Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-14, 03:28
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Känner du någon i GT och WRC?

Mest G-TOWN.

Det är gamla klass kamrater till mig jag känner.
Citera
2012-02-14, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Mest G-TOWN
OK. I GT har du minst 4 st, i WRC har du också minst 4 st, plus deras crew, plus några från berget. som skulle kunna bestämma möte med båda BMC-avdelningarna, och slå sönder dem.

Eller hur?
Citera
2012-02-14, 03:31
Medlem
b-os avatar
För er andra som läser chaten om detta märke så hur illa jag än tycker om Mongos så är det inte dom som lagt ut märket på sin Facebook utan: http://www.facebook.com/people/Leif-Ohlsson/100001694804271 en Leif Olsson...

Så jag antar att HA då får åka och spöa upp Leif "loket" Olsson eller vem det nu är....
Citera
2012-02-14, 03:32
Medlem
Om det blir krig mellan Mongols och Hells angels tror jag stort på Hells Angels då jag gillar dem och att vilket "gäng" använder facebook sida och en blogg ? börja fyfan skratta inombords :. De har gjort bort sig redan om jag var Mongols så skulle jag inte vissa mig så mycket för media och privat personer. som H.A
Citera
Medlem
lotos avatar
Citat:
Du får ursäkta, men jag vet folk i x-team som blivit skändade och BMC har inte gjort något. Skända en i RWC och HA kommer ta tag i det.

Visst BMC krigar mer, men de har också mycket mindre deg, mycket mindre folk, fler som tar kola regelbundet. Så lägg ner att sänka HA när HA, i sanningen namn, är bra mycket mer uppstyrt än BMC. Jämför bara X med RWC. Hur stor skillnad som helst.

Då vet du hur många RWC som X har skändat och HA inte gjort någonting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
För er andra som läser chaten om detta märke så hur illa jag än tycker om Mongos så är det inte dom som lagt ut märket på sin Facebook utan: http://www.facebook.com/people/Leif-Ohlsson/100001694804271 en Leif Olsson...

Så jag antar att HA då får åka och spöa upp Leif "loket" Olsson eller vem det nu är....
Det är alltså inte MMC som gjort det?
Citera
2012-02-14, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o

Tror han är medlem eller prospect eller något då han har flera kompisar som är medlemmar !
Citera
2012-02-14, 03:35
Medlem
Citat:
Då vet du hur många RWC som X har skändat och HA inte gjort någonting.
RWC har dödat X-are.

RWC själva skulle idagsläget kunna fixa BMC, för Hisingen är inga fajters, det vet du. RWC har dödat flera gånger och de är många. BMC skulle inte fixa det lokalt.
Citera
2012-02-14, 03:36
Medlem
lotos avatar
Citat:
OK. I GT har du minst 4 st, i WRC har du också minst 4 st, plus deras crew, plus några från berget. som skulle kunna bestämma möte med båda BMC-avdelningarna, och slå sönder dem.

Eller hur?

Nej håller inte med dig. Om den saken.

Vad baserar du det på. NU börjar du låta desperat Både jag och du kan inte stå här och säga vem som hade fått spöööö. Men du vet och jag vet att HA Göteborg backat i konflikter med BMC Göteborg för några anledningar. Det behöver vi inte ta här.
Citera
2012-02-14, 03:39
Medlem
lotos avatar
Citat:
RWC har dödat X-are.

RWC själva skulle idagsläget kunna fixa BMC, för Hisingen är inga fajters, det vet du. RWC har dödat flera gånger och de är många. BMC skulle inte fixa det lokalt.
Men du snälla. Nu har du tappat ansiktet för mig. Trodde du visste att den som sköt det dödade skottet inte var med i RWC. Och att HA sålde den RWC medlemmen till BMC för att inte gå i krig mot BMC.

Folk snackar i forumet och på stan. Så du borde veta vad som hände med RWC killen hur dom sålde honom och vem som sköt.
Citera
2012-02-14, 03:39
Medlem
Citat:
Nej håller inte med dig. Om den saken.

Vad baserar du det på. NU börjar du låta desperat Både jag och du kan inte stå här och säga vem som hade fått spöööö. Men du vet och jag vet att HA Göteborg backat i konflikter med BMC Göteborg för några anledningar. Det behöver vi inte ta här.
Nu förväxlar du ödmjukhet med svaghet.

Jämför medlemmarna, RWC är säkert över 20, x är typ 5.

Backa var inte många, men det var inte så lätta. De var helt orädda för BMC.

Du överdriver gärna åt BMC-hållet, jag gillar också dem, men du måste vara objektiv.
Citera
2012-02-14, 03:41
Medlem
Citat:
Och att HA sålde den RWC medlemmen till BMC för att inte gå i krig mot BMC..
Hur blev hämnden då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in