Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-16, 20:26
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Jag tycker det här är skitskumt. Jag har aldrig träffat på någon från HA eller någon annan MC klubb. Ändå läser man dagligen om dom. Jag gick in på exempelvis brödraskapet.se hemsida. Inte ens en epost har dom. Likaså med HA och alla andra grupper. Inte för att jag tänkte maila dom utan för att jag fattar inte var dom är någonstans. Jag ser dom aldrig och jag är jämt ute tycker jag. Däremot kan man ju dagligen läsa om dom och allt hemskt som dom gör enligt skvallerpressen men som sagt jag ser dom aldrig. Finns dom i verkligheten eller är det ett sätt för media att skrämma upp oss för något som inte finns och ett sätt för polisen att få pengar till sin verksamhet.

Du har tillräckligt med problem som det är, så jag tycker du gör helt rätt i att inte kontakta dom.
Citera
2007-12-18, 17:48
Medlem
Sillen?

Ingen som vet vad Sillen, HA Malmö/Sveriges första president gör idag? Är han vid liv?
Citera
2007-12-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d_renfro
Ingen som vet vad Sillen, HA Malmö/Sveriges första president gör idag? Är han vid liv?

Han finns hos Gjutjärn i Uppsala.
Citera
2007-12-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro

Detta visar vad ni svamlar om, noll koll NC som hela tiden är så jävla insatt har absolut noll koll
Citera
2007-12-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomurdoc
Detta visar vad ni svamlar om, noll koll NC som hela tiden är så jävla insatt har absolut noll koll

instämmer, vad skulle han där o göra???
Citera
2007-12-18, 23:16
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Ang. Tumultet på krogen så tror jag att brännvin även gör underverk med HA medlemmars hjärnor...
Citera
2007-12-18, 23:25
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nej, han är "pensionerad" och lär leva familjelivet sedan många år tillbaka. Dock har inte Gjutjärn MC varit nedlagd lika länge, men det kvittar för Sillen är ändå inte Zillen...
Citera
2007-12-18, 23:54
Medlem
Faan vilka glada gubbar vi har här i forumet

Inte undra på att trafiken har avstannat.
Take a joke boys, annars gör ni er bara löjliga...
Citera
2007-12-18, 23:56
Medlem
OT:

Är det här skvaller tråd nr.1 eller? Låt folk vara för fan.
Citera
2007-12-19, 00:00
Medlem
Han kan faktiskt även finnas hos Denvers vid Flatenbadet...
Citera
2007-12-19, 00:34
Medlem
Eller ???

http://www.whiteknights.se/
Citera
2007-12-19, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bantning
OT:

Är det här skvaller tråd nr.1 eller? Låt folk vara för fan.

Den som en gång valt en 1% väst får både tåla och räkna med att bli omskriven, i alla fall av de 99% som inte ingår i ett brödrarska eller gäng.

Samma sak gäller kändisar, politiker, journalister, artister och de som utför terror eller hatbrott.

Spelar ingen roll att man blir äldre och numera sysslar med sitt företag, gullar med familjen eller sysslar med tulpaner.

Som alla märker kommer ju sällan några personliga otrevligheter av de som i dag är på väg in i gäng eller redan kvalat in för väst.

Bludder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in