Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-07-26, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nat_turner2008
vad säg som att mongols var 10 gånger mindre än ha ändå jagade dom bort dom... när ska ni svenskar vakna.. HA är bara fittor det vet dom också de ni som ger dom status hehehehhe fortsätt med det....
nu kan jag bara inte hålla mig när ska ni blattar ja jag skrev det för jag gissar på att du är det. sluta leka gangsters o försvinna från våra gator så vi slipper spöa skiten ur er varje fredag kväll på krogen
ingen snackar skit om HA i min närvaro
Citera
2008-07-26, 08:37
Bannlyst
Citat:
vad säg som att mongols var 10 gånger mindre än ha ändå jagade dom bort dom... när ska ni svenskar vakna.. HA är bara fittor det vet dom också de ni som ger dom status hehehehhe fortsätt med det....

Det blir lite sandlåda när du skriver att XX e fittor, lite som -Min pappa är polis och ni e dumma och han ska slå er. Bättre kan du. Fundera ut lite bra argument om varför det du tycker är bra är bra och varför HA är så dåliga. Du blir ju inte tagen på allvar när du bara vräker på som en 14 åring. Vi snackar ju inte fotbollslag nu.
Citera
2008-07-26, 19:52
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:

Snälla vart har dem jagat bort HA? Kanske från något hak när dem inte var förberedda. Det är i så fall bara en liten detalj i kriget som säkert har hänt mongols också nånstans. När du pratar om att "jaga bort" låter det som om HA skulle ha förlorat hela Californien, vilket dem inte har så sluta för fan.

Du verkar bara vara en rasist som hatar Hells Angels för att många av dem är vita. Varför kan inte du och dina oorganiserade invandrar kompisar utmana HA och visa vilka fittor dem är istället för att snacka massa skit.
Citera
2008-07-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1
Snälla vart har dem jagat bort HA? Kanske från något hak när dem inte var förberedda. Det är i så fall bara en liten detalj i kriget som säkert har hänt mongols också nånstans. När du pratar om att "jaga bort" låter det som om HA skulle ha förlorat hela Californien, vilket dem inte har så sluta för fan.

Du verkar bara vara en rasist som hatar Hells Angels för att många av dem är vita. Varför kan inte du och dina oorganiserade invandrar kompisar utmana HA och visa vilka fittor dem är istället för att snacka massa skit.
HA fick norra mongols södra.. betydligt mer intressant att ha södra dock men har knappast att göra med att HA skulle vara svagare
Citera
2008-07-26, 20:32
Medlem
Red Devils Prospect chapter Halland

Någon som känner till klubben i halland?
Citera
2008-07-27, 06:19
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
HA fick norra mongols södra.. betydligt mer intressant att ha södra dock men har knappast att göra med att HA skulle vara svagare

Ingen fick egentligen ngt förutom Mongols som fick(de slogs för den) rätten att bära en Cal bottomrocker, men detta var länge sedan. Mongols är i Cal sen länge större än HA till antalet. Båda klubbarna finns över hela Cal, Mongols kan reda nu räkna sig till de big five. Men vet inte om jag skulle kalla dem bikers alla gånger...

/B
Citera
2008-07-27, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Ingen fick egentligen ngt förutom Mongols som fick(de slogs för den) rätten att bära en Cal bottomrocker, men detta var länge sedan. Mongols är i Cal sen länge större än HA till antalet. Båda klubbarna finns över hela Cal, Mongols kan reda nu räkna sig till de big five. Men vet inte om jag skulle kalla dem bikers alla gånger...

/B
mongols har ju inte mc krav längre heller sen "doc" tog bort det för att öka medlemsantalet
Citera
2008-07-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
mongols har ju inte mc krav längre heller sen "doc" tog bort det för att öka medlemsantalet
Nja men tror nog att Surenos är mer effektiva soldater på gatan
Citera
2008-07-27, 15:26
Medlem
Hette Gearjammers förr. Blev sedemera Hog Riders fast bara under ett par månader.Har klubbkåk i Gällinge. Hade hyfsade träffar på 90-talet. "Jammer - Party". Har väl fått med några renodlade göteborgare som medlemmar i klubben under senare tid. Hörde att klubben hade varit ansatta av mexikanarna av olika anledningar och därför sökte sig till den andra sfären för att slippa ifrån detta.
Citera
2008-07-27, 18:28
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS

Lite si o så även med det vill jag minnas, det var nog enbart under en viss tid då som du säger Doc ville höja antalet på medlemarna, resultat gott o ont helt klart. Framför allt var detta i återigen i Cal där man hade knas på två fronter vid tillfället.

Idag tror jag dock man har ett krav om mc o gör allt för att framstå som en riktig bikerklubb, det roliga med Queen´s bok är att han hela tiden beklagar sig över klubbens bågar, att de knappt var körfärdiga etc. De senaste åren har klubben iaf Cal rekryterat Chicanos men de äldre medlemarna o de utanför Cal är flera bikers. Så även Doc men han kanske lätt sitt hjärta styra lite väl mycket över förnuftet. Hörde precis att deras första chapter i EU vart officiellt, fler lär följa nu.

/B
Citera
2008-07-27, 22:29
Medlem
jag rasist?

Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1

Och jag hatar alla krimininella . Invandrare och svenskar... Det som stör mig är att Alla är inne tror att HA är kungar.. Det är dom inte.... Om HA skulle döda någon som är helt oskyldig ni skulle ändå hålla med dom bara för ni tycker dom är så jävla grymma. hur fan tänker ni...
Senast redigerad av nat_turner2008 2008-07-27 kl. 22:32.
Citera
2008-07-28, 10:21
Medlem
dom hete även Mellowheads MC innan dom gick med hog riders.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in