Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-10, 21:56
Medlem
btks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salaris
finns dom i västerås, eller du var i danmark?
ja säger inte var ja såg tönten hehhhehehe inte i västerås iallafall.... men ni kommer börja see dom i sverige
Citera
2009-01-10, 21:58
Medlem
btks avatar
Citat:
troll
du vet inte om vad som pågår i usa och Chickenheads börjar få motstånd hehehehehehee
Citera
2009-01-10, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av btk
ja säger inte var ja såg tönten hehhhehehe inte i västerås iallafall.... men ni kommer börja see dom i sverige

Det där funkar inte här. Du är inte i Västerås-tråden nu. Klart du säger att du sett en 81 och skrattat åt honom, men sen vill du inte säga var. Precis som du babblade om en tjej i V-sås-tråden och sen kom sanningen fram. Du stör dig på Ha, det är det allt handlar om.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-01-10 kl. 22:03.
Citera
2009-01-10, 22:01
Medlem
btks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Precis, vissa är utkastade, men AK81 är kvar. Det hade aldrig varit kvar om de inte skulle vara kvar. Försök förstå det nu. Man tar bort det man inte behöver, och man plockar in det man vill ha.

Och AK81 fanns innan de andra blev utskastade.
vill du testa kontakta dom o säg du vill gå me i ak-81 de kommer kontakta dig... fattar du det.. HA är så desperat pga att invandrarna i DK har visat dom att de skiter i dom.... testa skicka ja lovar du kommer bli flaskbacks första ak-81 fast du är ingenting de tar vem som helst heheheeh
Citera
2009-01-10, 22:02
Bannlyst
Citat:
vill du testa kontakta dom o säg du vill gå me i ak-81 de kommer kontakta dig... fattar du det.. HA är så desperat pga att invandrarna i DK har visat dom att de skiter i dom.... testa skicka ja lovar du kommer bli flaskbacks första ak-81 fast du är ingenting de tar vem som helst heheheeh

Som jag sa, AK81 är där de är. Och de kommer vara kvar så länge de förtjänar att vara det.
Citera
2009-01-10, 22:03
Medlem
Citat:

troll!
Citera
2009-01-10, 22:04
Medlem
btks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det där funkar inte här. Du är inte i Västerås-tråden nu. Klart6 du säger att du sett en 81 och skrattat åt honom, men sen vill du inte säga var. Precis som du babblade om en tjej i V-sås-tråden och sen kom sanningen fram. Du står dig på Ha, det är det allt handlar om.
gubben jag skiter i alla gäng o kriminella ja fjäskar inte för nån så är det..... ingen kan hota mig.... så länge man blöder så kan man dödas.....de är mitt motto ja försöker säga sanningen om att ak-81 är HAs första misstag de får in snubbar som är töntar de flesta är inte ens kriminella de är me för att visa upp sig... o de kommer knulla HA i längden
Citera
2009-01-10, 22:05
Medlem
btks avatar
men som sakt vi får see....
Citera
2009-01-10, 22:05
Medlem
Citat:
gubben jag skiter i alla gäng o kriminella ja fjäskar inte för nån så är det..... ingen kan hota mig.... så länge man blöder så kan man dödas.....de är mitt motto ja försöker säga sanningen om att ak-81 är HAs första misstag de får in snubbar som är töntar de flesta är inte ens kriminella de är me för att visa upp sig... o de kommer knulla HA i längden

nobba dom dig när du ansökte?
Citera
2009-01-10, 22:08
Bannlyst
Citat:

Lyssna nu. Jag vet att HA vet vad de gör. De har koll på precis allt som rör dem. Allt. Därför ber jag dig släppa ditt spår om att du tror AK81 är en försvaging, för då borde du fattat att de inte varit kvar.

Sen det där jävla snacket om alla som blöder är sårbara kan du ta i en annan tråd. Vem fan tror du att du snackar med.
Citera
2009-01-10, 22:08
Medlem
btks avatar
Citat:
nobba dom dig när du ansökte?
aldrig att ja skulle söka till HA (chickenheads) hehehehehehee
Citera
2009-01-10, 22:09
Medlem
Citat: