Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-30, 14:45
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasnjikov
Ja, precis vad dom visar i Danmark. Dom går och ber fotbollssupportrar om hjälp.

Kan inte mer än hålla med. Det känns som självmål big time. Trodde de var lite mer stake än så.....
Citera
2008-12-30, 15:03
Medlem
kalasnjikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Kan inte mer än hålla med. Det känns som självmål big time. Trodde de var lite mer stake än så.....

Blattarna i frågan är en stor del albaner. HA och AK81 har inget att göra i deras knarkbrasch där albaner leder scenen världen över. HA kan hålla sig till sitt rykte och motorcyklar.
Citera
2008-12-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ja, precis vad dom visar i Danmark. Dom går och ber fotbollssupportrar om hjälp.

AK81 ja
Citera
2008-12-30, 15:52
Medlem
kalasnjikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salaris
AK81 ja

Och vad menar du med det? AK81 = HA:s kraft. Tro inte att HA kan komma med nått annat
Citera
2008-12-30, 18:49
Medlem
TeguilaSunrises avatar
Tror inte dom ber om hjälp... Lär mer som det var rekrytering eller kanske sammarbete.

Många vita kriminella, som jag uppfattat det, stör sig på att främmande etniska grupper tar över marknaden, precis som många vita stör sig på att främmande etniska grupper tar över delar av samhället.
Citera
2008-12-30, 22:00
Medlem
Citat:
Och vad menar du med det? AK81 = HA:s kraft. Tro inte att HA kan komma med nått annat

tror inte jag vet
Citera
2008-12-31, 10:00
Medlem
Visst är det fortfarande danskarna som har flest Filthy Few prydda
medlemmar i världen(där HA är representerade)??,tror fortfarande dom
har kvar rekordet.
Citera
2008-12-31, 10:16
Medlem
Letar du efter Filthy Few ska du rikta blickarna mot Kanada.
Citera
2008-12-31, 10:40
Medlem
Ok,men visst har Jönke och blondie med vänner varit värst eller är
jag ute och cycklar?.. Nån som vet?.
Citera
2008-12-31, 12:57
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svalan7
Ok,men visst har Jönke och blondie med vänner varit värst eller är
jag ute och cycklar?.. Nån som vet?.

Du fick ju precis en pointer ovan och fortfarande är du ute o cyklar...
Citera
2008-12-31, 15:00
Bannlyst
Citat:
J-vla töntar säger jag bara. Har HA i Danmark problem att ta slå ner blattarna så kan dom hälsa hem me detsamma. Det kryllar väll av HA i Danmark vad ja vet, Och ändå har dom ett stort problem.

Stora sammansvetsade invandrargrupperingar kan ställa till problem för vem som helst. I Danmark verkar de vara helt orädda för HA. Dessutom har de fördelen att du inte kan känna igen dem på färger, förmodligen inga lokaler i samma omfattning, etc. En jävligt jobbig motståndare helt enkelt.

Men HA i Danmark är mer än bara 'vanliga' HA. Titta bara på Jönkes agerande, på hur många som blivit Bad pga detta.

Sen har HA en grym fördel och det är att de är allierade med så oerhört många, de känner allt och alla, och de fiender de har nu har säkerligen andra fiender. HA är smarta och vet att man kan nå målet på flera sätt. Dessutom har de en otroligt bra underrättelsetjänst.

Därför vet jag att det inte är många som kan besegra HA. Men invandrargrupper av rang är de som skulle kunna jävlas riktigt ordentligt.
Citera
2008-12-31, 17:25
Medlem
kalasnjikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Stora sammansvetsade invandrargrupperingar kan ställa till problem för vem som helst. I Danmark verkar de vara helt orädda för HA. Dessutom har de fördelen att du inte kan känna igen dem på färger, förmodligen inga lokaler i samma omfattning, etc. En jävligt jobbig motståndare helt enkelt.

Men HA i Danmark är mer än bara 'vanliga' HA. Titta bara på Jönkes agerande, på hur många som blivit Bad pga detta.

Sen har HA en grym fördel och det är att de är allierade med så oerhört många, de känner allt och alla, och de fiender de har nu har säkerligen andra fiender. HA är smarta och vet att man kan nå målet på flera sätt. Dessutom har de en otroligt bra underrättelsetjänst.

Därför vet jag att det inte är många som kan besegra HA. Men invandrargrupper av rang är de som skulle kunna jävlas riktigt ordentligt.

Med andra ord fucktup Gott nytt år på er alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in