Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det starkaste vapen de har är massor av "kanonmat". Unga killar som har noll respekt för livet. Varken andras eller sitt eget...
Vapen och noll hjärnceller
Citera
Igår, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det starkaste vapen de har är massor av "kanonmat". Unga killar som har noll respekt för livet. Varken andras eller sitt eget...

Skiljer det så mycket från dagens "kanonmat" till alla unga killar som sökte sig till alla möjliga supportgäng till MC-gängen på 2000-talet? R&W, X team, Chicanos, Support BSK och allt vad de kallade sig.

Ungtuppar som drevs av att försöka överträffa varandra. Jag kan inte minnas att man använde sig systematiskt av så unga barn som det görs i dag, i alla fall inte till rena morduppdrag. Men även på 2000-talet användes unga killar till olika saker som indrivningar och annat.
Citera
Igår, 23:36
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Fjantarna från orten är inget utan vapen…..svagbegåvad idioter hela bunten som inte klarar av att ha ett vanligt jobb som många bikers och bikers har en hobby de har inte förortsdrägget som gapar och viftar m vapen….pussy with a gun
Ja dom är svagbegåvade, men våldskapitalet dom har med vapen och sprängmedel är överlägsen HA. Orten grabbarna har inte konsekvenstänk och därför är dom mycket farligare, du har väl sett från 2022 och framåt! Jag har mycket hellre HA efter mig en ortenkillarna. HA är smartare absolut, men dom är inte herrar på täppan längre.
Citera
Idag, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ja dom är svagbegåvade, men våldskapitalet dom har med vapen och sprängmedel är överlägsen HA. Orten grabbarna har inte konsekvenstänk och därför är dom mycket farligare, du har väl sett från 2022 och framåt! Jag har mycket hellre HA efter mig en ortenkillarna. HA är smartare absolut, men dom är inte herrar på täppan längre.

Håller med i det mesta du skriver. Samtidigt får man ha i åtanke att mc klubbarna börjat samarbeta med ortenfolket idag så dom har också uppbackning. Problemet är att dom är öppet mål med sitt klubbhus och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in