Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-18, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Hahah, där är ju du din jidderråtta.

Berätta nu vem det var i BMC-GBG som fick spö av HA och fick åka ambulans? Eller är det jobbigt att du blir ifrågasatt och avslöjad?

Ingen i BMC har fått åka till sjukan av de i GBG. Säger du emot mig så har du en förträfflig chans nu att visa att du kan sätta mig på plats. Kan du inte påvisa att det du sagt stämmer så hamnar du i samma sällskap som de andra blöjpojkarna.
Kasta inte sten i glashus du...

Du har uppenbarligen själv ungefär lika mycket koll på BMC som min mormor. Kalla inte andra för saker när du själv går på pumpen hela tiden härinne. Speciellt då du uppenbarligen inte har koll på info som snart är såpass känd att den går på nyheterna t.om...

Vi blir bara fler och fler som genomskådar dig, och sarkasmen väger inte upp att du har noll koll. Dags att byta konto snart igen?
Citera
2011-09-18, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Kasta inte sten i glashus du...

Du har uppenbarligen själv ungefär lika mycket koll på BMC som min mormor. Kalla inte andra för saker när du själv går på pumpen hela tiden härinne. Speciellt då du uppenbarligen inte har koll på info som snart är såpass känd att den går på nyheterna t.om...

Vi blir bara fler och fler som genomskådar dig, och sarkasmen väger inte upp att du har noll koll. Dags att byta konto snart igen?
Jag vet ju att du har bättre koll på BMC än jag.

Nämn första bokstaven i 5 medlemmar i WC och 5 i Hisingen?
Citera
2011-09-18, 02:36
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Jag vet ju att du har bättre koll på BMC än jag.

Nämn första bokstaven i 5 medlemmar i WC och 5 i Hisingen?

Skall du börja skryta med namn o lokaler igen, vad i helvete säger det att någon vet några namn?? Ingen direkt hemlighet vilka som är medlemar vart, framför allt inte inom ovan klubb.

Trodde du var avstängd, korkat att släppa på dig igen då du ändå är bortgjord här. O nu ber du folk namedroppa andra... Hinner du ens gå på fester då du sitter här jämnt?

@mods... Varför?
Citera
2011-09-18, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Skall du börja skryta med namn o lokaler igen, vad i helvete säger det att någon vet några namn?? Ingen direkt hemlighet vilka som är medlemar vart, framför allt inte inom ovan klubb.

Trodde du var avstängd, korkat att släppa på dig igen då du ändå är bortgjord här. O nu ber du folk namedroppa andra... Hinner du ens gå på fester då du sitter här jämnt?

@mods... Varför?
Det handlar inte om att skryta. Men folk som inte vet detta ska hålla käften.

Du kan ju inte heller nämna 5 medlemmar i Romano men ändå hävdar du att du känner dem. Hyfsat tröttsamt.
Citera
2011-09-18, 02:46
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Men folk som inte vet detta ska hålla käften.

Håller med, så varför gör du inte det?
Citera
2011-09-18, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Håller med, så varför gör du inte det?
För att jag är mycket god vän med klubbarna. Umgås privat med flertalet medlemmar. Men det gör inte du. Förstår du skillnaden?
Citera
2011-09-18, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Även jag undrar hur du hinner? Äter du hemkörd pizza vid datan? Din kompis Mollgan räknas inte som mc-knutte Alfons.. Bajenvrak har gjort 1111 inlägg under 8 år,du hade skrivit 1106 inlägg på 3 veckor när jag kollade nyss.. Men du varvar nog honom innan natten är slut om inte du somnar innan? Berätta gärna mer om dina kompisar i avdelningen vid mig istället.. Slingra dig inte vid besvärande frågor i fortsättningen förresten.. Eftersom du frågar om källa till andras påståenden hela tiden i trådarna..
Vad är det du undrar över om GT?
Citera
2011-09-18, 03:38
Bannlyst
Citat:
Vad är det du undrar över om GT?

Medlemmarnas namn? Din relation till killarna? Dessutom önskar jag att du styrker alla påståenden du gör de närmaste veckorna på forumet.. Eftersom det är så viktigt att andra styrker saker vill jag kunna se att du föregår med gott exempel.. Mollgan duger inte som källa förresten så vi klargör detta.. Slingra dig inte mer eller försök vända på saker när folk ställer besvärande frågor,sånt gör människor när de inte har svar på saker.. Lägg gärna lite utav din vakna tid till att aktivera dig med ett socialt liv istället för att skriva här dygnet runt..

Dags att sova några timmar innan ungarna drar upp en..
Citera
2011-09-18, 03:42
Bannlyst
Citat:
Medlemmarnas namn? Din relation till killarna? Dessutom önskar jag att du styrker alla påståenden du gör de närmaste veckorna på forumet.. Eftersom det är så viktigt att andra styrker saker vill jag kunna se att du föregår med gott exempel.. Mollgan duger inte som källa förresten så vi klargör detta.. Slingra dig inte mer eller försök vända på saker när folk ställer besvärande frågor,sånt gör människor när de inte har svar på saker.. Lägg gärna lite utav din vakna tid till att aktivera dig med ett socialt liv istället för att skriva här dygnet runt..

Dags att sova några timmar innan ungarna drar upp en..

Pres heter B, medlemmarna heter J, A, P, J, F, H, D,...

Jag är nära vän med alla.
Senast redigerad av 1ofakind 2011-09-18 kl. 03:45.
Citera
2011-09-18, 03:46
Bannlyst
Citat:
Pres heter B, medlemmarna heter J, A, P, J, F, H, D,...

Gärna kompletta namn?

Angående din relation till blattebilsklubben då?
Citera
2011-09-18, 03:47
Bannlyst
Citat:
Gärna kompletta namn?

Angående din relation till blattebilsklubben då?
Innan jag kompletterar så ska du skriva andra bokstaven i alla namnen. Ok?
Citera
2011-09-18, 03:52
Bannlyst
Ni kan säga vad ni vill era muppar. Ännu en gång så ser man att ni bara babblar och ingen känner folk eller har bra koll. Utge er inte för att vara något ni inte än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in