Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-04, 14:41
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Stora ledare och/eller legender, som redan bevisat sin styrka, behöver självklart inte göra det igen. Det skulle inte gynna organisationen att ha dem på fältet, mot om de finns med i bakgrunden och håller i trådarna.
Helt rätt... inte fan flyr han...
Citera
2009-11-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Just mc gängen vill göra gällande att de tar saker i egna händer och inte skickar ut andra att göra något smutsjobb, därför blev jag förvånad att han sticker. Han är ledaren som ju ska inspirera de andra precis som företagsledare ska göra. Frågan är hur detta kommer påverka organisationen.

Ja, de lever mycket på ryktet om att de inte fruktar någon eller något. Detta är nog bara ännu en mediestrategi, i hoppet om att hålla myten vid liv.

Jag tror säkert att Blondie är en modig man, men jag har svårt och tro att flytten enbart skulle bero på att han var tvungen att infinna sig i Moskva.
Citera
2009-11-04, 16:14
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Ja, de lever mycket på ryktet om att de inte fruktar någon eller något. Detta är nog bara ännu en mediestrategi, i hoppet om att hålla myten vid liv.

Jag tror säkert att Blondie är en modig man, men jag har svårt och tro att flytten enbart skulle bero på att han var tvungen att infinna sig i Moskva.
Ge er nu. Blondie har burit RUSSIA som siderocker i åratal, hans inblandning i HAMC Moskva är ingen hastigt påkommen flykt.
Citera
2009-11-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingella

Det är möjligt att flytten varit planerad under lång tid men tror ialla fall inte att han personligen kommer vara inblandad i någon hämndaktion eller så.

Kan någon förresten förklara hur någon vågar gå på honom när sannolikheten att han har span på sig är ganska hög???
Citera
2009-11-04, 23:39
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det är möjligt att flytten varit planerad under lång tid men tror ialla fall inte att han personligen kommer vara inblandad i någon hämndaktion eller så.

Kan någon förresten förklara hur någon vågar gå på honom när sannolikheten att han har span på sig är ganska hög???
Jag tror inte att han har span på sig 24/7 år ut och år in.
Citera
2009-11-04, 23:43
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Jag tror inte att han har span på sig 24/7 år ut och år in.
Men man tycker ju han borde haft nån form av livvakter med sig med tanke på stridigheterna som varit sista tiden i Köpenhamn..
För måste dom väl ha kunnat räkna ut HA att Blondie och Jönke skulle ses som en stor seger för motståndarna att kunna sätta en kula i..
Citera
2009-11-04, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Men man tycker ju han borde haft nån form av livvakter med sig med tanke på stridigheterna som varit sista tiden i Köpenhamn..
För måste dom väl ha kunnat räkna ut HA att Blondie och Jönke skulle ses som en stor seger för motståndarna att kunna sätta en kula i..

I Mc klubbarna är man sin egen livvakt
Citera
2009-11-04, 23:54
Bannlyst
B behöver ingen livvakt för det finns ingen som vågar ta livet av honom.
Citera
2009-11-04, 23:58
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
B behöver ingen livvakt för det finns ingen som vågar ta livet av honom.

Uppenbarligen fanns det någon som vågade, hur tänkte du nu?
Citera
2009-11-05, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Uppenbarligen fanns det någon som vågade, hur tänkte du nu?
Försökte man döda honom genom att skjuta mot benen?
Citera
2009-11-05, 00:24
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Försökte man döda honom genom att skjuta mot benen?
Finns många som dött av blodförlust efter en kula i låret, och det här måste ju vara en jävligt stor fjäder i hatten för motståndarsidan att man kunnat sätta ett par kulor i en av dom främsta talesmännen för HA i Norden..
Citera
2009-11-05, 00:30
Bannlyst
Det finns många som dött av att de ramlat och slagit i bakhuvudet också. Men det betyder inte att det är ett mordförsök när man knuffar någon i bröstet. Likväl som det inte var mordförsök när de sköt honom i benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in