Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-14, 03:41
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Tror han är medlem eller prospect eller något då han har flera kompisar som är medlemmar !

Möjligt men man såg ju hur det gick för Bu**as i hans änglajakt, där straffade man individen för det var individen som snackade inte klubben.
Jag tror inte att HA kommer ödsla tid på att leta efter dessa Mongos oavsett om dom är i en av sina två lokaler i Stockholm eller om dom skaffar ny lokal i Västerås.

Men stöter dom på någon så tror jag det blir lite jobbigt för den individen....att enskilda individer lipar mot HA kan bero på två saker som jag tror, det ena är att dom inte själv blivit mottagna i den Röd Vita miljön eller att dom anser att dom måste tycka så efter som dom riktiga Mongols i USA är fiender med HA.

Men som sagt det är korkat att jämföra sej själv med vargar när det låter "Bääää" när man öppnar käften..

Men som sagt det är ju bara vad jag tror

Edit: Det må se ut som mycket MMC snack nu men detta berör HA så rapportera inte OT ...
Senast redigerad av b-o 2012-02-14 kl. 03:45.
Citera
2012-02-14, 03:41
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
RWC har dödat X-are.

RWC själva skulle idagsläget kunna fixa BMC, för Hisingen är inga fajters, det vet du. RWC har dödat flera gånger och de är många. BMC skulle inte fixa det lokalt.

Du vi pratar om MONGOLS OCH HA här om den bilden varför drar du in BMC. E dU ledsen för något eller sluta och skäm ut dig och byt samtals ämne.

Du är petig med andra folk här om att prata om rätt saker i sammanhanget.
Senast redigerad av loto 2012-02-14 kl. 03:44.
Citera
2012-02-14, 03:42
Medlem
Vi alla vet att Black Cobra tar alla gäng så sluta diskutera.
Citera
2012-02-14, 03:42
Medlem
lotos avatar
Citat:
Det är alltså inte MMC som gjort det?
Mongols är det. Deras hemsida på facebook fattar ni väl MMC Scandinavium.
Citera
2012-02-14, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Du vi pratar om MONGOLS OCH HA här om den bilden varför drar du in BMC. E dU ledsen för något eller sluta och skäm ut dig och byt samtals ämne.
MMC är ju en osynlig IT-klubb än så länge, det var du som sa att man inte kunnat förolämpa fat mexican så, men det kanske du glömt.

Backakillarna var utanför BMC och vaktade för att ta dem. BMC har fått sin lokal beskjuten i Helsingborg.
HA blir bara större och större. BMC?
Citera
2012-02-14, 03:46
Medlem
Inte för jag vill diskutera tror jag att H.A och deras undergrupper skulle kunna får ut Mongols rätt snabbt. Och Bandidos fast lite mer besvär dock. Vad jag har hört på internet nyheter osv så dör det/skadas det mer x - team medlemmar än vad de dödar , Någon som kan bekräfta detta?
Citera
2012-02-14, 03:46
Medlem
BMC, eller Jim, bad OMC om fred i Skåne. Vad har du att säga om det?

Det skulle aldrig HA gjort.
Citera
2012-02-14, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Vad jag har hört på internet nyheter osv så dör det/skadas det mer x - team medlemmar än vad de dödar , Någon som kan bekräfta detta?
Det stämmer säkert. Jag vet dock inte om jag tolkade din fråga rätt -menar du att det är fler x-are som dödas/skadas än vad de själva orsakar?
Citera
2012-02-14, 03:51
Medlem
lotos avatar
Citat:
MMC är ju en osynlig IT-klubb än så länge, det var du som sa att man inte kunnat förolämpa fat mexican så, men det kanske du glömt.

Backakillarna var utanför BMC och vaktade för att ta dem. BMC har fått sin lokal beskjuten i Helsingborg.
HA blir bara större och större. BMC?

Gud vad jag bry mig vad som händer BMC nu. Hade HA krigat med backa killarna så hade dom kört över HA göteborg. Hur svårt e det och skjuta på en lokal som har fast adress. Nu får du fan ge dig. Jag och du kan åka ut till BMC och HA och skjuta en hel del mot dom utan att dom vet vem som gjort det. Hade backa killarna haft en lokal vad fan tro du BMC hade gjort.

Fråga Hells angels vad dom fick smaka på. En hel del pansarskott men det fick BMC med men inte i närheten av vad HA fick . Sluta och snöa in dig på BMC för det är inte det vi pratar om nu. Gud vad du tog åt dig e dom dina idoler eller .
Senast redigerad av loto 2012-02-14 kl. 04:02.
Citera
2012-02-14, 03:52
Medlem
lotos avatar
Citat:
Det stämmer säkert. Jag vet dock inte om jag tolkade din fråga rätt -menar du att det är fler x-are som dödas/skadas än vad de själva orsakar?

'Det beror på att de ligger i mer konflikter en HA och RWC har gjort någonsin i Sverige.
Citera
2012-02-14, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Gud vad jag bry mig vad som händer BMC nu. Hade HA krigat med backa killarna så hade dom kört över HA göteborg. Hur svårt e det och skjuta på en lokal som har fast adress. Nu får du fan ge dig. Jag och du kan åka ut till BMC och HA och skjuta en hel del mot dom utan att dom vet vem som gjort det. Hade backa killarna haft en lokal vad fan tro du BMC hade gjort.

Fråga Hells angels vad dom fick smacka på. En hel del pansarskott men det fick BMC med men inte i närheten av vad HA fick . Sluta och snöa in dig på BMC för det är inte det vi pratar om nu. Gud vad du tog åt dig e dom dina idoler eller .
Kan jag får följa med? sen kan vi starta våran egna mc klubb och köpa illegala horor från Ryssland och vapen förstås vi kan kalla oss "Mother fuckers Mc Sweden" Fast då vill jag vara Vicepresident du kan vara hans högerhand Jag kan fixa medlemmar på min lokala pizzeria! aja ska titta på vad ni har skrivit när jag har vaknat!
Citera
2012-02-14, 03:58
Medlem
lotos avatar
Citat:

Du e bar löjlig nu . Gud vad du tog åt dig hahaha.

BMC/X är i konflikter mer en HA är. Är man i krig så skadar man och skadas det är det som kallas för krig. Både du och jag vet att BMC eller X är lättretade och älskar att kriga värkar det som men sån är klubben och då får man ta och ge .. Så är det.

Du vet mycket väl vad X arna gjorde med RWC ute på stan förr. Det var fan saker hela tiden mellan dom.

Det som hände med BMC VAr nog att dom tog för mycket plats i GBG och det ogillade andra därför bildades allianser. Det e vad jag har hör och fått bekräftat av vissa som deltog i den konflikten. Det vet du med. Till och med RWC som såg sin ända chans tog den när dom kunde. FEGT kan man bara säga men men krig är krig finns inga regler slå till när man är som mest svag det är en bra taktik.
Senast redigerad av loto 2012-02-14 kl. 04:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in