Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-14, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Ha har problem med Mongols visst. Mongols bry sig inte om Änglarna rör inte änglarna Mongols så rinner det ur sanden.

Det är Änglarna som vill ha stopp på Mongols då är det änglarna som har problem med dom. Titta på deras hemsida på deras capters vart dom finns. Hälften av chaptrerna har Änglarna sin mark på. Har varit i stockholm och sätt dom vandrande.
Men vad som står på deras sida och vad som sker i verkligheten är olika saker. Så länge de är så anonyma som de är nu, så stör de ingen. Hade de haft lite kulor hade de slutat fjantblogga och facehetsa.

HA kommer bry sig först den dagen de lägger sig i, ställer sig i vägen, eller liknande. Så som när man högg och slog OMC i Stockholm. Så öppet visar sig inte bloggarna. Bloggarna är en skam för MMC.
Citera
2012-02-14, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoccaMaster
Vad tror ni coola grabbarna i Hells Angels gör på Alla Hjärtans Dag då?
Ger sin käresta en present?
Citera
2012-02-14, 02:58
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
De har väl ingen lokal i Sthlm? Västerås är det väl? Vad gör det om det sitter massa facebook-killar och bloggare och trycker i en lokal. Vem stör det, förutom fastighetsägaren?

När de vågar sig ut på stan och ut på andras marker så kan vi prata.

He he he trodde du var klokare en så.

Så att dom får ett ett starkare feste. Konkurrerar med rekryteringen. Sprider sin propaganda om Änglarna som dom just gjorde på facebook.

Tro HA har tappat staken pengarna är viktigare en MC klubben och färgerna. Det är HA 2012.

Tro mig om Mongols hade gjort så mot BMC Sniprat FAT MEXICAN så hade det blivit konsekvenser det tro jag att du vet med.
Citera
2012-02-14, 03:03
Medlem
Citat:
He he he trodde du var klokare en så.

Så att dom får ett ett starkare feste. Konkurrerar med rekryteringen. Sprider sin propaganda om Änglarna som dom just gjorde på facebook.

Tro HA har tappat staken pengarna är viktigare en MC klubben och färgerna. Det är HA 2012
Med du, vem fan bryr sig om vad de skriver på Face? Vem som helst kan skriva vad som helst där.

Ska bli kul att se om de visar sig i sommar nu när de är så många. På Sweden Rock eller CBS. Jag tror inte det. Nätclowner. Ingen i hela gangstersverige respekterar Jonas. Han är en tönt.
Citera
2012-02-14, 03:06
Medlem
Citat:
Tro mig om Mongols hade gjort så mot BMC Sniprat FAT MEXICAN så hade det blivit konsekvenser det tro jag att du vet med.
Ja, det hade det blivit. BMC är lättretade och hade börjat leta direkt. Men HA behöver inte kriga mot Backa eller Allianser heller. Det är ingen vinst i att kriga. BMC fick in en på kåken och några beskjutna.

Man måste vara smart.
Citera
2012-02-14, 03:07
Medlem
lotos avatar
Citat:
Men vad som står på deras sida och vad som sker i verkligheten är olika saker. Så länge de är så anonyma som de är nu, så stör de ingen. Hade de haft lite kulor hade de slutat fjantblogga och facehetsa.

HA kommer bry sig först den dagen de lägger sig i, ställer sig i vägen, eller liknande. Så som när man högg och slog OMC i Stockholm. Så öppet visar sig inte bloggarna. Bloggarna är en skam för MMC.

JA JA. Det har hänt förut att folk, företag och andra har använt Ängeln på ett felaktigt sätt som inte gillas av HA. Där har man visat musklerna direkt. Kan man bar göra det mot folk som inte bitts tillbaka eller. Du fattar min poäng du e smartare en så sluta nu.

MONGOLS trampar på deras varumärke och sluta att försvara det att det är inget att bry sig om. Det är ens varumärke och det försvarar man med patent och sitt liv om det nu ska vara en 1% klubb. Du e bara löjlig när du säger sådana saker. Man ska inte skända västen och märket det betyder att ingen annan får göra det häller . Och absolut inte en fiende som Mongols som har dödat flera änglar i Amerika.
Citera
2012-02-14, 03:08
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ja, det hade det blivit. BMC är lättretade och hade börjat leta direkt. Men HA behöver inte kriga mot Backa eller Allianser heller. Det är ingen vinst i att kriga. BMC fick in en på kåken och några beskjutna.

Man måste vara smart.

Det har du rätt i men då ska man inte hota folk med tomma ord.

Mycket snack lite verkstad.
Senast redigerad av loto 2012-02-14 kl. 03:12.
Citera
2012-02-14, 03:15
Medlem
lotos avatar
DU Vil inte förstå. Tro mig du och jag vet att det inte accepteras inom mc sfären att en annan mc klubb skända ens logga så där.

Jag och du kommer ingen stans med den här diskussionen. Tro nog att många här håller med mig i vad jag menar och säger.

Det spelar ingen roll om det är JONAS eller Scarface som gör över tramp på ängeln. Man måste visa att det inte är tillåtet att göra sådana över tramp. Kan dom göra det utan konsekvenser så kan fan ett dagis gäng göra det i morgon och få luft under vingarna på HA,s bekostnad. MAN ska inte ge folk sådana tillfällen och brösta upp sig. FATTA. DET vet jag att du gör så sluta upp med det.

Vem vet HA kanske planerar stans attack mot jonas och hans mongos.

ÖVERTRAMP vare sig man vill eller inte: Skjuta Änglar uppmanar Jonas Mongosanran att göra med huvud skott.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=286275521438939&set=o.1849757782209 08&type=3&theater
Senast redigerad av loto 2012-02-14 kl. 03:25.
Citera
2012-02-14, 03:22
Medlem
Du får ursäkta, men jag vet folk i x-team som blivit skändade och BMC har inte gjort något. Skända en i RWC och HA kommer ta tag i det.

Visst BMC krigar mer, men de har också mycket mindre deg, mycket mindre folk, fler som tar kola regelbundet. Så lägg ner att sänka HA när HA, i sanningen namn, är bra mycket mer uppstyrt än BMC. Jämför bara X med RWC. Hur stor skillnad som helst.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-14 kl. 03:24.
Citera
2012-02-14, 03:23
Medlem
Citat:
DU Vil inte förstå. Tro mig du och jag vet att det inte accepteras inom mc sfären att en annan mc klubb skända ens logga så där.

Jag och du kommer ingen stans med den här diskussionen. Tro nog att många här håller med mig i vad jag menar och säger.

Det spelar ingen roll om det är JONAS eller Scarface som gör över tramp på ängeln. Man måste visa att det inte är tillåtet att göra sådana över tramp. Kan dom göra det utan konsekvenser så kan van ett dagis gäng göra det i morgon och få luft under vingarna på HA,s bekostnad. MAN ska inte ge folk sådana tillfällen och brösta upp sig. FATTA. DET vet jag att du gör så sluta upp med det.

Vem vet HA kanske planerar stans attack mot jonas och hans mongos.

ÖVERTRAMP vare sig man vill eller inte:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=286275521438939&set=o.1849757782209 08&type=3&theater

Känner du några i HA Göteborg?
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-14 kl. 03:26.
Citera
2012-02-14, 03:26
Medlem
lotos avatar
Citat:
Känner du några i HA Gäteborg?

Ja det gör jag. Både Änglarna och RWC.
Man kan inte säga att vi umgås men vi talas vid när vi träffas.
Citera
2012-02-14, 03:27
Medlem
Citat:
Ja det gör jag. Både Änglarna och RWC
Känner du någon i GT och WRC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto