Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
12-09-04, 11:38
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
klubbkåk

någon som kan bekräfta att värdet ska ligga på ca 1 750 000 kr?
Citera
12-09-04, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAU
Berätta lite om din personliga vendetta mot Mega. I 9 av 10 poster så ska du prata skit om han.

Alla 1% som lever på a-kassa eller sjuklön har ju valt att stå utanför samhället men sen leva på det när det passar. Det är inte bara han som gör det.
Det snackas mycket om att polisinsatsen kostade mycket när mega tjallade. Det är väl knappast hans fel. Om inte dessa personer hade levt som parasiter i samhället så hade inte den insatsen behövts.
Jag ser gärna att mer pengar läggs på detta inom polisen så att vi får bort detta samhällets bottenskrap.

Många hatar somalier men jag kan ge mig fan på att en 1% kostar mer för samhället än vad en somalier gör.

Har ingen personlig vendetta, tycker bara att han är as och jag ansåg att det behövde lyftas fram i tider då han snyftar ut i media och är på gång med en bok. Man behöver väl inte ha någon personlig konflikt med någon för att anse att vederbörande är ett avskum?

Jag har aldrig sett Mljuga som en äkta HA, utan han har sedan länge varit en bluff för mig.

Apropå Somalier och Svenskar så kan jag lova dig att Svensken är betydligt mer orolig för dem, deras enorma fortplantning och deras religion.
Citera
12-09-04, 16:52
Medlem
sanctissimuss avatar

FÖRVALTNINGSRÄTTEN - 2012-07-12 - 2911-12 E
Kronofogden
källa
Citera
12-09-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAU
Det snackas mycket om att polisinsatsen kostade mycket när mega tjallade. Det är väl knappast hans fel. Om inte dessa personer hade levt som parasiter i samhället så hade inte den insatsen behövts.
Jag ser gärna att mer pengar läggs på detta inom polisen så att vi får bort detta samhällets bottenskrap.

Många hatar somalier men jag kan ge mig fan på att en 1% kostar mer för samhället än vad en somalier gör.
Det är väl inte heller någon som påstår att det är Megas fel helt och hållet utan politikerna som genom polisen satsar mot organisationerna oavsett brottsart. Men om Mega skött sina kort så hade det ju inte hänt.

En mc gubbe kostar fan så mycket mer per person men skillnaden är att de kan hjälpa svenssons som du och jag att få tillbaka pengar som vi inte klarar av att själva driva in(du får gärna tro att du är jättetuff-det spelar ingen roll) så det finna positiva inslag också, och sedan är det många som har vanliga arbeten också som hantverkare och liknande. Somalier finns det inget positivt alls med men den stora skilnaden som du inte fattat är att somalierna är så många fler att de blir mycket mycket dyrare.

Man väljer således hellre mc än somalier och liknande skit
Citera
12-09-05, 05:37
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Apropå Somalier och Svenskar så kan jag lova dig att Svensken är betydligt mer orolig för dem, deras enorma fortplantning och deras religion.
Alldeles riktigt. Några hundra 1% rensar man bort lätt sen när det är dags, blir betydligt svårare med tio eller kanske t.o.m. hundratusentals somalier.
Citera
12-09-05, 07:23
Medlem
Soterns avatar
Såg programmet på Kunskapskanalen. Det var det mest vämjeliga jag sett. Vuxna karlar som kramades och kysste varandra på munnen i tid och otid. Fy fan, är de där mc-klubbarna homoklubbar, eller.
Jävla bögar allihopa.
Citera
12-09-05, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Såg programmet på Kunskapskanalen. Det var det mest vämjeliga jag sett. Vuxna karlar som kramades och kysste varandra på munnen i tid och otid. Fy fan, är de där mc-klubbarna homoklubbar, eller.
Jävla bögar allihopa.

Nu är det med ganska stor sannolikhet kulturellt betingat för det landet. Sällan man ser män pussas i Sverige exempelvis.
Citera
12-09-05, 08:21
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Hade ingen aning om att han släppt en bok

http://mcrazzia.blogspot.se/2012/08/helvetet-inifran-femton-ar-i-sveriges.html

Helvetet inifrån: Femton år i Sveriges största brottsorganisation (Inbunden)
312 sidor

178 kr
källa

edit!

kanske redan finns postad...

27 augusti 2012; avhoppade gängledarens råd för att få bort vapnen
källa
Senast redigerad av sanctissimus 12-09-05 kl. 08:49.
Citera
12-09-05, 09:55
Medlem
Tillslag mot HA i Norrköping

Polisen slog till i gryningen mot HA utanför polishuset i Norrköping. Enligt polisen är syftet att hitta knark och vapen men är det inte mest ett spel för galleriet? känns som att trycket varit ganska hårt på polisen efter de senaste skjutningarna.

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7917738

är det nån som har några bilder?
Citera
12-09-05, 10:21
Medlem
Eller vilka av våra lokala talanger som kan ha befunnit sig där kanske...
Citera
12-09-05, 10:37
Medlem
SingleStars avatar
Polisen i Norrköping går i en division för sig. Inte undra på att det skjuts poliser lite då och då. Om polisen i Östergötland slutade vara så korrumperade skulle man kanske inte behöva utstå en massa kritik och bli till åtlöje för allt och alla. Inte undra på att man har låg uppklarningsprocent. För att frisera upp sitt rykte så brukar den patetiska Östgötapolisen rycka ut mot den "stora" brottsligheten så det ser fint ut när folk läser tidningarna. Därför så har väl polisen ryckt ut och visat upp sig än en gång.
Citera
12-09-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det är väl inte heller någon som påstår att det är Megas fel helt och hållet utan politikerna som genom polisen satsar mot organisationerna oavsett brottsart. Men om Mega skött sina kort så hade det ju inte hänt.

En mc gubbe kostar fan så mycket mer per person men skillnaden är att de kan hjälpa svenssons som du och jag att få tillbaka pengar som vi inte klarar av att själva driva in(du får gärna tro att du är jättetuff-det spelar ingen roll) så det finna positiva inslag också, och sedan är det många som har vanliga arbeten också som hantverkare och liknande. Somalier finns det inget positivt alls med men den stora skilnaden som du inte fattat är att somalierna är så många fler att de blir mycket mycket dyrare.

Man väljer således hellre mc än somalier och liknande skit

Nu är det ju som att jämföra pest o kolera..

Jag har svårt att tro att en vanlig svensson sätter sig i den situationen så att de behöver hjälp av 1% för att driva in skulder.

För vanliga svenssons finns det ingen som helst nytta av dessa varbölder på samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in