Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-28, 14:15
Medlem
Hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Men hallå... , inga jag känner i Hells Angels sitter och bubblar loss på det här viset som du gör. HA-männen är säkra i sin manlighet och vet vilka dom är.

Detta är ett forum där vi tipsar om tex länkar till tidningen som skriver om klubbhus som brinner, drar rövarhistorier, drömmer oss bort en stund, frågor får svar. Andra bara läser en stund men dejting IRL med öga mot öga på det här viset är nytt i alla fall för mig.

Vill du träffa någon här kan du bara skicka ett PM med nummer och ett namn, gärna nummer direkt till klubben om du nu för deras talan, tror ingen du skickat onda öga till skulle backa ett möte.

*
är du störd eller?? tror du jag lämnar ut nått eller några telenr till dig? då kan du söka hjälp om nu meningen var att allmänheten skulle veta allt om HA så skulle vi skriva en bok om det, DU vet inget mr zero, 1% för alltid
Citera
2007-12-28, 15:48
Medlem
Står lite i KVP om händelsen i Köpenhamn och en bild.

http://www.kvp.se/nyheter/1.983285/kand-hells-angels-medlem-knivskuren
Citera
2007-12-28, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beemer89
är du störd eller?? tror du jag lämnar ut nått eller några telenr till dig? då kan du söka hjälp om nu meningen var att allmänheten skulle veta allt om HA så skulle vi skriva en bok om det, DU vet inget mr zero, 1% för alltid
Lille gubben, är en snorunge som du medlem i HA har jag för alltid tappat respekten för dem. Nejdu, din lilla internetriddare, fortsätt du dröm.
Citera
2007-12-28, 15:59
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
är du störd eller?? om nu meningen var att allmänheten skulle veta allt om HA så skulle vi skriva en bok om det

Det finns ju flera böcker, en är Jönkes "Mitt liv"
Citera
2007-12-28, 16:03
Medlem
snorunge??

Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Lille gubben, är en snorunge som du medlem i HA har jag för alltid tappat respekten för dem. Nejdu, din lilla internetriddare, fortsätt du dröm.
Du jag är 42 år så jag har några år som 1% are på nacken så ta bara och dra igen
Citera
2007-12-28, 16:06
Medlem
Jönke

Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det finns ju flera böcker, en är Jönkes "Mitt liv"
jag det finns ju jönkes bok, han är ju då HA danmark och skriver nu för scanbike, och tror du att allt är utlämnat i boken är du allt bra naiv
Citera
2007-12-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Du jag är 42 år så jag har några år som 1% are på nacken så ta bara och dra igen
Bevisa det.
Citera
2007-12-28, 16:11
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
jag det finns ju jönkes bok, han är ju då HA danmark och skriver nu för scanbike, och tror du att allt är utlämnat i boken är du allt bra naiv

För gammal för att vara naiv, har umgåtts mycket i dom där kretsarna och vet nog mer än du gör.
Ditt nick: du påstår du är 42, ändå har du beemer89 som nick, lite galet, eller?
Citera
2007-12-28, 16:14
Medlem
18 år???

Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Du tror väl inte att beemer89 är en HA medlem? Född 1989? Fan killen blev 18år i år. Han är inte ens en man. Antagligen sitter pojken hemma hos sin mamma & väntar på jultomten.
var har du fått från att jag skulle vara 18? beemer står ju för en sak och likväl som 81 står för HA står 89 för nått som inte du behöver bry dig i!! om jag skulle sitta och spela äldre än vad jag är skulle jag väl inte skriva ut vilket år jag är född! jag är 42 år så jag har nåra år som 1% are
Citera
2007-12-28, 16:19
Medlem
vad??

Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
För gammal för att vara naiv, har umgåtts mycket i dom där kretsarna och vet nog mer än du gör.
Ditt nick: du påstår du är 42, ändå har du beemer89 som nick, lite galet, eller?
vad är de som är lite galet? jag har nick beemer89 vill du att jag ska skriva ut namn och rang år i klubbar eller? ni rotar i sånt ni inte har med att göra
Citera
2007-12-28, 16:21
Medlem
ok

Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Bevisa det.
skicka mig ditt namn och adress så ska jag visa vem jag är!
Citera
2007-12-28, 16:35
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
var har du fått från att jag skulle vara 18? beemer står ju för en sak och likväl som 81 står för HA står 89 för nått som inte du behöver bry dig i!! om jag skulle sitta och spela äldre än vad jag är skulle jag väl inte skriva ut vilket år jag är född! jag är 42 år så jag har nåra år som 1% are

Du är medveten om att folk har råkat illa ut när dom låtsats att dom är något dom inte är, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in