2009-11-03, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Tack för svaret, men jag är ändå förvånad över att en så stark medlem som Blondie skulle agera på det här sättet. Jag hade förväntat mig att han skulle ha stannat kvar och stöttat avdelningen.

Vadå en så stark medlem som Blondie, känner du honom väl?
Citera
2009-11-03, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Vadå en så stark medlem som Blondie, känner du honom väl?

Jag menar att han är en känd medlem "i media= stark".
Citera
2009-11-03, 08:20
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Alla gånger, jag ser verkligen inget hot i att HA etablerar sig på fler orter.
Jag är inte egenföretagare och inte skyldig någon pengar. Jag hade gärna sett några starka män på motorcykel som kan rensa upp bland tattarna här
Citera
2009-11-03, 11:26
Medlem
iMpulsiv,s avatar
Blondies "flykt"

Jag tror inte som ni, att Blondie "flydde" till Moskva. Det var planerat sedan tidigare. Att han blev skjuten innan han skulle till Moskva kan berott på att folk inte ville att han skulle dit och kanske göra upp affärer?
Citera
2009-11-03, 13:12
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Tack för svaret, men jag är ändå förvånad över att en så stark medlem som Blondie skulle agera på det här sättet. Jag hade förväntat mig att han skulle ha stannat kvar och stöttat avdelningen.

Inte för att jag riktigt bryr mig om han stannar i Danmark eller flyttar till Moskva, men Blondie har väl stått på barrikaderna för HA så pass länge så det måste finnas dom som kan ta hans plats i det fallet.
Suttit av tid, varit med länge, stått upp för HA. Tror inte det är en flykt från Danmark, då hade han flytt redan under Bullshit konflikten. Tror jag!
Citera
2009-11-03, 16:43
Medlem
Blondie är en riktig jävla viking. En sann legendar bland skandinaviska bikers som måste äras och respekteras för sitt leverne oavsett vad man månde tycka om HA som klubb. Han flyr givetvis inte. Han är uppbokad på klubbärenden för att expandera sin organisation i ett annat land. Tror ni han är så tunn att han låter ett litet taffligt mordförsök omkullkasta dessa planer?
Citera
2009-11-03, 18:57
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Blondie är en riktig jävla viking. En sann legendar bland skandinaviska bikers som måste äras och respekteras för sitt leverne oavsett vad man månde tycka om HA som klubb. Han flyr givetvis inte. Han är uppbokad på klubbärenden för att expandera sin organisation i ett annat land. Tror ni han är så tunn att han låter ett litet taffligt mordförsök omkullkasta dessa planer?

Jag är ingen freak av 1% klubbar på något sätt (som säker alla vet ) men här måste jag ge dig rätt..Blondie har varit biker inom HA och stått upp för den klubben i så många år. Så nog måste han räknas som en legend inom sin sfär. Inget snack om det!
Citera
2009-11-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Inte för att jag riktigt bryr mig om han stannar i Danmark eller flyttar till Moskva, men Blondie har väl stått på barrikaderna för HA så pass länge så det måste finnas dom som kan ta hans plats i det fallet.
Suttit av tid, varit med länge, stått upp för HA. Tror inte det är en flykt från Danmark, då hade han flytt redan under Bullshit konflikten. Tror jag!

Bullshit var ju inte många till antalet, typ 30 medan invandrargrupperna tillsammans är över 200. Blondie kanske inte flyr men tror inte han är beredd att vara med i en hämndaktion själv utan han förväntar sig att andra ska göra något och han är nog glad att han lämnar Danmark. Det är säkrare för honom i Ryssland.
Citera
2009-11-04, 01:22
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Bullshit var ju inte många till antalet, typ 30 medan invandrargrupperna tillsammans är över 200. Blondie kanske inte flyr men tror inte han är beredd att vara med i en hämndaktion själv utan han förväntar sig att andra ska göra något och han är nog glad att han lämnar Danmark. Det är säkrare för honom i Ryssland.
Lika lite som Bush jr grabbade en M16 och åkte till fronten i Irak lär man nyttja Blondie i främsta ledet på Köpenhamns gator. Han är för värdefull för det helt enkelt.
Citera
2009-11-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Lika lite som Bush jr grabbade en M16 och åkte till fronten i Irak lär man nyttja Blondie i främsta ledet på Köpenhamns gator. Han är för värdefull för det helt enkelt.

Just mc gängen vill göra gällande att de tar saker i egna händer och inte skickar ut andra att göra något smutsjobb, därför blev jag förvånad att han sticker. Han är ledaren som ju ska inspirera de andra precis som företagsledare ska göra. Frågan är hur detta kommer påverka organisationen.
Citera
2009-11-04, 12:29
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Just mc gängen vill göra gällande att de tar saker i egna händer och inte skickar ut andra att göra något smutsjobb, därför blev jag förvånad att han sticker. Han är ledaren som ju ska inspirera de andra precis som företagsledare ska göra. Frågan är hur detta kommer påverka organisationen.
Killen vi pratar om har personiferat den mentaliteten och har stått i första ledet i många år. Nu finns det andra som tagit över det och han ska själv leda och inspirera någon annan stans.
Citera
2009-11-04, 12:39
Bannlyst
Stora ledare och/eller legender, som redan bevisat sin styrka, behöver självklart inte göra det igen. Det skulle inte gynna organisationen att ha dem på fältet, mot om de finns med i bakgrunden och håller i trådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in