Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Min tanke var att HA känner dessa sedan tidigare, det är dessutom etablerade bikers från en respektabelt klubb, en har dessutom haft hög post.Klart det är ingen garanti men om de är kvar i klubben borde det ta mindre än 6 år att få full rygg.
Vet inte hur det funkar inom HA idag men en liten regel jag upplevt i klubblivet är att "dom" ( inte HA eller annan nämnd klubb ) körde Propp upp till 2 år ev. kunde man få 1 år till dvs 3 år Propp och om du inte blivit accepterad som full member efter 3 år så var det ut.
Hängis tiden tja den kan ju vara hur lång som helst
i princip men tanken är ju ändå att du förr eller senare ska ta klivet upp.
Så i mina öron låter 6 år helt sjukt men oavsett om du kommer från en konkurrerande klubb och vet ifan om HA ser BMC som en generellt "respektabel" klubb då deras syn på medlemmar är ganska skiljd, om inte jag har fel där?
Men antagligen ser väl HA något i dessa herrar sen med att känna så går det utöver känna någon till namn eller att ha träffats på en fest, har svårt att tänka mej HA har hängt med dessa herrar när dom var i BMC.
Men som sagt; spekulationer, antagande och egna åsikter för detta kan bara HA Eastside svara på-