Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-04, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onedead
Kan vara så. men tycker det ändå märkligt att en gruppering som HA ogillar får glida runt och de verkar ju ha en kompiskrets som verkar vara lojala mot dem. Kanske bra att ta död på det i sin linda menar jag innan de får storhetsvansinne. De har ju gjort besök hos folk som kränger saker och försök kräva procent på försäljningen..

Varför tar inte du saken i egna händer och hunsar bort dom? Eftersom du verkar rätt fientlig mot OMC och dessutom verkar känna till bröderna, FJOLLA
Citera
2012-05-04, 12:25
Medlem
För jag är inte yrkeskriminell och har inte de resurserna att göra det.
Senast redigerad av onedead 2012-05-04 kl. 12:28.
Citera
2012-05-04, 12:30
Bannlyst
Citat:
För jag är inte yrkeskriminell och har inte de resurserna att göra det.

Detsamma gäller dina röd-vita bröder(turkarna också), dom får alldrig bort bröderna från staden
Citera
2012-05-04, 12:38
Medlem
Tror att Röd/Vita har betydligt mer resurser än jag att få bort Outlaws från staden. Outlaws är ju inget att hänga i gran precis om du frågar mig..
Citera
2012-05-04, 12:59
Medlem
lotos avatar
Citat:
Varför låter Hells Angels och deras undergrupp Outlaws glida runt helt obehindrat i Norrköping. Har sett dessa i tröjor (Black & White Crew tröjor) fler tal gånger den sista tiden. Senast på 1 maj var de ett gäng Svart/vita på cirka 8 personer 6 män, 4 av dessa i gäng tröjor och 3 kvinnor+ ett barn) i Vasaparken. En av bröderna var där bla. Låter Hells Angels dessa ta mark nu i Norrköping?

Hells Angels Mc är inte vad dom var på 90 talet. Dom lever på gamla meriter och det har OMC och MMC fattat dom tar dom inte på alvar när dom hotar med sina lösa hot som aldrig kommer till handling.

Ni alla kommer sj se att inget kommer att göras och OMC och MMC får frodas hur mycket dom vill på 81 land. Så bli inte besvikna.
Citera
2012-05-04, 13:04
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderbacken
Varför tar inte du saken i egna händer och hunsar bort dom? Eftersom du verkar rätt fientlig mot OMC och dessutom verkar känna till bröderna, FJOLLA

81 har sagt att dom ska stoppa dom och aldrig låta dom ta mark. Varför ska han göra det för han har aldrig påstått eller sagt att han skal göra det. Ställ den frågan till 81 i stället som älskar att hota dom dom kan hota.
Citera
2012-05-04, 13:06
Medlem
lotos avatar
Citat:
Tror att Röd/Vita har betydligt mer resurser än jag att få bort Outlaws från staden. Outlaws är ju inget att hänga i gran precis om du frågar mig..

Om dom kunde så hade dom gjort det för länge sen fattar du
Citera
2012-05-04, 13:43
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Hells Angels Mc är inte vad dom var på 90 talet. Dom lever på gamla meriter och det har OMC och MMC fattat dom tar dom inte på alvar när dom hotar med sina lösa hot som aldrig kommer till handling.

Ni alla kommer sj se att inget kommer att göras och OMC och MMC får frodas hur mycket dom vill på 81 land. Så bli inte besvikna.
Och så har vi Bandidos som inte ens behöver något motstånd, de tar slut på sig själva. Du har tystnat betänkligt i de rödgula trådarna loto. Har du öppnat ögonen till slut?
Citera
2012-05-04, 14:00
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Och så har vi Bandidos som inte ens behöver något motstånd, de tar slut på sig själva. Du har tystnat betänkligt i de rödgula trådarna loto. Har du öppnat ögonen till slut?

Jag nej vet vad Bandidos går för behöver inte oroa mig. Men har du börjat öppna ögonen för 81 skit snack om att utrota mc klubb efter mc klubb du pratar lika mycket som dom men vågar fan inte göra ett skit.

Klarar inte ens av OMC som du pratar så mycket skit om som inte ens har en mc att köra på och som pundar som bara den.

Det roliga är att 81 folk säger att man inte får punda som Ängel fan dom största tjack pundarna finns inom den rödvita sfären.

Att punda tillhör en av livsstilen inom 1% mc världen men som tur pundar inte alla.
Citera
2012-05-04, 14:07
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Jag nej vet vad Bandidos går för behöver inte oroa mig. Men har du börjat öppna ögonen för 81 skit snack om att utrota mc klubb efter mc klubb du pratar lika mycket som dom men vågar fan inte göra ett skit.

Klarar inte ens av OMC som du pratar så mycket skit om som inte ens har en mc att köra på och som pundar som bara den.

Det roliga är att 81 folk säger att man inte får punda som Ängel fan dom största tjack pundarna finns inom den rödvita sfären.

Att punda tillhör en av livsstilen inom 1% mc världen men som tur pundar inte alla.
Jag vet inte så mycket om det där du pratar om, men det är kanske som du säger. Vad jag däremot vet är att Bandidos verkar krypa fram just nu. Snättringefloppen säger väl allt...
Citera
2012-05-04, 16:18
Medlem
Vem är den dära Jose*fine ols*son i Ronneby? hon är antagligen tillsammans med någon i RW för hon hotar en hel del med dom.

Trevligt för övrigt att dom hänger med små tjejer. Lokala madrasser så hälften av dom har förmodligen klamydia.. grattis!
Citera
2012-05-04, 17:30
Medlem
både HA og BMC, er det pounders. det er derfor det bare går ut for dem, her i Norge er det en katastrofe! Narkotika ødelegger, bare sjekk hvor mange av de ledende figurene nå er dømt for en narkotika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in