Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-30, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Nej, Red Devils är en officiell supporterklubb till HA. De ingår alltså inte i själva HA. Att klubben i Luleå blivit hangaround betyder att de lämnar Red Devils för att i sinom tid bli ett HA-chapter. Samma sak har redan hänt i Karlstad där Red Devils avdelning numera är ett HA-chpater.

Ang. freden så är den överspelad sen länge. När den slöts 1997 hade Bandidos bara två avdelningar och HA fyra. Båda klubbarna har startat flera chapters sedan dess.

Vilken förutom Hbg?
Citera
2010-07-30, 15:49
Medlem
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5508178
Citera
2010-07-30, 18:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5508178

Snacka om stake, slå ner en kvinnlig polis bakifrån Lulelå Crew framåt, jag dör av skratt
Citera
2010-07-30, 19:22
Medlem
brynarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Snacka om stake, slå ner en kvinnlig polis bakifrån Lulelå Crew framåt, jag dör av skratt

Riktigt modiga killar det där.....

Ni andra som mot all rim och reson gillar HA och dylikt. Ni kan ju inte direkt vara stolta över dessa gossebarns agerande? Vore jag ni skulle jag skämmas ihjäl!
Citera
2010-07-30, 19:43
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1734242/vald-mot-kvinnor-vanligaste-polisbrottet

Ja vad ska man säga ?
Senast redigerad av b-o 2010-07-30 kl. 19:45. Anledning: fel länk
Citera
2010-07-30, 20:04
Medlem
brynarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1734242/vald-mot-kvinnor-vanligaste-polisbrottet

Ja vad ska man säga ?

Att någon gammal alkoholiserad polis slår sin fru har väl knappast med detta att göra?

Försöker du släta över det faktum att dina idoler är fegisar?
Citera
2010-07-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brynarn
Att någon gammal alkoholiserad polis slår sin fru har väl knappast med detta att göra?

Menar du att alla HA är fegisar för att någon anfaller en kvinnlig polis?
Tror du också att alla poliser slår sina fruar för att någon enstaka gör det?

Sluta upp med att dra alla över en kam.
Citera
2010-07-30, 20:58
Medlem
brynarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BEWEE
Menar du att alla HA är fegisar för att någon anfaller en kvinnlig polis?
Tror du också att alla poliser slår sina fruar för att någon enstaka gör det?

Sluta upp med att dra alla över en kam.

Jag sa inte att alla var det. Men att gossarna från Lule är det torde inte ha undgått någon.
Citera
2010-07-30, 21:08
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-som-undrar
Vilken förutom Hbg?

Menar du att HBG starta efter kriget????????
Citera
2010-07-30, 21:12
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Red Devils är enbart en officiell supporterklubb till HA, de har en egen klubb struktur, en hel avdelning blir sällan fullvärdiga medlemar utan enbart vissa. Du söker även som individ. Fd RD medlemar blir HA proppar för att en vacker dag själva bli HA om det sig vill(blir tillräckligt många proppar kan inte RD behålla sitt charter utan läggs ner). Därför tror man ofta att en RD avdelning helt upptas i HA vilket är fel. RD är alltså per automatik inte en väg in i HA om inte individen själv söker sig till HA.

R&W/X-Team är support crew till klubbarna, här är inte båge ngt krav. Sällan blir ngn av dessa medlemar i klubbarna(Bandidos undantaget). Skulle det bli aktuellt skulle dessa individer få gå samma väg som vilken annan proppe. Dessa support crews är ett skandinaviskt påfynd. X-Team finns även i Tyskland och de visar inga tecken på att avta. När det gäller R&W finns de enbart i Sverige, i Danmark lade de ner.

/B

Men hela klubben kan söka in!!
Citera
2010-07-30, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Men hela klubben kan söka in!!

Ja de e klart, hela klubben ska söka in till HA, själv ska jag fostra mina barn till att söka in på Universitet, men vi alla har olika drömmar
Citera
2010-07-30, 23:58
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brynarn

Absolut inte mina idoler var du fått det ifrån, den undersökningen baseras inte på EN alkoholiserad polis så sluta va en forum apa. Jag påstod aldrig att det var okej och jag dömmer inte alla för någras misstag. Då skulle ju alla poliser vara presumtiva pedofiler, kvinnomisshandlare och liknande.

Prova va lite subjektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in