Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-09, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Tydligen är det tredubbel ersättning enligt danska normer/regler. Sitter man oskyldigt häktad i Danmark ett år så får man med andra ord ca 250'. Räcker ju inte ens till att täcka förlorad arbetsförtjänst för de flesta.

Men är det inte 250 efter skatt ?
Citera
2009-02-09, 10:35
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Nej.

Pm:a vad han heter så ska du få reda på om han är medlem eller ej

Det är dags att du lär dig att HA har charters och inte chapters.

Och - det är moderchaptert som har det största ansvaret för en ny propp-klubb
Charter är det formella pappret som visar att man är ett officiellt chapter. Vanligt uttryck i engelskspråkigt föreningsliv.
Citera
2009-02-09, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Charter är det formella pappret som visar att man är ett officiellt chapter. Vanligt uttryck i engelskspråkigt föreningsliv.

HA kallar sina avdelningar för charters.
Citera
2009-02-09, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzzzzz
Har HA backat för något annat gäng/ gruppering i sverige ?

Nej

Citat:
Ursprungligen postat av mosbricka
en gammal vän till mig drog till sthlm för några år sedan o jag hörde för ett tag sedan att han blivit fullvärdig. Nån som har koll på medlemmarna i sthlm:s avdelningarna ? pm:a gärna. vill inte lägga namn här.

PM:a hans namn så ska du få reda på om han är medlem eller ej
Citera
2009-02-09, 17:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Snackade med en zigenare från Eskilstuna. Han sa att Jocke Karlsson blivit utesluten ur Eskilstuna HA Prospects avdelningen. Någon som vet orsaken till det?
Citera
2009-02-09, 20:32
Medlem
Citat:
Det enda jag vill säga om GT till dig är att de är mäktiga.

Sicilianaren, du verkar ha koll på gbg. Vet du vem som kallas för "banditen" i HA?
PM:a om du hellre vill det.
/b
Citera
2009-02-09, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barca
Sicilianaren, du verkar ha koll på gbg. Vet du vem som kallas för "banditen" i HA?
PM:a om du hellre vill det.
/b

Varför skulle jag delge dig det ?
Citera
2009-02-09, 21:43
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Snackade med en zigenare från Eskilstuna. Han sa att Jocke Karlsson blivit utesluten ur Eskilstuna HA Prospects avdelningen. Någon som vet orsaken till det?

ej utesluten han är "Left" varför är hans ensak..
Citera
2009-02-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
ej utesluten han är "Left" varför är hans ensak..

"Left"? Betyder det att han "lämnat" frivilligt (som i "leave")? Samma som att lämna i "good standing"?
Citera
2009-02-09, 22:06
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autoauto
"Left"? Betyder det att han "lämnat" frivilligt (som i "leave")? Samma som att lämna i "good standing"?

jepp.men man vet aldrig.är man inte medlem så får man ine veta allt hur bra man än känner grabbarna.men enligt den personen som borde veta bäst i detta ärende så vare "left" det handlade om.Dessutom e den karln så jävla skön o ställer verkligen upp för sina kamrater vilket han visat gång på gång även om folk kan tycka han e lite hetsig så skulle det mot alla odds handla om att han blev outad så har det nog med att göra med missförstånd eller internt tjaffs.kan ju säga att om ja stod mot 10 beväpnade förortsblattar med vapen av vilket slag som helst så är det iaf en karl ja hade velat ha med mej..
Citera
2009-02-09, 22:24
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

jag vet, men
Citera
2009-02-10, 00:57
Medlem
Citat:
Varför skulle jag delge dig det ?
För att jag verkligen behöver veta det. Men vill du inte så vill du inte. Eller du kanske inte vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in