Oja, han och övriga gänget var oerhört folkliga då det begav sig.
Jag anar en viss ironi.
Som jag skrev så menar jag att man har försökt representera en lättillgänglig och laglydig livsstil - därav uttrycket "image".
Jag förstår också hur det låg till i verkligheten..
Ironi är en utdöende konstform på FB. Tack för garvet W.
Zetalof - Håller dock med dig med det jag tror du menar. Möller höll sig aldrig undan media och gav HA ett ansikte vilket man inte kan säga om de andra. De e PResident det, o duktig på spel var han oxå, en hejare på trav har jag hört, hehe
Ironi är en utdöende konstform på FB. Tack för garvet W.
Zetalof - Håller dock med dig med det jag tror du menar. Möller höll sig aldrig undan media och gav HA ett ansikte vilket man inte kan säga om de andra. De e PResident det, o duktig på spel var han oxå, en hejare på trav har jag hört, hehe
du vi kan mötas och snacka lite! så kan du kalla mig springpojk när du ser vem jag är ! du är ju bara en nolla som spekulerar i sånt som ingen utanför klubben vet nånting istort sett om så bara kom grabben
Kool snubbe du va då , jag passade på att julhandla, ska jag köpa dig en julklapp?
Men hallå... , inga jag känner i Hells Angels sitter och bubblar loss på det här viset som du gör. HA-männen är säkra i sin manlighet och vet vilka dom är.
Detta är ett forum där vi tipsar om tex länkar till tidningen som skriver om klubbhus som brinner, drar rövarhistorier, drömmer oss bort en stund, frågor får svar. Andra bara läser en stund men dejting IRL med öga mot öga på det här viset är nytt i alla fall för mig.
Vill du träffa någon här kan du bara skicka ett PM med nummer och ett namn, gärna nummer direkt till klubben om du nu för deras talan, tror ingen du skickat onda öga till skulle backa ett möte.
*
Du tror väl inte att beemer89 är en HA medlem? Född 1989? Fan killen blev 18år i år. Han är inte ens en man. Antagligen sitter pojken hemma hos sin mamma & väntar på jultomten.