade en stalkning av kändisar och dignitärer och tror att de glömmer bort detta. Jag snackade i morse med en åklagare som kommer korka upp en fin flaska vin när han blir plockad.

Det finns många planer för Kebaben. En är att han ska sövas med kloroform och köras till Nordkorea. Det finns pengar för att hyra ett tåg med säkerhetsvakter. Det finns även kontakter inom Nordkoreas statsledning.

En annan är att låta en grupp arga feminister gå loss på honom. Han stalkade även offer för pedofiler. De FB-trollen som letar information om pedofiler ringer även upp offren och pressade på pengar.

Den psykos-bruden jag snackade om var en "old lady" inom HA-sfären och detta utnyttjade hon till max. Lurade hundratals med människor på pengar och information. Hon fick sedan uppbackning av en viss turk.

Videofilmen på kungafamiljen, gissa vem?!

Han kommer inte ha det roligt. Inte det minsta.

Jag har lite svårt att tolka det där inlägget.
Menar du att dan har några porrfilmer i besittning som skulle skada HA? Är det kungen han har porrfilmer på? Har han låtit nån kärring spela in porrfilmer med folk? Vem kommer inte ha det de minsta roligt & varför?
Intressant om så vore fallet, men det låter osannolikt.
Senast redigerad av rafaelo 2011-03-22 kl. 18:03.
Citera
2011-03-22, 19:05
Medlem
support tatuering.

har levt nu med 4år med två tatuering på armen och har funderat ganska länge på att tatuera in en HA tatuering dolt på skuldran, men jag har blivit avrådd av två vänner från HA att göra det eftersom jag inte är medlem i HA, har alltid stått mer som en support som stödjer deras verksamhet och visar respekt. Har någon ens försökt tatuera in HAs symbol utan att vara med i HA?
Citera
2011-03-22, 19:08
Medlem
Skitonds avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article70647.ab?service=print
Citera
2011-03-22, 19:09
Medlem
CommonKnowledges avatar
Om du tydligt visar på tatuering att det är SUPPORT och ingenting annat så tror jag inte dom har något problem med det.
Citera
2011-03-22, 19:11
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zZzlacker
har levt nu med 4år med två tatuering på armen och har funderat ganska länge på att tatuera in en HA tatuering dolt på skuldran, men jag har blivit avrådd av två vänner från HA att göra det eftersom jag inte är medlem i HA, har alltid stått mer som en support som stödjer deras verksamhet och visar respekt. Har någon ens försökt tatuera in HAs symbol utan att vara med i HA?

Om du blir avrådd av dina HA vänner varför frågar du på FB?
Citera
2011-03-22, 19:12
Medlem
Skriver du "Support 81" eller liknande tror jag inte dom tar illa upp. Annars kan du åka på vinkelslipen eller "rondellen".
Citera
2011-03-22, 19:55
Medlem
cyfiawnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Snälla du vem tror du att H.A är egentligen? Gudar eller? Dom har blivit totalt förnedrade flera gånger utan att dom har vågat agera. O.G:s Mc har som sagt utmanat dom och varför vågar dom inte göra slut på dom, om dina "gudar" är så häftiga?

Det har jag aldrig påstått. Men ger man sig på dem så får man nog betala ett pris. Att tro att så kallade OG mc har muskler att mäta sig med HA är ju bara sandlådenivå, det kan ingen förneka. Du kanske borde läsa på i historieböckerna?
Citera
2011-03-22, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Skriver du "Support 81" eller liknande tror jag inte dom tar illa upp. Annars kan du åka på vinkelslipen eller "rondellen".

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.103922-knivhoggs-for-otillaten-tatuering?articleRenderMode=extra_comment
Citera
2011-03-22, 21:16
Medlem
Carons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zZzlacker
Det var förbanne mig det dummaste jag hört..... Hur i helvete tänkte du egentligen???? Bättre visa respekt genom att låta bli! Mvh/Caron den allestädes närvarande
Citera
2011-03-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neroo1
Får de tag i dig dör du, fattar du det?

alltså, alla HA medlemmar är inte sådana, åtminstone inte dem jag träffat på, vi brukar spela boule och snacka lite alltmöjligt. Jag tror du och ni har sett för mycket på film och läst för mycket på kvällstidningarna. Visst, det finns väl vissa extremfall på toppen som måste hålla sin attityd tillbaka så man inte får en vinkelslip i armen.

Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Om du blir avrådd av dina HA vänner varför frågar du på FB?
För de vågade inte svara om det fanns några interna regler och iofs, de skulle kolla upp det nångång men jag har inte delat öl med dem senaste månaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Andiders

ja, jo Support 81 skulle nog passa bra, tatuera in 8ball och dölja 1an bredvid 8an med support texten lite större runt bollen.. ska prata med tatueraren om det

läste artikeln på GP och det är inte ok att blanda gängtatueringar på tanke av de små konflikterna som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in