Lite si o så även med det vill jag minnas, det var nog enbart under en viss tid då som du säger Doc ville höja antalet på medlemarna, resultat gott o ont helt klart. Framför allt var detta i återigen i Cal där man hade knas på två fronter vid tillfället.
Idag tror jag dock man har ett krav om mc o gör allt för att framstå som en riktig bikerklubb, det roliga med Queen´s bok är att han hela tiden beklagar sig över klubbens bågar, att de knappt var körfärdiga etc. De senaste åren har klubben iaf Cal rekryterat Chicanos men de äldre medlemarna o de utanför Cal är flera bikers. Så även Doc men han kanske lätt sitt hjärta styra lite väl mycket över förnuftet. Hörde precis att deras första chapter i EU vart officiellt, fler lär följa nu.
/B
vilka blev deras första eu chapter. har väl gott rykten om att de skulle komma till norge? tänktejag skulle få tag på boken honor few fear none.
Och vad gäller mongols, så tycker jag personligen dom är värda all respekt. däremot tycker jag det här med att ta in 'gatu'folk på halvtid är jävla bullshit.. men samtidigt vad ska dem göra. helt enkelt det som KRÄVS.
Dom har för mycket ovänner för att klara sig utan det folket...
kolla här i sverige på x-team blabla.
Mongols ska du ha respect för.. Dom är ju de våldsammaste Mc gängen som finns i usa.. tror du inte på mig börja läsa lite eller ring runt lite... så ska du får see.. tror på dig gubben du måste skaffa en utbildning...
Och vad gäller mongols, så tycker jag personligen dom är värda all respekt. däremot tycker jag det här med att ta in 'gatu'folk på halvtid är jävla bullshit.. men samtidigt vad ska dem göra. helt enkelt det som KRÄVS.
Dom har för mycket ovänner för att klara sig utan det folket...
kolla här i sverige på x-team blabla.
De är ju kompisar me alla Outlaws mc och bandidos deras enda fiende är HA.
Gubben alla vet x-team är springpojkar
Senast redigerad av nat_turner2008 2008-07-28 kl. 20:15.
Vissa andra står kvar med armarna i kors och med solbrillor på.
År efter år.
De står långt ifrån synfältet från vanligt folk, förvisso, men de står där likförbannat.