Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-12-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Men hur mycket man än vrider och vänder på det så finns det fler folk i HA-skaran.

Tror inte du ska dra den slutsatsen! Nu gäller det tyskland, där är det minst sagt annorlunda mot övriga europa!!
Citera
2008-12-12, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Violence
Tror inte du ska dra den slutsatsen! Nu gäller det tyskland, där är det minst sagt annorlunda mot övriga europa!!

Jag ska inte säga allt jag vet, men HA dominerar i Tyskland. Och de finns i fler än dubbelt så många länder.
Citera
2008-12-12, 21:50
Medlem
Citat:
Jag ska inte säga allt jag vet, men HA dominerar i Tyskland. Och de finns i fler än dubbelt så många länder.

Ja jävlar va du vet mycket! Du säger själv i trådar att du mest gissar, så lägg ner, du har noll koll det har du redan bevisat!!
Citera
2008-12-12, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ja jävlar va du vet mycket! Du säger själv i trådar att du mest gissar, så lägg ner, du har noll koll det har du redan bevisat!!

Okokok, så du säger att det finns flest BMC i tyskland ?

Det finns en grej som skiljer just Tyskland från andra länder där de klubbarna är, vet du vad ?
Citera
2008-12-12, 22:01
Medlem
Citat:
Okokok, så du säger att det finns flest BMC i tyskland ?

Det finns en grej som skiljer just Tyskland från andra länder där de klubbarna är, vet du vad ?

Jag säger inte att BMC är störst, Det finns en klubb i tyskland som är långt mycket större än både HA och BMC!!
Citera
2008-12-12, 22:04
Bannlyst
Citat:
Jag säger inte att BMC är störst, Det finns en klubb i tyskland som är långt mycket större än både HA och BMC!!

Då vill jag att du berättar vilken klubb som har fler avdelningar.
Citera
2008-12-12, 22:05
Medlem
Citat:
Då vill jag att du berättar vilken klubb som har fler avdelningar.

Det borde väl du veta? Gremium mc..
Citera
2008-12-12, 22:10
Medlem
Fick du fullt upp med att googla nu! haha
Citera
2008-12-12, 22:10
Bannlyst
Citat:
Det borde väl du veta? Gremium mc..

Inte speciellt konstigt att en tysk klubb är störst på hemma plan Men en liten rolig grej är att HA har sin makt genom en grej som du bör kunna lista ut genom att titta på alla klubbars chapter, och sen titta på kartan.

EDIT: men jag vet att du inte gillar HA, iallafall inte om man ska tro på vissa av dina inlägg
Citera
2008-12-12, 22:13
Medlem
Citat:
Inte speciellt konstigt att en tysk klubb är störst på hemma plan Men en liten rolig grej är att HA har sin makt genom en grej som du bör kunna lista ut genom att titta på alla klubbars chapter, och sen titta på kartan.

EDIT: men jag vet att du inte gillar HA, iallafall inte om man ska tro på vissa av dina inlägg
Så du drar dina slutsatser utifrån en karta!?
Hygglo killen..
Citera
2008-12-12, 22:14
Medlem
Citat:

Känner många i HA men ännu fler i BMC!
Citera
2008-12-12, 22:17
Bannlyst
Citat:
Så du drar dina slutsatser utifrån en karta!?
Hygglo killen..
I det här fallet kan man faktiskt göra det, hur dumt det än kan verka.

Citat:
Känner många i HA men ännu fler i BMC!

Jag vet inte om jag uppfattade de inläggen rätt, men du kallade väl HA för röd-vita paranoida muppar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in