Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-20, 21:48
Medlem
Ptomas avatar
Ge fan i beemer89, han är min nya favvo!

@Beemer - Jag håller på dig min nya precious! OBS! Ej ironi..

@ Alla - God jul på Er alla skitskallar och jag önskar Er alla ett glimrande nytt år!
Citera
2007-12-20, 22:04
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Under Möllers ledning har väl också HA försökt lägg till med en lite mer "folklig" och lättillgänglig image?
Oja, han och övriga gänget var oerhört folkliga då det begav sig.
Citera
2007-12-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Oja, han och övriga gänget var oerhört folkliga då det begav sig.
Jag anar en viss ironi.
Som jag skrev så menar jag att man har försökt representera en lättillgänglig och laglydig livsstil - därav uttrycket "image".
Jag förstår också hur det låg till i verkligheten..
Citera
2007-12-20, 22:14
Medlem
Ptomas avatar
Ironi är en utdöende konstform på FB. Tack för garvet W.

Zetalof - Håller dock med dig med det jag tror du menar. Möller höll sig aldrig undan media och gav HA ett ansikte vilket man inte kan säga om de andra. De e PResident det, o duktig på spel var han oxå, en hejare på trav har jag hört, hehe
Citera
2007-12-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Ironi är en utdöende konstform på FB. Tack för garvet W.

Zetalof - Håller dock med dig med det jag tror du menar. Möller höll sig aldrig undan media och gav HA ett ansikte vilket man inte kan säga om de andra. De e PResident det, o duktig på spel var han oxå, en hejare på trav har jag hört, hehe
Just precis det jag menar, tack.
Citera
2007-12-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beemer89
du vi kan mötas och snacka lite! så kan du kalla mig springpojk när du ser vem jag är ! du är ju bara en nolla som spekulerar i sånt som ingen utanför klubben vet nånting istort sett om så bara kom grabben

Kool snubbe du va då , jag passade på att julhandla, ska jag köpa dig en julklapp?
Citera
2007-12-21, 07:04
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Men hallå... , inga jag känner i Hells Angels sitter och bubblar loss på det här viset som du gör. HA-männen är säkra i sin manlighet och vet vilka dom är.

Detta är ett forum där vi tipsar om tex länkar till tidningen som skriver om klubbhus som brinner, drar rövarhistorier, drömmer oss bort en stund, frågor får svar. Andra bara läser en stund men dejting IRL med öga mot öga på det här viset är nytt i alla fall för mig.

Vill du träffa någon här kan du bara skicka ett PM med nummer och ett namn, gärna nummer direkt till klubben om du nu för deras talan, tror ingen du skickat onda öga till skulle backa ett möte.

*

Du tror väl inte att beemer89 är en HA medlem? Född 1989? Fan killen blev 18år i år. Han är inte ens en man. Antagligen sitter pojken hemma hos sin mamma & väntar på jultomten.
Citera
2007-12-25, 11:16
Medlem
Ansiktstatuerad HA-medlem i Malmö?

Tjena!

Jobbar som snickare...

På en byggfirma i Malmö finns en kille med en stor blaffa tatuerad (övre ena halvan av ansiktet) som påstås vara typ chef över HA i Malmö.

Är det nån som vet om det stämmer?
Citera
2007-12-25, 12:38
Medlem
kamrat Gruss avatar
nej det är inte rätt man. Den du menar försörjer sig som flaggstångstoppspolerare.
Citera
2007-12-25, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bredställ
Tjena!

Jobbar som snickare...

På en byggfirma i Malmö finns en kille med en stor blaffa tatuerad (övre ena halvan av ansiktet) som påstås vara typ chef över HA i Malmö.

Är det nån som vet om det stämmer?

Det finns redan en tråd om HA, varför ställer du inte frågan där!!
Citera
2007-12-25, 15:20
Medlem
det stämmer inte... så vet du det iaf
Citera
2007-12-27, 00:23
Medlem
http://www.dalarnastidningar.se/nyheter/falun/article263286.ece

nån som vet vilka som fick följa med?

gissat att president va en av dom iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera