Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Ja det ar kanske den jag tanker pa. Laste om Shredden Massacre for ett tag sedan och det var vall Bandidos om minnet inte sviker mig.
Vikket fall i Sverige ar det du tanker pa? Hur manga fran HA dog i konflikten mellan Ha och Bandidos i borjan av 90-talet?
Ja det stämmer att Shedden rörde sig om en annan klubb, likaså i en annan provins som inte alls haft samma våldsamma bakgrund som Quebec.
Jag tänker på en medlem vars kropp fortfarande inte är funnen och vars fall varit uppe på Efterlyst ett par gånger. Ang den tidigare MC konflikten på 90-talet, i hela Skandinavien vet jag inte men här var det nog tre personer totalt om jag minns rätt. Först en HA prospekt som senare gjordes till fullvärdig medlem av de andra när även de lyckades nå fullvärdig status. På andra sidan drar jag mig till minnes två, den dåvarande presidenten och en senare en till, kan även ha varit så att dessa inte heller var fullvärdiga vid denna tidpunkt men det skall jag inte säga att jag är säker på. Sen stupade fler i både Danmark och Norge men i Sverige skördade denna konflikt enbart tre.