Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Du tror väl inte att beemer89 är en HA medlem? Född 1989? Fan killen blev 18år i år. Han är inte ens en man. Antagligen sitter pojken hemma hos sin mamma & väntar på jultomten.
Han kan vara en sk "red and white crew". Typ X-team. Dvs unga blattar som gör det som medlemmarna inte vågar......förlåt....har tid att göra.
Citera
2007-12-27, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Han kan vara en sk "red and white crew". Typ X-team. Dvs unga blattar som gör det som medlemmarna inte vågar......förlåt....har tid att göra.
Haha vrickad syn du har grabben, gå in på deras sidor så ser du ju svart på vitt att dem inte är majoritet
Citera
2007-12-27, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
Haha vrickad syn du har grabben, gå in på deras sidor så ser du ju svart på vitt att dem inte är majoritet
Jag går på vad jag ser i verkligheten och jag har nästan aldrig sett en svensk över 30 i supportgängens kläder.
Citera
2007-12-27, 19:26
Medlem
wreckingballs avatar
Såg att HA har slutat ha "Germany" som bottomrocker i Tyskland, dom hade det förut. Blev nyfiken så jag tänkte om nån visste varför dom inte har det längre.
Citera
2007-12-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Jag går på vad jag ser i verkligheten och jag har nästan aldrig sett en svensk över 30 i supportgängens kläder.

Då har du inte tittat tillräckligt.
Citera
2007-12-28, 00:54
Medlem
Galenzos avatar
HA-ledare knivhuggen i Danmark

Rockeren Jørn Jønke Nielsen fra Hells Angels og en mand af anden etnisk herkomst blev til aften såret af kniv*stik under et slagsmål på hjørnet af Ægirsgade og Mimersgade på Nørrebro.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9842020.html?forside

Jönke är så vitt jag förstått i ledarskiktet i danska HA. Var väl med redan på den tiden när bullshit-Makrillen dödades av Blondie....(för mig det var han alla fall)

Skitsamma, han är knivhuggen i magen och den andra är kritiskt huggen.

Garanterat nån från blatte-ligorna som utdelat huggen. Nörrebro är blattefierat milt sagt.
Citera
2007-12-28, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Rockeren Jørn Jønke Nielsen fra Hells Angels og en mand af anden etnisk herkomst blev til aften såret af kniv*stik under et slagsmål på hjørnet af Ægirsgade og Mimersgade på Nørrebro.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9842020.html?forside

Jönke är så vitt jag förstått i ledarskiktet i danska HA. Var väl med redan på den tiden när bullshit-Makrillen dödades av Blondie....

Skitsamma, han är knivhuggen i magen och den andra är kritiskt huggen.

Garanterat nån från blatte-ligorna som utdelat huggen. Nörrebro är blattefierat milt sagt.

Min danska är obefintlig så om någon vill översätta detta för mig så vore det bra:
Citat:
knæet, en balle og i lysken.
Jag gissar att det första kan vara så enkelt som knä men sedan då?
Citat:
kassevogn
Citera
2007-12-28, 01:08
Medlem
Galenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Min danska är obefintlig så om någon vill översätta detta för mig så vore det bra:
Jag gissar att det första kan vara så enkelt som knä men sedan då?

knæet = knäet, en balle = ena skinkan og i lysken = ljumsken

Kassevogn = varubil, mindre pickup
Citera
2007-12-28, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
knæet = knäet, en balle = ena skinkan og i lysken = ljumsken

Kassevogn = kassavagn, sån där man har på varuhusen

Tack så mycket, men kassevogn gör mig lite förbryllad, kördes Jönke till sjukan i en kundvagn utav en kamrat som efter att ha släppt av honom på sjukan fortsätter sin färd i kundvagen för att en stund senare bli stoppad utav polisen åkandes i denna kundvagn?

Edit: Såg att du hade editerat ditt inlägg nu
Citera
2007-12-28, 01:14
Medlem
Galenzos avatar
Japp, tänkte helt snett ju.

Och rækværk är räcke.

Lite mer info på dr
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2007/12/27/222325.htm?nyheder
Citera
2007-12-28, 01:33
Medlem
Wurztens avatar
Det var Jønke som avrättade Makrellen, ingen annan.
Citera
2007-12-28, 05:18
Medlem
va fan sammlar inte HA ihop sig och piskar ut blattegängen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in