Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-17, 17:22
Medlem
Säkert
Citera
2008-01-17, 22:31
Medlem
Streetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassel772
Säkert

Jovisst, du vet ju säkert bättre? Det är sant, Möller gjorde inget utan han bara gick därifrån med sitt lilla gäng han va där med.
Citera
2008-01-18, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streets
på sent 80-tal mot början av 90-talet så träffade min äldre bror och hans kompisar Thomas Möller på en pub i Malmö och det slutade med att min brors kompis hånade Möller och jävlades med han och hans lilla gäng hela kvällen, mot slutet går han fram till Möller och hans lilla gäng som sitter vid ett bord och häller ut ölen över Möller och vrålar: Kom igen nu då din lilla fjant ! Slutade med att Mr Möller gick därifrån blöt och skamsen tillsammans med sitt lilla gäng. Fast brorsans kompis var rätt känd i den världen på den tiden och var undanröjare åt ett ganska "mäktigt/fruktat" gäng.

Fast sedan fick brorsan pryl av 3 st från HA tack vare hans kompis
Vilken idiot får för sig att håna HA:s ledare och hans gäng en hel kväll? Smart kille... Running with scissors...
Citera
2008-01-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaggzi
Vilken idiot får för sig att håna HA:s ledare och hans gäng en hel kväll? Smart kille... Running with scissors...

de fattar väl du att det aldrig hänt
Citera
2008-01-18, 22:06
Bannlyst
De är så jävla skönt att Top Side gåt över på HA.. Att det blir någon bra MC gäng. Bra gäng i samhället. Så man slipper dom där "tuffa gäng" alla 14 åringar och skit.. Hoppas dom sätter riktig respekt här i Norrköping.
Citera
2008-01-19, 00:33
Medlem
slickshifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaggzi

Ja var det sent 80-tal så var han ju inte HA:s ledare eftersom det inte fanns nåt HA i Sverige då..fanns väl knappt nte ens Dirty Dräggels
Citera
2008-01-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slickshift
Ja var det sent 80-tal så var han ju inte HA:s ledare eftersom det inte fanns nåt HA i Sverige då..fanns väl knappt nte ens Dirty Dräggels

Innan Dirty Dräggels var det i bil, tror att det var samma gäng. Rosa gammal Cadillac, modell likbil, tror också att de målade texten "Björnligan" på sidan av bilen oxå. Minns jag rätt?!

Tongivande klubben för bilar i Malmö då var om jag minns rätt, Road Runners, inte med det sagt att Bjönligan / Rosa Cadillacen ingick i Road Runners.
Citera
2008-01-30, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Om den dagen kommer då någon av oss skulle "lyckas" med något liknande får jag väl ta det.Inte för jag tror att det kommer hända.
Kan tyvärr inte hålla med dig om att det var tragiskt att han dog för ger man sig in i leken får man leken tåla,och det gäller alla.
Hittade denna tråden igen, haha vilken ironi.

Årets kalkon 2007 måste väl vart att ni vände kappan efter vinden och gick med bandidos..
Citera
2008-01-30, 07:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Hittade denna tråden igen, haha vilken ironi.

Årets kalkon 2007 måste väl vart att ni vände kappan efter vinden och gick med bandidos..

BFL är ju bara ett gäng smågrabbar kolla in bilderna på http://www.loyaltybfl.se/
Citera
2008-01-30, 09:28
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
BFL är ju bara ett gäng smågrabbar kolla in bilderna på http://www.loyaltybfl.se/

Måste vara kallt i lokalen då man har mössorna nerdragna så långt
Citera
2008-01-30, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Måste vara kallt i lokalen då man har mössorna nerdragna så långt

Hahaha
Citera
2008-01-30, 16:45
Medlem
Softails avatar
Handlar inte denna tråden om Hells Angels, allt om HA och prospects Med tanke på de senaste inläggen???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in