Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarPig
Vad är det du vill veta? Som jag förstår det så vet du allt redan.
När började dom tatuera in datum å anedning på de som hoppade av i GS?
Jag vill veta vad som försiggår i Kungälv, är det M & Co som är på väg, eller vad sker där?

Jag vet inte exakt när de började ändra i sitt system, men GS och BS är idag lite förlegat.

Ni som har Facebook kan ju kolla vad det står under JG's gadd.

Det kan hända att vissa bara får datumet in och datumet då de lämnade, alltså själva perioden de var med. Det är inte ovanligt. Då ser man tydligt att vederbörande varit med, och under vilka år. På OUT så ser man oftast bara när kräket blev utkastad.

Nu när det är mer nyanser så kan statusar även ändras efterhand. Inte på gadden, men klubbens synsätt. Säg att du joinar en annan klubb, då blir det en annan status, givetvis. Klubben ändar ju syn på denne. Generellt.

BS var för onyanserad. Det finns grader av bortgjordhet och det är nog mycket det som medfört nya termer.
Citera
2012-02-11, 17:34
Medlem
Varför skriver ni initialerna istället för deras riktiga namn? Kan man inte skriva ut deras riktigt namn och stå för vad man säger så ska man inte öppna käften.
Citera
2012-02-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vilken J.E menar du, det finns ju 2 som har de initialerna. Var kommer J.E ifrån?

Du verkar ha koll på HA,,,,,,vad hade "Gedda" för bil innan han joinade klubben ?
Mvh
"Suck"
Citera
2012-02-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Varför skriver ni initialerna istället för deras riktiga namn? Kan man inte skriva ut deras riktigt namn och stå för vad man säger så ska man inte öppna käften.
Det handlar ju inte om att man står för vad man säger, utan att man vill skydda de man pratar om. Tänk lite. Eller varför tror du folk skriver J***E, när de menade Janne? Jo, för att släktingar, arbetskamrater etc inte ska kunna googla sig till massa info. Det som är bra med detta typ av kommunikationssätt är ju att man kan meddela varandra vem man menar utan att andra fattar och utan att folk kan hitta det via Google.
Citera
2012-02-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Du verkar ha koll på HA,,,,,,vad hade "Gedda" för bil innan han joinade klubben ?
Mvh
"Suck"
Jag vet att du är runt 60 bast, men det är som tur är inte jag. På den tiden var jag inte med i matchen. På samma sätt som numera är du inte med i den.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-11 kl. 17:52.
Citera
2012-02-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vet att du är runt 60 bast, men det jag som tur är inte jag. På den tiden var jag inte med i matchen. På samma sätt som numera är du inte med i den.

Jag må vara 60,,,men jag lägger ca 1000 mil/år på min Harley i alla fall. Förvisso som "Freerider". Men då slipper man sitta som avbytare i nån match överhuvudtaget.

PS.
"Gedda" åkte en rödsvart Ford Fairlane -59:a eller om det var Skyliner 59:a i slutet på 70-talet och en bit in på 80.
Lite "onödigt vetande" bara.
DS.

Mvh
"Suck"
Citera
2012-02-11, 18:00
Medlem
Citat:
Jag må vara 60,,,men jag lägger ca 1000 mil/år på min Harley i alla fall. Förvisso som "Freerider". Men då slipper man sitta som avbytare i nån match överhuvudtaget.
Cred Mister.

Citat:
PS.
"Gedda" åkte en rödsvart Ford Fairlane -59:a eller om det var Skyliner 59:a i slutet på 70-talet och en bit in på 80.
Lite "onödigt vetande" bara.
DS.

Mvh
"Suck"
Vet du vad han hade för bil innan den? Nä, just det (skojar bara). Alltid kul med lite nostalgi.
Citera
2012-02-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Så berätta då för oss din jöns, vad gaddar dessa som lämnar i GS? Simpel o rak fråga Finns ett par som bär dessa, berätta vad det står under loggan, inte vad det inte står?

*varför slösar jag ens min tid, borde ha lärt mig vid det här laget*
Left och åren man tjänstgjorde.

Sett det med egna ögon i USA
Citera
2012-02-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life

Jag sa som första inlägg att det redan varit en som rättat honom, i inlägget under hans, nämligen du. Som vanligt så fortsatte han tjata, för han vet ju allt, jag försökte förklara men han stod på sig.

Han sa att en GS får gaddat OUT i GS och en utsparkad får OUT. Att han inte fattade vinken när jag nämnde Mega är för mig en gåta. Men som jag sa i natt, han kommer bli utskrattad och folk kommer äntligen fatta att han inte är någon speciell. Han visste ju för fan inte ens detta.

Tack för att du ännu en gång kliver i.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-11 kl. 19:09.
Citera
2012-02-11, 19:29
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life

Jo**as Gra**org Har över sin HA logga Left In Good Standing
Citera
2012-02-11, 19:34
Bannlyst
Citat:
Mvh
"Suck"

Du kan väl berätta för Xtroverto vem som gav gedda sitt berömda ärr i pannan. Denna story fanns o läsa på baksidan i expressen för många herran år sedan.

Ledtåd, det var samma kväll som Danny Fitzpatrick tugga asfalt trots att han hade 4 kompisar bakom sig som stod o kollade på klockan
Citera
2012-02-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Du kan väl berätta för Xtroverto vem som gav gedda sitt berömda ärr i pannan. Denna story fanns o läsa på baksidan i expressen för många herran år sedan.

Ledtåd, det var samma kväll som Danny Fitzpatrick tugga asfalt trots att han hade 4 kompisar bakom sig som stod o kollade på klockan

Hahaha,,så många fighter som "Torparna" var inblandade i så kan det ha varit vem som helst. JAG vet inte i alla fall,,,,och Expressen läser jag aldrig. Dessutom så är det inget jag intresserar mej för. Så Xtro får väl googla på det.
Mvh
"Suck"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in