Citat:
Ursprungligen postat av FAU
Berätta lite om din personliga vendetta mot Mega. I 9 av 10 poster så ska du prata skit om han.
Alla 1% som lever på a-kassa eller sjuklön har ju valt att stå utanför samhället men sen leva på det när det passar. Det är inte bara han som gör det.
Det snackas mycket om att polisinsatsen kostade mycket när mega tjallade. Det är väl knappast hans fel. Om inte dessa personer hade levt som parasiter i samhället så hade inte den insatsen behövts.
Jag ser gärna att mer pengar läggs på detta inom polisen så att vi får bort detta samhällets bottenskrap.
Många hatar somalier men jag kan ge mig fan på att en 1% kostar mer för samhället än vad en somalier gör.
Har ingen personlig vendetta, tycker bara att han är as och jag ansåg att det behövde lyftas fram i tider då han snyftar ut i media och är på gång med en bok. Man behöver väl inte ha någon personlig konflikt med någon för att anse att vederbörande är ett avskum?
Jag har aldrig sett Mljuga som en äkta HA, utan han har sedan länge varit en bluff för mig.
Apropå Somalier och Svenskar så kan jag lova dig att Svensken är betydligt mer orolig för dem, deras enorma fortplantning och deras religion.